Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Addressee’s factor in the limerick discourse
    (Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, Publishing House “Polytechnica”, 2019) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna
    Стаття присвячена аналізу фактору адресата в дискурсі лімеріка. Дослідження свідчить, що дискурс лімеріка характеризується взаємозв'язком адресанта-письменника та адресата-читача/слухача через ідіосинкразичні персонажі, представлені адресантом-письменником.
  • Item
    Ukraine’s image verbalisation in modern English mass media discourse
    (Advance Research Journal of Multidisciplinary Discoveries, 2017) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Баранова, Світлана Володимирівна; Баранова, Светлана Владимировна; Baranova, Svitlana Volodymyrivna
    Дослідження присвячене аналізу вербалізації образу України в сучасному англомовному дискурсі ЗМІ. Отримані дані показують, що лексико-семантичні та синтаксичні засоби відіграють провідну роль у формуванні іміджу України в світі. Дані свідчать про те, що сучасний англомовний дискурс ЗМІ рясніє лексикою негативної конотації, більшість дієслів та іменників, що використовуються для опису того, що відбувається в Україні, пов'язані з конфліктами, корупцією, політикою; єдиною сферою, де Україна має сталий і визнаний позитивний образ, є культура.
  • Item
    The category of modality in educational discourse
    (Видавництво "КОД", 2019) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Черниш, М.В.
    Стаття присвячена вивченню засобів вираження категорії модальності в англомовному освітньому дискурсі. Виявлено, що в науково-педагогічних текстах англійською мовами в якості ядра мовних репрезентацій суб’єктивної модальності виступають різноманітні модальні дієслова. Їм властиві характеристики, пов’язані з їх функціонуванням в якості сигналу суб’єктивного ставлення автора до викладу педагогічних феноменів, ідей, процесів; способу вираження суб’єктивного авторського ставлення і ряду специфічних об’єктивних закономірностей сучасних педагогічних процесів.