Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Особливості розробки стратегії просування онлайн-магазину в умовах цифрової трансформації суспільства
    (Національний університет «Одеська політехніка», 2023) Похилько, Світлана Василівна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Єременко, Анна Юріївна; Yeremenko, Anna Yuriivna; Тиченко, Т.С.
    Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів та практичної імплементації процесів розробки стратегії просування бізнесів в умовах розвитку електронної комерції та цифрової трансформації. У статті проаналізовано широке коло інструментів та платформи, які використовуються для розробки маркетингових стратегій. Наведено приклад актуального онлайн-бізнесу, для якого було визначено цільову аудиторію за допомогою методу «5W» М. Шеррингтона, використано SWOT-аналіз та метод SMART для подальшого формування стратегій розвитку. Доведено, що використання Social Media Marketing є корисним для підвищення життєздатності бізнесу, його розвитку та максимізації прибутку.
  • Item
    Бізнес-модельне проектування електронної комерції: ефективність дропшипінгу та його трансформація
    (Національний університет «Одеська політехніка», 2023) Похилько, Світлана Василівна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Єременко, Анна Юріївна; Yeremenko, Anna Yuriivna
    Стаття присвячена дослідженню теоретичного процесу формування та використання бізнес-моделей в електронній комерції. У статті проаналізовано тенденцію зростання дослідження цифрових бізнес-моделей на світовому рівні. Розглянуто напрямки принципів формування корпоративних бізнес-моделей. Наведено бізнес-модель канвас О. Остервальдера, за допомогою якої було наведено приклад її використання на основі онлайн-сервісу з оренди житла Airbnb. У статті показано бізнес-модельне проектування електронної комерції на основі дропшипінгу. Були визначені послідовні етапи розвитку такого виду бізнесу, зіставлено переваги та недоліки його використання в проєктах. Спрогнозовано збільшення обсягів продажів завдяки використанню бізнес-моделі дропшипінг на 2025 рік. Загалом в дослідженні набуло вагомості формування та використання бізнес-моделі в загальній системі управління компаніями.