Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Основи популяризації здорового способу життя(Сумський державний університет, 2024) Єжова, Ольга Олександрівна; Yezhova, Olha Oleksandrivna; Кириченко, В.І.У навчальному посібнику подано теоретичні основи популяризації здоров’я та здорового способу життя й успішні світові практики в освіті та охороні здоров’я. Актуалізовано питання ролі реабілітації та громадського здоров’я в збереженні здоров’я населення й промоції здорового способу життя. Навчальний посібник адресовано здобувачам спеціальності 227 «Терапія та реабілітація» першого рівня вищої освіти. Може бути корисним і здобувачам інших спеціальностей галузі «Охорона здоров’я», зокрема спеціальності 229 «Громадське здоров’я»Item Здоров’я у системі життєвих цінностей студентів(ПП «Видавництво «Рідна школа», 2020) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha OleksandrivnaУ статті розглянуто місце здоров’я у системі життєвих цінностей студентів першого курсу медичного інституту та деякі риси їх здоров’язбережувальної поведінки. Показано, що в умовах глобальної загрози здоров’ю людства цінність здоров’я набуває першочергового значення. Зазначено позитивні тенденції у здоров’язбережувальній поведінці студентської молоді такі як дотримання вимог до фізичної рухової активності, денного розпорядку, відмова від шкідливих звичок. Виявлено проблеми, що пов’язані із харчуванням: значне вживання солодощів, солі та тваринних жирів; недостатнє – фруктів та овочів (крім картоплі) У процесі формування ціннісного ставлення до здоров’я у закладах вищої освіти особливої уваги вимагає дотримання принципів системності і систематичності та надання доказової інформації щодо вживання харчових продуктів для зміцнення імунітету.Item Здоровий спосіб життя(Університетська книга, 2010) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha OleksandrivnaПосібник створений відповідно до програми спецкурсу „Здоровий спосіб життя” в системі професійно-технічної освіти. Розглянуто сучасні проблеми, що стосуються здоров’я людини та її способу життя. Зокрема, приділяється увага таким актуальним питанням як ціннісне ставлення до здоров’я, вибір продуктів харчування, вплив слабоалкогольних напоїв на організм людини, використання в спілкуванні мобільного телефону, лихослів’я тощо. Адресований учнівської молоді. Може бути корисний для викладачів, майстрів виробничого навчання, вихователів і батьків.Item Здоров’язберігаюча діяльність в освітніх закладах(2007) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha OleksandrivnaУ статті розглядаються структурні основи здоров’язберігаючої діяльності в освітніх закладах. Обґрунтовується необхідність створення обласної координаційної ради шкіл сприяння здоров’ю для узагальнення та обміну досвідом і широким впровадженням в практику здоров’язберігаючих ідей та технологій.Item Здоровий спосіб життя(СДПУ ім.А.С.Макаренка, 2010) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna; Оржеховська, Валентина Михайлівна; Оржеховская, Валентина Михайловна; Orzhehovska, Valentyna MyhajlivnaНавчально-методичний посібник створено для системи професійно-технічної освіти і містить методичну базу для вивчення спецкурсу «Здоровий спосіб життя». У першому розділі посібника обґрунтовується один із провідних напрямів виховної роботи в професійно-технічних навчальних закладах – формування ціннісного ставлення до здоров’я; у другому – розміщені навчальна програма і орієнтовний календарний план спецкурсу «Здоровий спосіб життя»; у третьому – наведені методичні рекомендації та розробки для проведення спецкурсу (факультативу) «Здоровий спосіб життя». У додатках – довідкові та допоміжні матеріали для проведення занять. Методичні розробки можуть використовуватися для організації і проведення тематичних виховних годин та інших позаурочних заходів. Адресований викладачам, майстрам виробничого навчання, вихователям системи професійно-технічної освіти.