Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Інноваційна трансформація ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА»: стратегічний аналіз та цифрові рішення
    (Сумський державний університет, 2025) Попович, Я.М.
    Актуальність дослідження зумовлена необхідністю цифрової трансформації підприємств легкої промисловості України в умовах європейської інтеграції. На прикладі ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА» (виробник панчішно-шкарпеткових виробів та домашнього одягу) досліджено можливості впровадження інноваційних рішень.
  • Item
    Розроблення конкурентної стратегії для підприємства
    (Сумський державний університет, 2025) Горбун, К.М.
    Актуальність теми зумовлена необхідністю адаптації бізнесів у сфері краси до змінюваного конкурентного середовища та зростаючої конкуренції на ринку послуг. Розробка стратегії, що забезпечить стійкі конкурентні переваги та ефективне управління ресурсами, є ключовим фактором успіху. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності салону краси «Pod fenom» з використанням стратегічних інструментів, таких як PEST-аналіз, SWOT-аналіз та метод оцінки конкурентних сил Портера, дозволив оцінити поточний рівень конкурентоспроможності та визначити основні напрямки для вдосконалення стратегії розвитку. В роботі запропоновано практичні рекомендації щодо вибору конкурентної стратегії для салону. Розроблена стратегічна модель орієнтована на посилення конкурентних позицій салону, підвищення лояльності клієнтів, оптимізацію управлінських рішень та забезпечення стабільності підприємства в умовах ринкових змін.
  • Item
    Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання
    (Сумський державний університет, 2025) Зоренко, Ю.В.
    Об’єкт дослідження є процес стратегічного управління підприємницькою діяльністю в умовах конкурентного ринку (на прикладі магазину в сільській місцевості). Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичне розроблення конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання з урахуванням його внутрішнього потенціалу та зовнішнього конкурентного середовища (на прикладі магазину в сільській місцевості). Методи дослідження. Досягнути мети та завдань поставлених у кваліфікаційній роботі вдалося завдяки правильно підібраним методам. Описовий метод – для подання теоретичних положень щодо конкурентних стратегій; аналітичний метод – для аналізу діяльності підприємства та ринкового середовища; порівняльний – для оцінки конкурентів і вибору стратегії; а також метод прогнозування - для оцінки ефективності впровадження стратегії. Практичне значення роботи полягає в тому, що на основі аналізу реального суб’єкта господарювання – магазину в селі Кровне – було розроблено приклад конкретної конкурентної стратегії. Запропоновані рекомендації можуть бути використані підприємцями, які ведуть діяльність у сфері роздрібної торгівлі, зокрема в сільській місцевості, для вдосконалення управлінських рішень, підвищення ефективності й стійкості бізнесу.
  • Item
    Розробка базових конкурентних стратегій підприємства
    (Сумський державний університет, 2022) Бєліков, В.А.
    Метою роботи є аналіз та розробка конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності, вияв сильних і слабких сторін підприємства, а також визначення ефективності фінансової діяльності. В кваліфікаційній роботі було приведено теоретичні та практичні аспекти побудови конкурентних стратегій за допомогою різних методологічних досліджень. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, в тому числі таблиць і рисунків. Список використаних джерел приведено в кінці. У першому розділі було визначено значення поняття стратегія, приведено сутність, ознаки та види стратегій підприємств. У другому розділі приведено стратегічний портрет підприємства, стратегічна оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства.
  • Item
    Комплексний аналіз господарської діяльності у сфері виробничого підприємництва
    (Сумський державний університет, 2021) Колесніченко, К.В.
    Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – виконати комплексний аналіз господарської діяльності у сфері виробничого підприємництва. Методологічна основа дослідження: концепції та підходи теорії бізнес-діагностики стратегічного аналізу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених. У першому розділі роботи «Економічний зміст господарської діяльності підприємства» розглянуто цілі та завдання господарської діяльності, проаналізовано підходи до аналізу господарської діяльності підприємства. У другому розділі роботи «Аналіз господарської діяльності ПАТ «Сумський завод продовольчих товарів» проведено аналіз макро- та мікросередовища функціонування підприємства, проаналізовано основні економічні показники діяльності. У третьому розділі роботи «Формування та розвиток стратегії господарської діяльності підприємства» запропоновані підходи до формування стратегії розвитку господарської діяльності, сформовано цілі та місію підприємства.
  • Item
    Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ДП "Пасажирське вагонне депо Бахмач")
    (Сумський державний університет, 2020) Горох, Ю.М.
    У роботі розглянуто концептуальні засади конкуренції та конкурентоспроможності; виділено особливості оцінки конкурентоспроможності промислової продукції; охарактеризовано якість як основу конкурентоспроможності. Проведено конкурентний аналіз досліджуваного підприємства та його конкурентів; визначено та проаналізовано конкурентоспроможність підприємств та конкурентоспроможність їх продукції. Запропоновано і обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства ДП «ПАСАЖИРСЬКЕ ВАГОННЕ ДЕПО БАХМАЧ».
  • Item
    Управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП "Авіакон")
    (Сумський державний університет, 2020) Кірєєва, С.О.
    У роботі розкрито теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто економічна сутність конкурентоспроможності підприємства, рівні та фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Проаналізована фінансово-господарська діяльність підприємства та проведена оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства ДП «АВІАКОН». Запропоновано та обґрунтовано напрямки та шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства ДП «АВІАКОН».
  • Item
    Аналіз конкурентних стратегій підприємств малого та середнього бізнесу
    (Сумський державний університет, 2020) Очкаль, Д.А.
    У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА» розглянуті поняття конкурентних стратегій, визначені їх види, особливості та характеристика. У другому розділі роботи «СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА» виконана оцінка зовнішнього середовища функціонування підприємства та проведений аналіз конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі роботи «РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА» запропоновані напрямки формування стратегічного набору та вибір стратегічних альтернатив, проведена оцінка ефективності розробленої конкурентної стратегії підприємства.
  • Item
    Формування конкурентної стратегії підприємства в умовах обмежень (на прикладі ТОВ «Імпульс»)
    (Сумський державний університет, 2020) Саідов, А.Ш.
    У першому розділі роботи «Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії» розглянуто поняття конкуренції та конкурентних стратегій, їх класифікація, етапи формування конкурентних стратегій та здійсненобібліографічний аналіз за тематикою роботи. У другому розділі роботи «Аналіз стану підприємства ТОВ «Імпульс»» проаналізовано фінансово-господарську діяльність (персонал, заробітна плата, обсяг реалізації), виконано аналіз мінімальної заробітної плати та розраховано ПКС (паритет купівельної спроможності) за допомогою індексу «Бігмак». У третьому розділі роботи «Вибір оптимальної стратегії та її впровадження» проаналізовано ринок на виявлення конкурентів, запропоновані стратегії на основі проведеного SWOT-аналізутапобудови матриці BCG, а також здійснено аналіз маркетингової стратегії.