Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
23 results
Search Results
Item Підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі інновацій(Сумський державний університет, 2025) Воронецька, Д.С.Метою роботи є обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі впровадження інновацій.Item Управління інноваційною діяльністю як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємства(Сумський державний університет, 2024) Карпова, Д.В.В сучасних ринкових умовах стимулювання інноваційних процесів є дуже важливим для безперервної роботи підприємств. На даний час існує багато відкритих і обговорених теоретичних і практичних питань щодо впровадження та зміцнення інноваційних процесів.Item Інтелектуальний капітал: міжнародний досвід та проблеми розвитку в Україні(Сумський державний університет, 2024) Тупікіна, А.Д.Мета кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає в аналізі міжнародного досвіду управління інтелектуальним капіталом та визначенні основних проблем та перспектив його розвитку в різних країнах та Україні. Мета роботи реалізується шляхом виконання наступних завдань: - ознайомитись з основними теоріями та концепціями, що стосуються інтелектуального капіталу; - проаналізувати класифікації і складові ІК: людський капітал, структурний капітал, споживчий капітал; - дослідити успішні практики і стратегії в країнах з високим рівнем використання ІК; - вивчити правові рамки і політики, що сприяють ефективному управлінню ІК на міжнародному рівні; - оцінити поточний стан та ефективність систем управління інтелектуальним капіталом в Україні; - визначити основні бар'єри та проблеми, що стримують розвиток ІК в Україні; - зробити пропозиції щодо поліпшення законодавчої бази та інституційних механізмів; - надати рекомендації щодо впровадження кращих практик і інноваційних підходів відповідно до міжнародного досвіду.Item Підвищення конкурентоспроможності бізнесу на основі впровадження інновацій(Сумський державний університет, 2023) Назаренко, М.Л.Метою роботи є аналіз конкурентоспроможності підприємства та пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності на засадах впровадження інновацій для конкретного суб’єкта господарювання. Завдання роботи: дослідити поняття конкурентоспроможності та його зв'язок з інноваціями; з’ясувати основні фактори, які впливають на конкурентоспроможність бізнесу; визначити роль інновацій у підвищенні конкурентоспроможності; проаналізувати господарсько-економічну діяльність компанії «СОФТСЕРВ»; оцінити інноваційну діяльність «СОФТСЕРВ» та її вплив на рівень конкурентоспроможності підприємства; розкрити напрями впровадження інновацій на «СОФТСЕРВ» задля підвищення конкурентоспроможності; обґрунтувати економічну ефективність реалізації запроваджених інновацій.Item Адміністрування управлінських інновацій у діяльності закладів освіти(Сумський державний університет, 2023) Попова, А.С.Актуальність теми магістерської роботи полягає в тому, що умовах реформування освіти в Україні особливого значення набуває інноваційна діяльність закладів освіти. Одним із пріоритетних напрямів управління закладом освіти є пошук шляхів прийняття управлінських нововведень. Важливою складовою інноваційного потенціалу є здатність керiвника до створення iнноваційного середовища. Актуальнiсть відзначається провiдною роллю управлінських інновацій для забезпечення ефективності освітнього процесу. Метою магістерської роботи є дослідження системи адміністрування управлінських інновацій у діяльності закладів освіти. Методами дослідження магістерської роботи: є систематизовані (евристичні, експертних оцінок, метод «мозкова атака»), системно-цільові (методи системного аналізу), анкетування.Item Технологія розвитку психологічної готовності колективу до запровадження інновацій на підприємстві(Сумський державний університет, 2023) Гриценко, С.С.Дана наукова робота обрана через велику соціальну зацікавленість інноваційними процесами, що протікають у всіх галузях виробництва та сферах послуг. В умовах сьогодення проблеми психологічної готовності колективу на підприємстві до запровадження інновацій досліджуються в роботах багатьох сучасних науковців. Теоретична частина роботи описує інноваційну діяльність, демонструє різноманітність підходів до класифікації, описує різні види інновацій та їх вплив на суб’єкти інноваційної діяльності. Друга частина описує емпіричне дослідження психологічної готовності до запровадження інновацій серед працівників виробничого підприємства.Item Інноваційний розвиток підприємства в сучасних умовах господарювання в Україні(Шосткинський інститут Сумського державного університету, 2023) Колотуша, В.Л.У роботі розглянуто основні підходи до визначення сутності категорії «інновації» та їх роль у стійкому розвитку, досліджено інноваційну діяльність підприємств. Досліджено чинники, що впливають на ефективність інноваційного розвитку, а також методи оцінювання ефективності інноваційної діяльності. На прикладі ПрАТ «Сумський завод продовольчих товарів» проведено організаційно-економічна аналіз підприємства, оцінено ефективність інноваційного розвитку підприємства, проаналізовано напрями вдосконалення його інноваційної діяльності.Item Науково-методичний підхід до оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємства з урахуванням вартісних показників(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2020) Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Захаркін, Олексій Олександрович; Захаркин, Алексей Александрович; Zakharkin, Oleksii OleksandrovychВизначено, що умовою успішності інноваційного розвитку підприємства та критерієм його здатності впроваджувати інновації є забезпечення динамічної рівноваги на всіх етапах реалізації інновацій. Досягнення динамічної стійкості підприємства шляхом установлення комплексу станів фінансової рівноваги можливе за рахунок формування зваженої та ефективної системи управління стійкістю інноваційного підприємства, що включає вибір типу управління; формування принципів, цілей і завдань управління стійкістю; розроблення методичних засад управління інноваційними проєктами.Item Методичний підхід до оцінювання рівня ризикостійкості підприємства в контексті управління його інноваційною діяльністю та з позиції забезпечення економічної безпеки(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2020) Захаркіна, Людмила Сергіївна; Захаркина, Людмила Сергеевна; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Захаркін, Олексій Олександрович; Захаркин, Алексей Александрович; Zakharkin, Oleksii OleksandrovychЗапропоновано методичний підхід до оцінювання рівня ризикостійкості підприємства, який ґрунтується на врахуванні ресурсного потенціалу підприємства та його вразливості до внутрішніх і зовнішніх загроз, що дає можливість підвищити точність оцінювання ризикостійкості в контексті забезпечення економічної безпеки підприємстваItem Маркетингова стратегія просування інноваційного продукту на ринок (на прикладі компанії «Філіп Морріс Україна»)(Сумський державний університет, 2022) Петруша, Д.О.Сьогодні роль маркетингу в діяльності будь-якої комерційної організації є досить важливою. З обраного напрямку маркетингової діяльності виділяють такі показники підприємства, як обсяг продажів, частка ринку, рентабельність і прибутковість організації. Важливу роль у маркетинговій діяльності відіграє процес створення та реалізації маркетингової стратегії. Більш чітке визначення маркетингової стратегії організації, а також реалізація та подальший контроль за її виконанням допомагає підприємству досягти найкращих результатів на ринку. У першому розділі «Теоретично-методичні аспекти аналізу та організації маркетингової стратегії сучасного підприємства» розглянуто: загальна характеристика маркетингової стратегії організації. Далі визначаються основні фактори, що впливають на його створення, враховується конкретний процес його розробки та етапи реалізації. Визначено характеристики інноваційної діяльності. У другому розділі «Маркетингова діяльність та її аналіз на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна» було проаналізовано загальну характеристику підприємства, його фінансово-господарську діяльність. У цьому розділі також міститься аналіз тютюнового ринку України та місце ПрАТ «Філіп Морріс Україна» у цій сфері. Третій розділ «Просування маркетингової стратегії інноваційного продукту на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна» базується на висвітленні організаційних аспектів вибору маркетингової стратегії та просування інноваційного продукту ПрАТ «Філіп Морріс Україна». Визначено прямі рекомендації для створення маркетингової стратегії тютюнової компанії та виділено конкретні етапи її реалізації. 3 Результати дослідження були реалізовані шляхом проходження переддипломної практики: виробнича практика: з 24.09.2022 по 16.10.2022. Практична база: ПрАТ «Філіп Морріс Україна».
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »