Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Розробка плану просування інтернет-магазину у сфері одягу
    (Сумський державний університет, 2025) Кутнікова, Д.М.
    Актуальність теми роботи В умовах сучасного розвитку економіки, підприємства стикаються з постійною необхідністю підвищення ефективності виробничих процесів та забезпечення конкурентоспроможності на ринку. Одним із ключових аспектів цього процесу є інтернет-магазин одягу, що дозволяє зменшити витрати, підвищити якість послуг та забезпечити стабільне зростання. Об’єкт дослідження – процес інвестиційної діяльності підприємства, спрямований на відкриття інтернет-магазину одягу. Предмет дослідження методи та інструменти обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу. Метою даної роботи є аналіз та обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності виробничих процесів. Методи дослідження: статистичний аналіз для оцінки показників ефективності інвестиційних планів, економіко-математичні методи для розрахунку інвестиційних витрат та чистих грошових потоків, метод порівняння для визначення переваг та недоліків різних видів інтернет торгівлі. У першому розділі розглянуто теоретичні основи бізнес-планування. Другий присвячено аналізу конкурентного середовища та специфіки бізнес-планування в інтернет-галузі. У третьому розділі обґрунтовано бізнес-план створення інтернет-магазину одягу з описом ключових етапів його реалізації.
  • Item
    The use of music in e-commerce websites: An exploration of how businesses can use music to enhance the online shopping experience and improve consumer engagement and satisfaction
    (Sumy State University, 2023) Nazarenko, A.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna
    У тезах приділена увага дослідженню онлайн маркетингового інструментарію та ролі музичного супроводження у сприйняття рекламних звернень до користувачів у мережі Інтернет. Наведені практичні приклади компаній у сфері диджитал-маркетингу, які дали можливість істотно підвищити залученість споживачів, соціальну взаємодію з ними та комунікації.
  • Item
    Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19
    (Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.
    В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективи
  • Item
    Промоція компаній автомобільної індустрії у соціальних мережах: основні етапи та інструменти
    (Сумський державний університет, 2022) Здойма, А.Д.
    Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування правильної побудови алгоритму просування бізнесу в через соціальні мережі. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ефективного набору інструментів маркетингу в соціальних мережах на прикладі місцевого автомайданчика Autopoint. Завданням роботи є визначення ефективних інструментів просування в соціальних мережах для вторинних автомобілів та послуг пов’язаних з ними; побудова логічної послідовності впровадження алгоритму просування; Об’єктом дослідження є локальна компанія з імпорту автомобілів з Європи та продажем на власному майданчику в м. Суми – Autopoint. Наукова новизна дослідження: систематизовано та побудовано алгоритм впровадження просування для компаній, котрі пов’язані з вторинним автомобільним ринком України. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму впровадження маркетингу в соціальних мережах для автомайданчика Autopoint. Додатково визначено нові методи просування, котрі не є типовими для такої сфери бізнесу. У першому розділі розглянуто загальний стан світового ринку нових автомобілів, його основних виробників та найбільші ринки. Завдяки цьому можна сформувати загальне враження про автомобільну сферу. Також в підрозділах проаналізовано стан первинного та вторинного ринків автомобілів України. При перегляді інформації можна побачити вплив зовнішніх факторів та війни на попит українців щодо автомобілів. У другому розділі визначено маркетингове середовище компанії Autopoint та побудоване підґрунтя для використання соціальних мереж компанією. У третьому розділі проведена робота по безпосередньому створенні алгоритму просування Autopoint в соціальних мережах. Також в деяких підрозділах можна детально дізнатися про альтернативні методи просування.
  • Item
    Пошукова оптимізація web-сторінок компаній e-commerce
    (Сумський державний університет, 2022) Філяєва, А.С.
    Актуальність теми роботи полягає в необхідності обґрунтування використання пошукової оптимізації web-сторінок компаній e-commerce в сучасних умовах. Метою бакалаврської роботи є аналіз ефективності використання пошукової оптимізації Web-сторінок компаній E-commerce є ефективною у якості технології просування сайту. Завданням роботи є визначення важливості пошукової оптимізації як інструменту інтернет-маркетингу; ознайомитися з семантичним ядром як елемент язикового аспекту SEO; проаналізувати алгоритми складання семантичного ядра сайту; зробити приклад застосування семантичного ядра; розробити алгоритм пошукової оптимізації для компаній E-commerce. Об’єктом дослідження є Web-сторінка магазину велосипедів в Україні «Cycles». Наукова новизна дослідження: визначено місце SEO як інструменту digital-маркетингу для компаній E-commerce. Практична значущість дослідження полягає у побудові практичного алгоритму проведення пошукової оптимізації для компаній E-commerce. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади пошукової оптимізації як інструмент інтернет-маркетингу. У другому розділі представлений аналіз методів збору семантичного ядра сайту. У третьому розділі наведено приклад семантичного аналізу. Наведено рекомендації застосування пошукової оптимізації та сучасні тенденції.
  • Item
    Сучасні тенденції цифрового маркетингу
    (Сумський державний університет, 2020) Товстий, В.О.
    Бакалаврська робота складається з 54 сторінок тексту, 3 розділів, 7 формул, 6 таблиць, 9 рисунків та списку з 38 використаних джерел, додатків 8. Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентноспроможності, цільової аудиторії, онлайн діяльності.; Розгляд системи та методів організації комункаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства-виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комункаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.