Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
59 results
Search Results
Item Маркетингові дослідження конкурентоспроможності на ринку сантехнічних товарів (на прикладі Мережі професійних центрів продажу «Півдюйма»)(Сумський державний університет, 2024) Алексенко, А.А.Актуальність теми роботи обумовлена високим рівнем конкуренції на сучасному ринку сантехнічних товарів, що вимагає застосування ефективних методів маркетингових досліджень для забезпечення конкурентних переваг. Метою роботи є розробка методологічних рекомендацій на основі маркетингових досліджень щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств, які діють у сегменті сантехнічних товарів, на прикладі Мережі професійних центрів продажу “Півдюйма” у Сумській області. Завдання роботи: уточнення поняття конкурентоспроможності бізнесу; аналіз методів дослідження ринку для підвищення конкурентоспроможності; аналіз конкурентоспроможності центрів продажу «Півдюйма» на ринку сантехнічних товарів у Сумській області; розробка рекомендацій щодо підвищення загальної конкурентоспроможності магазину. Об`єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємства та її складові на ринку сантехнічних товарів, на прикладі мережі професійних центрів продажу “Півдюйма” у Сумській області. Предмет дослідження – маркетингові підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємств у сегменті сантехнічних товарів. Наукова новизна полягає у розробці підходів до оцінки конкурентних переваг бізнесу в досліджуваному сегменті з використанням сучасних методів маркетингового аналізу. Практична значущість полягає у можливості впровадження отриманих результатів у діяльність підприємств, що працюють у сфері сантехнічних товарів. Методи дослідження включають методи аналізу та синтезу, порівняння та графічне зображення результатів. Перший розділ розглядає теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності бізнесу, у тому числі поняття конкурентоспроможності, її складові. Другий розділ присвячено методологічним підходам до оцінки конкурентоспроможності на ринку сантехнічних товарів. Третій розділ містить дослідження конкурентоспроможності франшизного магазину “Півдюйма” у Сумській області та розробку стратегії ефективного розвитку.Item Ефективність маркетингової політики комунікацій ТОВ «М’ясна компанія» як фактор його конкурентоспроможності(Сумський державний університет, 2023) Попова, А.А.Кваліфікаційна робота складається з 36 сторінок тексту, 3 розділів, 3 таблиць, 4 рисунків та списку з 82 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективних механізмів маркетингової політики комунікацій українського підприємства як фактора його конкурентоспроможності. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування ефективності використання якісної маркетингової політики комунікацій з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства. Завдання роботи: проаналізувати сутність та специфіку маркетингових комунікацій на підприємстві; визначити роль маркетингових комунікацій у звбезпеченні конкурентоспроможності ТОВ «М’ясна компанія». Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою політикою комунікацій. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади маркетингової політики комунікацій. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію і моделі механізму маркетингової політики комунікацій на підприємстві, що на відміну від існуючих враховують кризові умови господарювання та ризики ведення воєнних дій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження ефективного механізму маркетингової політики комунікацій на ТОВ «М’ясна компанія». У першому розділі розглянуто сутність, головна мета, методи, основне завдання, функції та основні учасники маркетингової комунікаційної політики: типи ключових комунікаторів, досліджено стани купівельної спроможності цільової аудиторії, також інтегровані маркетингові комунікації. У другому розділі проведено аналіх продажів підприємства по торговим точкам, досліджено структуру управління, маркетингове макро- та мікросередовище підприємства, цільову аудиторію та її проблеми, основних конкурентів, підпрядників, партнерів, дістриб’ютерів. Також проаналізовано продукцію, яка виготовляється/надається підприємством, проведена оцінка конкурентоспроможності підприємства за допомогою SWOT-аналізу, матриці БКГ на прикладі ТОВ «М’ясна компанія». У третьому розділі запропоновано напрямки та заходи удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства як основи підвищення його конкурентоспроможності ТОВ «М’ясна компанія».Item Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах невизначеності та ризику (на прикладі підприємства ТОВ «Кононівський елеватор»)(Сумський державний університет, 2023) Дядюра, А.М.В роботі проводиться аналіз, оцінка та загальна характеристика конкурентоспроможності ТОВ «Кононівський елеватор» . Робота детально розкриває аналіз факторів що впливають на управління конкурентоспроможністю підприємства, альтернативні стратегії підприємства в умовах воєнного стану.Item Застосування цифрових технологій для просування продукції на зовнішний ринок(Сумський державний університет, 2022) Мануйлович, Юрій Миколайович; Мануйлович, Юрий Николаевич; Manuilovych, Yurii MykolaiovychСучасні технології багато в чому вплинули на те, як підприємства та компанії просувають себе, а також свої продукти и послуги для цільової аудиторії. Постійний вплив цифрових технологій на маркетингові стратегії можна розглядати як перевагу. Створивши більш комплексну стратегію цифрового маркетингу, яка виходить за рамки соціальних медіа та цифрової реклами, компанії можуть збільшити охоплення та продовжувати підвищувати обізнаність свого бренду. Компанії, які постійно слідкують і застосовують сучасні цифрові тенденції, по відношенню до своїх конкурентів, можуть внести необхідні корективи у свою власну діяльність, оскільки вони більш гнучкі, ніж інші компанії, які не стежать або неналежним чином впроваджують цифрові тенденції у власну роботу. Однією з головних причин успіху використання цифрових технологій є те, що це дозволяє бізнесу відстежувати поведінку споживачів у режимі реального часу. Кожну кампанію, запущену цифровим способом, можна відстежувати з точки зору її охоплення, залучення та конверсії. Це надало абсолютно нового значення маркетинговим дослідженням, щоб зрозуміти потреби клієнтів, як ніколи раніше. Таким чином необхідність включення цифрових технологій до маркетингової стратегії бізнесу лише сприятиме кращому досягненню загальних маркетингових та бізнес-цілей, дозволяючи брендам отримувати уявлення про поведінку споживачів та краще задовольняти їх потреби.Item Розвиток методологічних підходів до маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств(Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Halyna OleksandrivnaОсновою маркетингових досліджень кон’юнктури ринку збуту продукції промислових підприємств повинна слугувати ідентифікація та моніторинг кон’юнктуроутворюючих факторів, які характеризують фінансові, трудові та виробничі умови формування попиту та пропозиції на продукцію. З методичної точки зору використання апарату причинного моделювання дозволяє формалізувати вагомість та напрямок впливу умов на формування попиту та пропозиції на ринку збуту продукції, що становить практичну значущість для менеджменту підприємств під час формування тактичних заходів збутової активності. Результати проведених розрахунків для підприємств машинобудування та хімічної промисловості України за період 2001-2015 рр. вказують на те, що з позиції формування попиту найбільш привабливими для підприємств є підприємства-споживачі, які є великими за масштабом діяльності, з іноземними інвестиціями та високою технологічністю.Item Оцінювання динамічної стійкості ринкової позиції промислових підприємств в контексті стратегічних засад маркетингових досліджень(Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2016) Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Васильева, Татьяна Анатольевна; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Пересадько, Г.О.Пріоритетним вектором формування стратегічної політики промислових підприємств є досягнення стабільної ринкової позиції. Базисом формування конкурентоспроможної ринкової позиції підприємств є наявність конкурентних переваг на ринку збуту, які повинні стати ключовим елементом маркетингових досліджень конкурентного середовища промислових підприємств. В роботі обґрунтовано важливість оцінювання не стільки наявності конкурентних переваг промислових підприємств, скільки умов та факторів впливу, які забезпечили її наявність. Важливим стає необхідність забезпечення не стільки конкурентної ринкової позиції підприємства в певний момент часу, скільки її динамічної стійкості та адаптивності. В роботі обґрунтовано методологію організації стратегічного маркетингового дослідження через оцінювання динамічної стійкості ринкової позиції. Основними елементами даного оцінювання є визначення: чутливості ринкової позиції підприємства до змін у конкурентних перевагах; типу стратегії, виходячи з наявності конкурентних переваг, здобутих від впливом зовнішніх чи внутрішніх чинників середовища; ймовірності використання та дотримання в майбутньому підприємством певної стратегії на основі дискримінантного аналізу.Item Web-додаток для проведення маркетингових досліджень(Сумський державний університет, 2020) Бутурлім В.Б.В першому розділі наведено аналіз переметної області, аналіз додатків аналогів, та актуальність проблеми дослідження. В другому розділі здійснюється вибір засобів реалізації написання web-додатку, мета та задачі створення web-додатку. Третій розділ представлено структурно-функціональний аналіз та моделювання варіантів використання для web-додатку. Четвертий розділ пояснювальної записки описує процес розробки web-додатку. В результаті проведеної роботи розроблений web-додаток для проведення маркетингових досліджень, що надасть змогу потенційним клієнтам проводити маркетингові дослідження методом опитування у зручній формі.Item Маркетинг міжнародних програм студентської мобільності(Сумський державний університет, 2019) Захарченко, Д.О.Глобалізаційні процеси і можливості, відкритість кордонів, міжкультурне середовище обумовлюють підвищення рівня зацікавленості у програмах мобільності серед молоді. Так кількість проектів для обміну досвідом, стажування чи навчання зростає з геометричною прогресією. При цьому з кожним роком роботодавці все частіше запитують про володіння хоча б однією іноземною мовою та досвід роботи у мультикультурному середовищі. З іншої сторони, низький рівень поінформованості молоді про можливості мобільності обмежують можливості їх повноцінного залучення до таких програм. У зв`язку з цим актуальності набувають питання щодо якісного просування програм мобільності.Item Ефективність email маркетингу компанії: медіа-моніторинг і аналітика(Сумський державний університет, 2019) Шкірман, В.В.Мета дипломної кваліфікаційної роботи – на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати організацію Email-маркетингу, визначити її ефективність та запропонувати шляхи удосконалення. Об’єктом дослідження виступає процес Email-маркетингу у мережі Інтернет. Предметом дослідження – напрямки організації Email-маркетингу на основі використання Інтернет-ресурсу на підприємстві. При написанні бакалаврської роботи використано методи логічного узагальнення, аналізу, табличний - для дослідження динаміки зміни економічних показників за 2016 – 2018 роки. Інформаційною базою дослідження слугували законодавчі та інші нормативні документи, статистичні матеріали, звіти підприємства, навчальна література, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з теми дослідження, Інтернет-джерела.Item Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях(Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту. Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу. Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях. Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу.