Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 91
  • Item
    Засоби просування брендів кондитерських в Instagram
    (Сумський державний університет, 2025) Погоріла, Є.; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    Роботу присвячено визначенню засобів просування брендів сучасних кондитерських в Instagram на основі аналізу конкурентного середовища в ніші солодощів. В результаті визначено такі засоби, як візуалізація контенту (оформлення профілю, візуально привабливе подання продукції), структурований та інформативний опис сторінки, емоційні акценти у створенні сучасного контенту, активна взаємодія з підписниками.
  • Item
    Персоналізація реклами у фешн-індустрії: як бренди використовують штучний інтелект для створення унікального споживчого досвіду
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бодарєв, К.
    Розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) у рекламній діяльності брендів одягу, зокрема в контексті фешн-індустрії. Акцент зроблено на персоналізації реклами, створенні візуального та текстового контенту, а також застосуванні аналітичних алгоритмів для підвищення ефективності комунікації з цільовою аудиторією. Розкрито як переваги (масштабованість, швидкість, адаптивність), так і ризики (загроза творчості, етичні аспекти) впровадження ШІ в креативний процес. Матеріал базується на актуальних сучасних інструментах, що використовуються у модному маркетингу. Дослідження спрямоване на виявлення балансу між технологічною ефективністю та збереженням унікальності бренду.
  • Item
    Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Білошапка, С.
    Розглядаються особливості рекламних кампаній провідних чайних брендів, зокрема Lipton та Ahmad Tea. Проаналізовано інструменти, що застосовуються в рекламних кампаніях: використання емоційного маркетингу, цифрових технологій, колаборацій з інфлюенсерами, екологічного позиціонування та сторітелінгу. Визначено основні підходи до просування продукції: Lipton орієнтується на масовий ринок та активний digital-маркетинг, натомість Ahmad Tea акцентує увагу на преміальності, традиціях та високій якості чаю. Досліджено ефективність рекламних кампаній за ключовими показниками: впізнаваність бренду, рівень взаємодії з аудиторією, продажі та соціальна відповідальність. Отримані результати мають практичну цінність для рекламників та брендів, що працюють у чайній індустрії.
  • Item
    Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення»
    (Сумський державний університет, 2025) Тітуренко, Я.
    У межах нашого дослідження розглядається, як саме візуальний і комунікаційний дизайн допомагає «Суспільному» утверджувати свою ідентичність та підвищувати рівень довіри серед громадян. Вивчаються приклади використання дизайн-стратегій різних міжнародних мовників, які демонструють ефективність подібного підходу.
  • Item
    Удосконалення стратегії просування бренду «MAXIMA DECOR» в соціальних мережах
    (Сумський державний університет, 2025) Чорнобровкінa, Н.С.
    У роботі розглядається актуальна проблема вдосконалення стратегії просування бренду підприємства із застосуванням інноваційних маркетингових технологій, зокрема соціальних мереж. Основна увага приділяється підвищенню ефективності цифрової комунікації бренду Maxima Decor із цільовою аудиторією та посиленню його позицій на ринку шляхом формування сучасної SMM-стратегії. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати комплекс ефективних рекомендацій щодо оптимізації стратегії просування бренду «Maxima Decor» у соціальних мережах для посилення його ринкових позицій та збільшення залучення цільових аудиторій. Об'єкт дослідження – процес просування бренду «Maxima Decor» у соціальних мережах. Предмет дослідження – сукупність інструментів, методів та комунікаційних підходів, що використовуються для просування бренду «Maxima Decor» у соціальних мережах, спрямованих на залучення майстрів та кінцевих споживачів. У процесі підготовки кваліфікаційної роботи були застосовані такі методи дослідження: теоретичні методи (аналіз і синтез наукових джерел, класифікація, узагальнення), емпіричні (спостереження за соціальними мережами бренду, аналіз статистики взаємодії), економіко-математичні методи (аналіз динаміки показників залучення). Практична значущість роботи полягає в можливості використання розроблених у ній рекомендацій для вдосконалення просування бренду Maxima Decor у соціальних мережах, підвищення впізнаваності серед цільової аудиторії та покращення показників маркетингової ефективності. Фактологічною основою дослідження стали: статистика сторінок бренду Maxima Decor у соціальних мережах Instagram та Facebook; власні спостереження за динамікою залучення підписників та типами контенту; аналітичні звіти Meta Business Suite; порівняльний аналіз сторінок конкурентних брендів; наукові та публіцистичні джерела, присвячені SMM і бренд-маркетингу.
  • Item
    Marketing communication strategies of colleges and universities based on spatial and temporal distribution of students
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2022) Lingling, W.; Danko, Yu.; Артюхов, Артем Євгенович; Artiukhov, Artem Yevhenovych; Dluhopolska, T.; Markovych, I.
    Надзвичайно важливим сьогодні є розвиток маркетингових стратегій, що базуються на просторовому та часовому розподілі студентів, в напрямку завоювання ніші на ринку освітніх послуг. В статті аналізується маркетингова стратегія університету на прикладі Хенанського ін- ституту науки і технологій за 2016-2020 рр. Аналізовані дані взято з відділу академічних справ Хенаньського науково-технічного інституту, в якому вибрано вихідну інформацію про студен- тів, прийнятих до університету у 2016-2020 рр. Аналізується їх часовий і просторовий розпо- діл, а також просторова агрегація місця походження студентів, аналізуються фактори, що впли- вають на якість регіонів походження студентів (географічне розташування, загальна кількість зарахованих студентів за рік, публічність). В роботі використаний аналіз просторових даних (ESDA), за допомогою якого визначається просторова вага між районами (округами). Для про- ведення просторового аналізу використано Global Moran’s I index. Проведений аналіз на при- кладі провінції Хенань продемонстрував, що кількість випускників у кожному місті за певний рік прямо впливає на кількість вступників до університетів (у 2020 р. найбільша кількість ви- пускників шкіл зафіксована у містах Чжоукоу та Наньян, з яких і була найвища кількість вступ- ників в університет). Просторове розташування коледжів та університетів визначено головним фактором, який впливає на поповнення лав студентів того чи іншого освітнього закладу. Вибір коледжів та університетів абітурієнтами та їх батьками в Китаї також зумовлений близькістю до великих міст, зручним транспортом і можливостями працевлаштування. Встановлено, що реклама освітніх послуг університетів також є додатковим фактором їх популяризації та залу- чення студентів. Важливі досягнення та ключові переваги школи мають бути чітко узагальнені, щоб гарантувати, що вся інформація про шкільний бренд поширюється всебічно для публічного доступу. Для різних студентів із різних місць слід обирати різні медіа-ресурси. Увага повинна бути звернена на використання нових засобів масової інформації, таких як WeChat, Micro-blog, Tiktok тощо. Також неабияку роль слід надати міжособистісному спілкуванню та мобілізації ен- тузіазму випускників для підвищення популярності того чи іншого закладу освіти. Коледжі та університети повинні замислитися над тим, щоб вчасно виправляти та активно створювати по- вний, ефективний та динамічний маркетинговий механізм для покращення своїх маркетингових стратегій, зокрема, через опитування випускників, студентів, батьків та інших стейкхолдерів вищої освіти.
  • Item
    Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях
    (Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav Vasylovych
    У статті визначено основні чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях, зокрема привернення уваги аудиторії та її переконання у перевагах рекламованого продукту, зворотній зв’язок зі споживачами, стимулювання дій аудиторії тощо. Під поняттям «рекламна модель» розуміється формула створення успішної реклами, розроблена певним автором або авторським колективом. Кожен з варіантів рекламних моделей містить акцент на певні чинники впливу на цільову аудиторію. Проведений аналіз відомих рекламних моделей дозволив визначити важливість такого чиннику впливу, як задоволеність цільової аудиторії. Відповідно, було з’ясовано значення для ефективності рекламних моделей чиннику задоволеності цільової аудиторії, зокрема задоволеність від придбання продукту, задоволеність від комунікації з рекламою, задоволеність власними діями через схвалення інших, моральне задоволення. Також у результаті дослідження було уточнено значення лояльності цільової аудиторії до рекламованого бренду для ефективності реклами. Це полягає у популяризації споживачами, переважно шляхом використання соціальних мереж, власного позитивного споживацького досвіду. Перші спроби створення рекламних моделей були зроблені ще наприкінці ХІХ століття, та деякі з цих засобів побудови ефективної реклами є актуальними і сьогодні. Водночас протягом ХХ-го і на початку ХХІ століття дослідники робили багато спроб вдосконалення існуючих рекламних моделей та створення абсолютно нових формул досягнення успіху в рекламі. З’ясовано, що кожна з нових рекламних моделей зазвичай базувалася на певних особливостях сприйняття реклами цільовою аудиторією, на змінах у медіаспоживанні, враховувала появу нових засобів масової інформації та каналів розповсюдження реклами. Відзначено, що у деяких сучасних рекламних моделях особлива увага приділяється пошуку споживачами додаткової інформації про продукт за допомогою інтернет-технологій.
  • Item
    The influence of brands on consumer behaviour in conditions of COVID-19 pandemic: Bibliometric and visualization analysis
    (EDP Sciences, 2021) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Kolesnyk, D.; Сигида, Любов Олексіївна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Fisunenko, N.
    The topic of branding is part of the marketing concept and is actively researched. This study presents a trend analysis, bibliometric overview, and visualization of the current state within the research problem of branding. A review of 1,014 publications from the Scopus database (1996–2020) was conducted. Two combinations of words with a logical operator ("brand" and "consumer behaviour, crisis") were used. VOSviewer was used to visualize the results and graphically display the material. The analysis helped to draw some valuable conclusions. As a result of the analysis, it is determined that: 1) using filters, the total number of publications in the research field of branding is 984; 2) the growth of the publication activity occurred after 2009. 3) the largest number of studies is conducted by scientists from Europe, North America, Asia and Australia; 4) until 2014, scientists focused on researching the essence of the brand and branding, its benefits, features, etc., then scientists were more focused on the issues of sustainable development, the role and significance of crisis factors, including the impact of the pandemic; 5) the relationships among keywords within the research topic form the following clusters: marketing, corporate social responsibility, brand equity, consumer behaviour, and consumption behaviour. The obtained results are applicable and can be a guidance for further research in the field of branding.
  • Item
    Дослідження та удосконалення комплексу маркетингу підприємства (на прикладі “Лакталіс -Україна”)
    (Сумський державний університет, 2024) Величко, Н.М.
    Дана дипломна робота на тему: "Дослідження та удосконалення комплексу маркетингу підприємства Лакталіс Україна" - це актуальна та цікава тема, яка дозволить глибоко зануритися в маркетингові стратегії великої компанії. Кожна людина кожен день стикається з продукцією молочних виробників. Ринок молочного виробництва дужє гнучкий, динамічний і швидко змінюється. В роботі проаналізована поточна ситуація на ринку молочної продукції України, вивчені основні конкуренти компанії, слабкі та сильні сторони підприємства, доля ринку, рейтинг, цінова політика, стратегії, які використовує компанія для просування продукції на ринок. В роботі виявлені проблемні зони та можливість для їх покращення. Виявлена ніша збуту, яка не занята конкурентами. В роботі проаналізована ефективність маркетингових інструментів: рекламні компанії, промоакції, прогроами лояльності. Розроблені пропозиції щодо удосконалення маркетингових стратегій, розроблен план дій для компанії для відриву від конкурентів та підняття іміджу бренд. Завданням роботи було: проаналізувати ефективність використання соціальних мереж для просування молочної продукції "Лакталіс Україна, розробити нову програму лояльності для клієнтів компанії "Лакталіс Україна", подивитись на використання онлайн-продажів молочної продукції компанії, проаналізувати ринок молочної продукції в Україні, основних конкурентів підпріємства, вдосконалити маркетингову стратегію для покращення показників якості та продажів компанії "Лакталіс Україна". В дипломной роботі проведен комплексний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища компанії, досліджено споживчі вподобання та поведінку, а також оцінено ефективність поточних маркетингових інструментів. На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо оптимізації маркетингового міксу та підвищення конкурентоспроможності "Лакталіс Україна" на українському ринку молочної продукції. В роботі проведен аналіз сучасних трендів у маркетингу, а також досліджено можливості використання цифрових технологій для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Також проаналізована важливість маркетингу молочної продукції в сучасних умовах. Основними методами дослідження були: аналіз документів, аналіз інформації з відкритих джерел, власні спостереження.
  • Item
    Інновації в маркетингу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Шевченко, К.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    Основна роль інновацій в маркетингу - дослідження нових ринків, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення продажів і прибутковості бізнесу. В період цифрової та висококонкурентної ери, є необхідним пошук та генерування інновацій, які зможуть поліпшити продажі компаній, підвищити впізнаваність бренду та позитивно вплинути на споживачів. Всі бренди, розглянуті вище, демонструють чітку орієнтацію на клієнтів, а інноваційні маркетингові практики дозволяють їм розробляти і забезпечувати споживачів способами, які втримають покупців та підвищать імідж компанії.