Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 62
  • Item
    Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення»
    (Сумський державний університет, 2025) Тітуренко, Я.
    У межах нашого дослідження розглядається, як саме візуальний і комунікаційний дизайн допомагає «Суспільному» утверджувати свою ідентичність та підвищувати рівень довіри серед громадян. Вивчаються приклади використання дизайн-стратегій різних міжнародних мовників, які демонструють ефективність подібного підходу.
  • Item
    Сувенірний брендинг як інструмент просування туристичного курорту Bukovel
    (Сумський державний університет, 2025) Новаківська, В.О.
    Актуальність теми роботи обумовлена потребою переходу від масового виробництва до айдентичного брендування як засобу підвищення впізнаваності дестинацій. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування ролі сувенірного брендингу у формуванні іміджу та просуванні туристичного курорту Bukovel, а також розробці бренд-проєкту преміальної лінійки сувенірів для курорту «Буковель» як складової маркетингової стратегії дестинації. Завдання роботи: проаналізувати теоретичні підходи до формування туристичного бренду та ролі сувенірної продукції в його комунікації; дослідити позиціонування бренду «Буковель» та його цільову аудиторію; оцінити відповідність наявної сувенірної продукції бренд-айдентиці; розробити бренд-проєкт преміальної лінійки сувенірів відповідно до візуальної системи курорту. Об’єктом дослідження є бренд «Буковель». Предметом дослідження є сувенірна продукція як носій ідентичності. Методи дослідження: візуальний аналіз, компаративний метод, структурно-функціональний підхід, проєктний метод, контент-аналіз. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування розробленої сувенірної концепції для просування бренду «Буковель» та адаптації її до інших туристичних дестинацій України з урахуванням преміум-сегменту аудиторії. У першому розділі розглянуто теоретико-методичні засади туристичного брендингу, проаналізовано роль символіки, візуального стилю та сувенірної продукції у формуванні брендової ідентичності, а також узагальнено міжнародний досвід. У другому розділі проаналізовано позиціонування бренду туристичного комплексу «Буковель», вивчено особливості його цільової аудиторії та здійснено оцінку сприйняття бренду через наявну сувенірну продукцію. У третьому розділі запропоновано авторську концепцію преміальної лінійки сувенірів, розроблену в рамках практики в компанії Cintasouv, яка гармонійно інтегрується у візуальну айдентику бренду та відповідає запитам преміум-сегменту туристів.
  • Item
    Удосконалення нормативного забезпечення діяльності організацій, що постачають продукцію важливу для ядерної безпеки
    (Сумський державний університет, 2024) Єременко, В.О.
    Кваліфікаційна робота магістра становить 61 аркуш, в тому числі вісім рисунків, бібліографії із 20 джерела на трьох аркушах. Метою роботи є підвищення обороноздатності України на основі забезпечення високих стандартів безпеки та надійності в ядерній галузі шляхом розроблення рекомендацій щодо управління якістю процесів проєктування та виробництва ядерного палива відповідно до вимог ДСТУ ISO 19443:2019. Для досягнення поставленої мети в роботі були встановлені та вирішенні наступні завдання: 1. Провести дослідження питання сучасного стану та перспектив розвитку ядерної енергетики в Світі. 2. Дослідити вимоги нормативних документів щодо спеціальних вимог до застосування ISO 9001:2015 організаціями ядерного сектору, що постачають продукцію та послуги, важливі для ядерної безпеки. 3. Розробити рекомендацій з управління якістю проєктування та виробництва ядерного палива. Об’єкт дослідження – нормативне забезпечення діяльності організацій, що постачають продукцію важливу для ядерної безпеки. Предмет дослідження – система управління якістю проєктування та виробництва ядерного палива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 19443:2019. Практичне значення отриманих результатів. Розроблено розроблення рекомендацій щодо управління якістю процесів проєктування та виробництва ядерного палива відповідно до вимог ДСТУ ISO 19443:2019.
  • Item
    Удосконалення нормативного забезпечення діяльності організацій, що постачають продукцію важливу для ядерної безпеки
    (Сумський державний університет, 2024) Єременко, В.О.
    Кваліфікаційна робота магістра становить 61 аркуш, в тому числі вісім рисунків, бібліографії із 20 джерела на трьох аркушах. Метою роботи є підвищення обороноздатності України на основі забезпечення високих стандартів безпеки та надійності в ядерній галузі шляхом розроблення рекомендацій щодо управління якістю процесів проєктування та виробництва ядерного палива відповідно до вимог ДСТУ ISO 19443:2019. Для досягнення поставленої мети в роботі були встановлені та вирішенні наступні завдання: 1. Провести дослідження питання сучасного стану та перспектив розвитку ядерної енергетики в Світі. 2. Дослідити вимоги нормативних документів щодо спеціальних вимог до застосування ISO 9001:2015 організаціями ядерного сектору, що постачають продукцію та послуги, важливі для ядерної безпеки. 3. Розробити рекомендацій з управління якістю проєктування та виробництва ядерного палива. Об’єкт дослідження – нормативне забезпечення діяльності організацій, що постачають продукцію важливу для ядерної безпеки. Предмет дослідження – система управління якістю проєктування та виробництва ядерного палива, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 19443:2019. Практичне значення отриманих результатів. Розроблено розроблення рекомендацій щодо управління якістю процесів проєктування та виробництва ядерного палива відповідно до вимог ДСТУ ISO 19443:2019.
  • Item
    Інтернет-магазин курсів з "Counter-Strike"
    (Сумський державний університет, 2024) Шенаєв, І.В.
    Спроектовано дизайн веб-сайту. Визначено структуру сторінок веб-сайту та їх компонентів. Реалізовано навігацію по розділам веб-сайту. Реалізовано окремі сторінки з описом кожного курсу. Забезпечено візуальні ефекти плавного скролінгу, появи та зникнення елементів сторінки.
  • Item
    Мистецтво і дизайн у ХХ ст.: конвергенція форм і сенси
    (Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2024) Гагенко, П.А.; Самоха, Д.І.
    З середини ХХ ст. розвиток науки відігравав визначальну роль у створенні нових форм мистецтва. Від початку створення перших комп’ютерів у 1942 р. групами вчених і до сьогодні, коли кількість обчислювальної техніки перевищує десятки мільйонів, комп’ютерне мистецтво набуває все більшої популярності. У 1950 р. група вчених з Массачусетського університету створила перший дисплей для Whirlwind-І. У 1963 р. Іван Сьюм та Роберт Спрулл розробили Sketchpad, першу систему комп’ютерної графіки, що дозволяла користувачу створювати зображення за допомогою стилуса та екрана комп’ютера. Ці інновації визначили початок формування комп’ютерного мистецтва як нового виду творчості.
  • Item
    Інформаційно-комунікаційна технологія забезпечення соціальної комунікації навчального центру закладу вищої освіти
    (Сумський державний університет, 2023) Карпенко, Д.В.
    Розроблено веб-сайт спрямований на роботу з учнями в галузі IT та є платформою для навчання та обміну знаннями. Реєстрація та обмеження доступу для користувачів з України було впроваджено для забезпечення безпеки.
  • Item
    Технологія розвитку культури внутрішньоорганізаційного професійного спілкування персоналу проектних організацій
    (Сумський державний університет, 2023) Теслик, О.М.
    Кваліфікаційна робота магістра присвячена вивченню розвитку культури внутрішньоорганізаційного професійного спілкування персоналу проектних організацій. Теоретично і емпірично було досліджено особливості розвитку культури внутрішньоорганізаційного професійного спілкування персоналу проектних організацій. Описано поняття професійної культури, когнітивного, регулятивного, ціннісно-смисловго її компонента тощо. У роботі використовувалися методики для дослідження мотиваційних орієнтацій у міжособистісних комунікаціях, емоційних бар’єрів, самоконтролю в міжособистісному спілкуванні. Емпірично було встановлено, що у більшості респондентів домінує середній рівень загальної гармонійності комунікативних орієнтації, нерівномірність проявів емоційних бар’єрів, пов’язаних з негнучкістю, нерозвиненістю, невиразністю емоцій та небажанням зближуватись з людьми на емоційній основі, а також середній рівень комунікативного контролю.
  • Item
    Інформаційне та програмне забезпечення Інтернет-аніме-магазину
    (Сумський державний університет, 2023) Носок, О.О.
    Розроблено веб-додаток, що має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та функціонал зі сторони клієнтської та адміністративної частини сайту.
  • Item
    Організація обліку товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
    (Сумський державний університет, 2023) Тесленко, С.І.
    У роботі досліджено теоретичні, методичні аспекти організації обліку товарів в роздрібній торгівлі. Основною метою цього дослідження є розробка рекомендації щодо покращення обліку товарів на підприємствах роздрібної торгівлі. Досліджено стан обліку товарів на підприємствах роздрібної торгівлі.