Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Вплив міжнародної молодіжної діяльності на розвиток мотивації до засвоєння фахових дисциплін у студентів
    (Бял ГРАД-БГ, 2012) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Розглядається вплив міжнародної молодіжної діяльності на розвиток мотивації до засвоєння фахових дисциплін у студентів.
  • Item
    Який вплив має міжнародний маркетинг на розвиток міжнаціональних відносин?
    (Сумський державний університет, 2017) Белокур, С.А.
    Міжнародний маркетинг – система планування, реалізації, контролю та аналізу заходів по впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до її умов на фірмі, яка здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні; це «вища математика» маркетингу. На відмінно від інших видів маркетингу, міжнародний маркетинг має певні особливості. Ці особливості виникли внаслідок співпраці з іншими країнами, які мають свою специфіку зовнішніх ринків, особливості економічного, політико-правового, соціального та культурного середовища.
  • Item
    Маркетинг інновацій у міжнародній діяльності підприємства
    (Ткачов О.О., 2016) Мокляк, М.В.; Попова, Ю.М.
    На сучасному етапі європейської інтеграції України одним з найбільш ефективних напрямків підвищення ефективності виробництва є розвиток інноваційної діяльності, спрямованої на розробку і використання результатів наукових досліджень, що дає можливість забезпечити прибутковість шляхом задоволення нових потреб ринку.