Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
30 results
Search Results
Item Exhibition activity as a tool to promote the industrial enterprise(ATH, Bielsko-Biala, Poland, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Merkun, I.V.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaУ статті запропоновано підхід до управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. За авторським підходом проведено аналіз виставкової діяльності промислового підприємства на прикладі ТОВ «Керамейя» у системі: цілі участі, характеристики виставок, основні досягнуті результати, ефективність участі. На прикладі ТОВ «Керамейя» обґрунтовано ефективність використання виставкового стенду та супутніх рекламних і роздаткових матеріалів для формування іміджу і просування промислового підприємства на ринку. Отримані результати поглиблюють теоретико-методологічні засади управління виставковою діяльністю промислових підприємств в частині розроблення підходів до формалізації процедур управління нею.Item Marketing and logistic support of Ukrainian regional markets for innovative products distribution(University of Bielsko-Biala, 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena FedorivnaВиконано інтегральну оцінку маркетингового забезпечення та рівня логістичного потенціалу регіональних ринків України за запропонованою структурою на основі визначення сутності маркетингових ресурсів та логістичного потенціалу регіонів, що відображає їх спрямованість на формування ефективної політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. Побудовано матрицю, яка відображає групування регіонів України у зонах зі збалансованим та розбалансованим рівнями оцінних індикаторів.Item Specific features of considering and risk management in the activity of venture industriak enterprises in Ukraine(Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaПроаналізовано (за період з 2016 р. по 2018 р.) та систематизовано основні документи нормативно-правової бази України, яка регламентує венчурну діяльність в частині її інноваційної, інвестиційної, науково-технічної та інтелектуальної складових. Це дозволило визначити слабкі місця в нормативній базі та сформулювати пропозиції щодо її вдосконалення. Спираючись на результати аналізу нормативно-правової бази та досвіду венчурної діяльності промислових підприємств України запропоновано комплекс управлінських рішень, спрямованих на запобігання чи мінімізацію пов’язаних з нею ризиків. Розроблено підхід до управління за формалізованими процедурами венчурними ризиками промислових підприємств, який дозволяє обґрунтовувати інноваційно-інвестиційні рішення, що враховують інтереси виробника інновацій і інвестора одночасно. Виконано аналіз та узагальнення досвіду діяльності шести українських машинобудівних підприємств щодо впровадження ними інноваційних проектів з високим рівнем ризику. Результати аналізу доводять доцільність розширення критеріїв оптимальності при відборі підприємствами високоризикових інноваційних проектів.Item Rationalization of organizational structure at the graduate department(Ruda Śląska : Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychЗапропоновано і апробовано на практиці інноваційну адаптивну організаційну структуру випускової кафедри ВНЗ, яка поєднує переваги проектно-матричної та "пульсуючої" структур, що дозволяє оперативно і ефективно виконувати різнопланові роботи. Розроблено послідовність і зміст формалізованих процедур її формування. Отримані результати розвивають засади менеджменту освіти в частині удосконалення управління персоналом випускової кафедри сучасного ВНЗ.Item Innovation culture as the basis for innovative environment of the enterprise(Wyższa Szkoła Humanitas, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaМетою статті є уточнення сутності, змісту, структури і складових інноваційної культури підприємства, розроблення на цій основі підходу до діагностики її стану. Для її досягнення використані порівняльний, системно-структурний та статистичний аналіз. Запропоновано авторський варіант структури інноваційної культури промислового підприємства. Окреслено проблеми розуміння її ролі менеджерами середньої і вищої ланки інноваційно-активних промислових підприємств. Розроблено та апробовано методичний підхід до багатофакторної діагностики стану інноваційної культури промислового підприємства: у цілому, а також за окремими її складовими та їх елементами. Визначено місце інноваційної культури промислового підприємства в системі механізмів формування інноваційно-сприятливого середовища. Розроблена структурно-логічна схема комплексного механізму управління формуванням і розвитком інноваційно-сприятливого середовища на промисловому підприємстві на основі його інноваційної культури.Item Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds(Prague Institute for Qualification Enhancement, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Рубан, Дар`я Андріївна; Рубан, Дарья Андреевна; Ruban, Daria Andriivna; Teletov, D.Ця монографія продовжує серію книг, що випущені за результатами міжнародних науково-практичних конференцій «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». У монографії викладено теоретико-методичні та прикладні засади ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення: держави, регіону, окремих підприємств та установ. Значну увагу приділено інструментам і методам стратегічного управління інноваційною діяльністю промислових підприємств України.Item Economic mechanism of enterprises’ venture activity in Ukraine(Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr MykolaiovychУ статті досліджена природа господарського механізму як системної сукупності механізмів за видами діяльності та узгодженого комплексу взаємозв'язків та норм, які її регламентують. Запропоновано визначення господарського механізму венчурної дільності. Удосконалено теоретико-методологічний підхід до формування господарського механізму венчурної діяльності, включаючи систему інструментарію (економічного, організаційного, мотиваційного та ін.), що дозволяє деталізувати та враховувати інноваційні, інвестиційні, ризикові і організаційні особливості венчурної діяльності.Item Theoretical grounds of the bank sales policy(Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna (Bielsku-Białej), 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Gryshchenko, Olena FedorivnaСтаття присвячена дослідженню теоретичних основ збутової політики банку. Визначено сутність терміна "збутова політика банки", а саме автори представляють його як комплекс заходів з планування, організації та контролю розподілу (руху) банківських продуктів (послуг) від виробника до клієнта з метою задоволення їх потреб і отримання прибутку. Автори визначили місію збутової політики банку, під якою пропонують розуміти надання клієнту банківського продукту (послуги) в необхідний час, в необхідному обсязі і в потрібному місці. У свою чергу цілі збутової політики банку розділені на дві групи. Описано і деталізовані три типи збутової політики банку (інтенсивна, ексклюзивна і селективна) і розглянуті характерні особливості організації збутової мережі в банківській сфері. Узагальнена класифікація банківських збутових каналів і представлено детальний опис її елементів. У статті представлена система критеріїв вибору оптимального місця розташування для банківської філії з числа існуючих альтернатив. Проаналізовано можливості та обмеження використання моделі аутсорсингу в банківській сфері. Представлене дослідження може бути використано в якості базису для подальших досліджень, спрямованих на розробку методологічних принципів організації процесу продажів банку.Item State and private partnership as a main stream in modern social and economic development of the region(Wydawnictwo "Scriptum", 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia YevhenivnaУ статті досліджуються деякі практичні аспекти соціально відповідальної взаємодії в системі «державні органи - приватні підприємства». Крім того, проаналізований зарубіжний досвід державного і приватного соціально-економічного розвитку регіонів. Проведене оцінювання економічних і соціальних очікувань українського населення та їх відношення до вітчизняної соціальної сфери. Запропоновані напрямки стимулювання двосторонньої співпраці між підприємствами та органами державної влади України.Item The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise(Высшая Школа Экономико-Гуманитарная, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті визначено етапи діагностики маркетингової політики розподілу. На першому етапі пропонується проаналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На другому етапі пропонується аналізувати внутрішню систему маркетингової політики розподілу на підприємстві. На третьому етапі передбачається визначення внутрішніх і зовнішніх ризиків.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »