Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 37
  • Item
    Маркетинг образовательных услуг
    (Ruda Śląska : «Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium», 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Геворгян, С.А.; Герасимчук, В.И.; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Карминский, А.М.; Кондрашихин, А.Б.; Литовченко, И.Л.
    У монографії досліджено актуальні теоретичні і практичні питання маркетингу освіти та інноваційні підходи до просування освітніх послуг. Запропоновано концепцію формування стратегії ВНЗ в умовах становлення економіки знань, наведено міжнародні рейтинги ВНЗ, складені із зовнішных факторів, проаналізовано передовий досвід просування освітніх послуг в різних країнах. Особливу увагу приділено застосуванню інноваційних інструментів маркетингу на ринку освітніх послуг - цифрового маркетингу та маркетингу партнерських відносин, а також інтернаціоналізації освіти. Розглянуто питання підвищення якості освітніх послуг із застосуванням імітаційного моделювання, розвитку мультимедіа і дистанційних технологій. У першому розділі монографії «Маркетинг освітніх послуг у сучасних умовах» розглянуті умови і передумови розвитку маркетингу освіти в країнах з трансформаційною економікою. Визначено відмінні риси маркетингу освіти від класичного маркетингу. Представлені концепція формування стратегії ВНЗ в умовах становлення економіки знань, результати маркетингових досліджень іноземних студентів в контексті інтернаціоналізації вищої освіти. У другому розділі монографії «Маркетингові підходи до просування освітніх послуг» особливу увагу приділено формуванню маркетингової стратегії ВНЗ (досвід Республіки Білорусь). Проаналізовано роль цифрового маркетингу, маркетингу партнерських відносин на ринку освітніх послуг. Представлені переваги інтернаціоналізації освіти в просуванні освітніх послуг ВНЗ. У третьому розділі монографії «Практичні аспекти маркетингу освітніх послуг» виконано рішення функціональних завдань маркетингу освітніх послуг за допомогою статистичних методів. Запропоновано проведення моніторингу вступної кампанії як засіб вивчення потреби в освітньою послугою. Особливу увагу приділено підвищенню якості освітніх послуг із застосуванням імітаційного моделювання та мультимедіа технологій в Республці Узбекистан. Розглянуто особливості та перспективи розвитку дистанційної освіти в Республіці Казахстан. Зокрема, визначено необхідність політичної спрямованості сучасної екологічного освіти.
  • Item
    Особенности управления знаниями в системе инновационного развития организации
    (Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Визначено і науково обґрунтовано роль і місце знань у системі управління інноваційним розвитком організацій (підприємств та установ) як складових елементів національної економіки.
  • Item
    Цифровой маркетинг в высшем образовании
    (Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Систематизовано елементи віртуального середовища, у якому реалізуються заходи цифрового маркетингу ВНЗ. Виділено складові елементи цифрового маркетингу на ринку науково-освітніх послуг у віртуальному середовищі: маркетингові дослідження, система комунікацій, система збуту. Для кожного з виділених елементів систематизовані й деталізовані методи, інструменти й технології цифрового маркетингу стосовно до специфіки освітніх і наукових послуг (наукових і технічних знань). Розкрито особливості використання інструментів і методів цифрового маркетингу в соціальних мережах, які використовуються для просування науково-освітніх послуг ВНЗ. Розроблено структурну схему цифрового маркетингу, що поєднує елементи віртуального середовища, елементи цифрового маркетингу, його об'єкти, а також використовувані методи, інструменти й технології. Отримані результати можуть бути використані для цілеспрямованого формування системи цифрового маркетингу конкретного ВНЗ стосовно до конкретних умов функціонування. Це дозволяє підвищити ефективність маркетингових заходів, знизити ризик прийняття неадекватних маркетингових рішень, забезпечити синергетичний ефект.
  • Item
    Устойчивое развитие: теория, методология, практика
    (ИТД "Университетская книга", 2009) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Коблянська, Інна Ігорівна; Коблянская, Инна Игоревна; Koblianska, Inna Ihorivna; Несторенко, Тетяна Володимирівна; Несторенко, Татьяна Владимировна; Nestorenko, Tetiana Volodymyrivna; Акимова, Т.А.; Александров, И.А.; Жерелина, И.В.; Левковский, К.М.; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Семененко, Б.А.; Шевцова, Світлана Вікторівна; Каринцева, Александра Ивановна; Кампенхаунт, А. Ван; Sabadash, Viktor Volodymyrovych; Прилипко, В.А.; Билявский, Г.А.; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Волк, Ольга Николаевна; Жулавский, Аркадий Юрьевич; Балацький, Олег Федорович; Чжаося, Ц.; Чайка, Л.В.; Фурсей, Г.Н.; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Кугук, И.А.; Ткаченко, А.В.; Пахомова, Н.В.; Чухно, А.А.; Shevchenko, Tetiana Ivanivna; Lytvynenko, Oleksii Semenovych; Линник, Ю.В.; Карпищенко, Алексей Иванович; Флаэминк, К.; Коваленко, Євген Володимирович; Сотник, Ирина Николаевна; Дериколенко, Александр Николаевич; Денисенко, Павло Анатолійович; Shevtsova, Svitlana Viktorivna; Lapin, Yevhen Vasylovych; Гайворон, Т.Д.; Маценко, Олександр Михайлович; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Пруцакова, О.Л.; Marekha, Iryna Serhiivna; Загорулько, Сергій Олександрович; Тимошенко, Н.И.; Honcharenko, Oleksii Serhiiovych; Беловодская, Е.А.; Гончаренко, Олексій Сергійович; Лефевере, Р.; Водопьянова, Т.П.; Недин, И.В.; Сабадаш, Віктор Володимирович; Литвиненко, Олексій Семенович; Андриеш, А.М.; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Denysenko, Pavlo Anatoliiovych; Тильцер, М.; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Шевченко, Татьяна Ивановна; Одарченко, Наталия Ивановна; Горобченко, Денис Володимирович; Боголюбов, В.Н.; Стеценко, Е.И.; Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna; Галица, И.А.; Horobchenko, Denys Volodymyrovych; Шауэр, П.; Ли, Ж.; Згуровский, М.З.; Жарова, Л.В.; Могиленець, Тетяна Вікторівна; Жиляев, И.Б.; Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych; Сотник, Ірина Миколаївна; Эндрес, А.; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Волк, Ольга Миколаївна; Тарасевич, В.Н.; Lukash, Olha Anatoliivna; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Потравный, И.М.; Мельник, Ольга Іванівна; Подлесная, Василиса Георгиевна; Кочубей, Н.В.; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Chygryn, Olena Yuriivna; Поляченко, С.С.; Качур, Д.П.; Ропер, Д.; Данилишин, Б.М.; Kalashnyk, Serhii Dmytrovych; Кухарь, В.П.; Безрукова, Т.Л.; Zahorylko, Serhii Oleksandrovych; Замотаев, И.В.; Брюханов, Максим Віталійович; Руденко, В.А.; Калашник, Сергей Дмитриевич; Мельник, Вал.Л.; Старченко, Людмила Володимирівна; Скрипчук, П.М.; Корнеева, Т.Н.; Кияк, Б.Р.; Моргунова, Ю.А.; Briukhanov, Maksym Vitaliiovych; Чубур, Василий Васильевич; Хлобистов, Євген Володимирович; Карінцева, Олександра Іванівна; Коллинс, Э.; Кларк, Д.; Лон, Ф.; Балацкий, Олег Федорович; Семиноженко, В.П.; Вега, А.Ю.; Тарановский, Владимир Игоревич; Shkarupa, Olena Vasylivna; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Немцов, В.С.; Евдокимов, Андрей Валерьевич; Федорина, А.А.; Chubur, Vasyl Vasylovych; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кобзарь, О.А.; Амоша, А.И.; Рихтер, К.; Карамушка, В.И.; Братута, Э.Г.; Чорток, Юлія Володимирівна; Подосинников, С.В.; Колонькова, О.О.; Соколовский, Н.К.; Дмитренко, Алла Александровна; Podliesna, Vasylyna Heorhiivna; Таранюк, Леонід Миколайович; Шимова, О.С.; Чигрин, Елена Юрьевна; Гончаренко, Алексей Сергеевич; Коваленко, Евгений Владимирович; Таранюк, Леонид Николаевич; Панкрутская, Л.И.; Рыбкина, И.Д.; Мазін, Юрій Олександрович; Яцик, А.В.; Винк, М.; Мунтиян, В.И.; Загорулько, Сергей Александрович; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Ианни, Е.; Koshman, Olha Viktorivna; Геец, В.М.; Прокопенко, О.В.; Шевченко, Сергей Николаевич; Хенс, Л.; Караева, Н.В.; Хюжё, Ж.; Чумаченко, Н.Г.; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Макарюк, Алексей Васильевич; Кошман, Ольга Викторовна; Манаги, Ш.; Кубатко, Олександр Васильович; Дегтярева, Ирина Борисовна; Дерев`янко, Юрій Миколайович; Рио, Д.; Горобченко, Денис Владимирович; Гранкина, В.В.; Лапин, Евгений Васильевич; Литвиненко, Алексей Семенович; Калашник, Сергій Дмитрович; Шкарупа, Елена Васильевна; Мельник, Ольга Ивановна; Зинченко, И.В.; Taranovskyi, Volodymyr Ihorovych; Хлобыстов, Евгений Владимирович; Кубатко, Александра Викторовна; Чорток, Юлия Владимировна; Лукаш, Ольга Анатольевна; Лапін, Євген Васильович; Шульгина, О.В.; Маценко, Александр Михайлович; Степаненко, С.Н.; Karpishchenko, Oleksii Ivanovych; Гриценко, Павел Валериевич; Шевченко, Сергій Миколайович; Садеков, А.А.; Shapochka, Mykola Kostiantynovych; Одарченко, Наталія Іванівна; Кубатко, Олександрa Вікторівна; Тарасов, Л.В.; Шкарупа, Олена Василівна; Брюханов, Максим Витальевич; Мазин, Юрий Александрович; Бобылев, С.Н.; Кеппа, К.; Шевцова, Светлана Викторовна; Пустовит, Н.А.; Бурлакова, Ирина Михайловна; Карпіщенко, Олексій Іванович; Євдокимов, Андрій Валерійович; Volk, Olha Mykolaivna; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Melnyk, Olha Ivanivna; Половян, А.В.; Тамбовцева, Т.; Shevchenko, Serhii Mykolaiovych; Завгородняя, Е.А.; Мареха, Ирина Сергеевна; Дмитренко, Алла Олександрівна; Гриценко, Павло Валерійович; Чубур, Василь Васильович; Баллантайн, П.; Mazin, Yurii Oleksandrovych; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Чигрин, Олена Юріївна; Макарюк, Олексій Васильович; Yeremenko, Iryna Volodymyrivna; Дейли, Г.; Кочубей, Р.В.; Романко, А.Б.; Khlobystov, Yevhen Volodymyrovych; Yevdokymov, Andrii Valeriiovych; Евдокимов, Ю.В.; Дериколенко, Олександр Миколайович; Денисенко, Павел Анатольевич; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Жулавський, Аркадій Юрійович; Деревянко, Юрий Николаевич; Панасенко, А.И.; Мареха, Ірина Сергіївна; Сабадаш, Виктор Владимирович; Коцко, Т.А.; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Лопачук, О.Н.; Неверов, А.В.; Перелет, Р.А.; Яковлева, Е.А.; Кубатко, Александр Васильевич; Подлєсна, Василина Георгіївна; Zhulavskyi, Arkadii Yuriiovych; Могиленец, Татьяна Викторовна; Odarchenko, Nataliia Ivanivna; Маслюковкая, Е.П.; Маценко, Е.И.; Бун, Э.; Минакова, И.В.; Папков, Б.В.; Хвесик, М.А.; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Кишкань, Р.В.; Mohylenets, Tetiana Viktorivna; Makariuk, Oleksii Vasylovych; Кошман, Ольга Вікторівна; Калинин, В.Б.; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Єременко, Ірина Володимирівна; Лукьяненко, В.В.; Веклич, О.А.; Тимочко, Т.В.; Тарановський, Володимир Ігорович; Еременко, Ирина Владимировна; Hrytsenko, Pavlo Valeriiovych; Кремень, В.Г.; Тарасова, М.Ю.; Шапочка, Микола Костянтинович; Шевченко, Тетяна Іванівна; Мельник, В.Л.; Лукаш, Ольга Анатоліївна; Бурук, А.Ф.; Dmytrenko, Alla Oleksandrivna; Balatskyi, Oleh Fedorovych; Борщук, Е.М.; Старченко, Людмила Владимировна; Шостак, Л.Б.; Шапочка, Николай Константинович; Врублевская, Е.В.
    У підручнику, підготовленому вченими і викладачами 19 країнами, розглядаються теоретичні та практичні питання формування сталого розвитку. Розкриваються змістовні основи і різні форми подачі матеріалу для забезпечення дисциплін зі сталого розвитку.
  • Item
    Методический подход к отбору инновационных проектов в контексте реализации концепции устойчивого развития
    (International Association of a Sustainable Development (IASD), 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna
    У роботі запропоновано теоретико-методичний підхід до відбору інноваційних проектів, спрямованих на реалізацію концепції сталого розвитку. Даний підхід передбачає прийняття управлінського рішення в два етапи, в залежності від стадії інноваційного циклу. Запропоновано на етапі розробки задуму рішення приймати на основі такого показника як ступінь витратності проекту на 1% швидкості його розповсюдження. На етапі бізнес-аналізу рішення приймається на основі класичних показників: чистий приведений дохід, індекс рентабельності, період окупності, внутрішня норма дохідності. Таке розділення дозволяє ще на початкових етапах інноваційного циклу відібрати найбільш перспективні проекти і зменшити майбутні ризики і втрати.
  • Item
    Маркетинг знаний и его роль в обеспечении экономической безопасности предприятия
    (ООО «Юрка Любченка», 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Показано, що маркетинг знань безпосередньо впливає на стан більшості складових економічної безпеки підприємства, виділені ці складові. Визначені й систематизовані основні завдання маркетингу знань стосовно до виділених складових економічної безпеки підприємства. Запропоновано методичні інструменти (як авторські, так і загальновідомі) для ефективного вирішення кожного з виділених завдань маркетингу знань. Окреслено роль маркетингу знань у забезпеченні економічної безпеки підприємства. Визначені взаємозв'язки (через елементи знань, актуалізація яких відбувається за допомогою маркетингу знань) інтелектуального капіталу й потенціалу інноваційного розвитку підприємства.
  • Item
    Инновационный прорыв как концепция устойчивого развития
    (« Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium », 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Виконано аналіз існуючого світового досвіду сталого інноваційного розвитку на різних рівнях господарювання і виділені перспективні напрямки розвитку економіки України в руслі концепції інноваційного прориву. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36856
  • Item
    Аналіз перспектив розвитку трубопрокатного виробництва на ПАТ СМНВО ім. М.В. Фрунзе
    (ТОВ "Цифрова типографія", 2014) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, Павло Михайлович; Болгарин, Павел Михайлович; Bolgarin, Pavlo Mikhailovich
    Виконано аналіз ринкових можливостей інноваційного розвитку ПАТ СМНВО ім. М.В. Фрунзе на основі виробництва й модернізації станів холодної прокатки труб. Основна увага була приділена можливостям орієнтації трубопрокатного виробництва на міжнародні ринки (як далекого, так і ближнього зарубіжжя). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36674
  • Item
    WEB-культура как составляющая устойчивого развития организации
    (Евро-Експерт ЕООД, 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna
    Останнім часом усе більше організацій переносять свою діяльність у віртуальний простір. Інтернет-технології надають величезні можливості для бізнесу. Однак, як показує проведений аналіз, далеко не всі організації вміють ефективно використовувати інтернет-технології у своїй діяльності. Тому поняття інтернет-культури стає усе більше актуальним. У даній статті запропоноване авторське визначення поняття WEB-культури організації, показано її місце в корпоративній і інноваційній культурі, визначені основні її елементи, запропоновано методичний підхід до оцінки її рівня. Доведено, що однією з галузей, у якій розвиток WEB-культури йде найбільш стрімкими темпами, є вища освіта і наука. Виконаний за авторською методикою аналіз WEB-культури організації на прикладі бізнес-школи СумДУ показав її адекватність і результативність. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31808
  • Item
    Формирование рынка туристических услуг как перспективное направление развития территории
    (ФГБОУ ВПО "РЭУ им. Г.В. Плеханова", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Гладенко, Ю.Н.
    Досліджено ринкові можливості розвитку в Сумській області України різних видів туристичних послуг, визначені пріоритети основних груп споживачів, мотиви вибору ними конкретних видів туристичних послуг, характеристики виділених видів туризму й т.п. Отримані результати можуть бути покладені в основу проектів соціо-еколого-економічного розвитку області. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31546