Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
288 results
Search Results
Item Маркетингові інновації в системі складових комплексу маркетингу(Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва ДУТ, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Рудь, Марія Петрівна; Рудь, Мария Петровна; Rud, Mariia PetrivnaРозглянуто основні види маркетингових інновацій, що згруповані відповідно до складових комплексу маркетингу.Item Знання як основа випереджаючого інноваційного розвитку(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychРозкрито роль і місце знань у забезпеченні умов випереджаючого інноваційного розвитку як окремих організацій так і країни у цілому, запропонована концептуальна схема механізму управління знаннями на рівні окремої організації.Item Управління знаннями при формування стратегії випереджаючого інноваційного розвитку підприємства(Національний авіаційний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaЗапропоновано методологічний підхід до визначення стратегічних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку в умовах зміни технологічних укладів. Побудовано концептуальну схему обґрунтування вибору кожного з цих напрямів. Розроблено методичні засади управління знаннями як основою формування конкурентних переваг підприємства для реалізації стратегії його випереджаючого інноваційного розвитку. Розкрито сутність і зміст етапів формування орієнтованої на знання інноваційної стратегії. Окреслено особливості аналізу та оцінки підсистем потенціалу інноваційного розвитку підприємства з позицій достатності їх рівня для реалізації обраних напрямів випереджаючого інноваційного зростання в конкретних умовах зовнішнього середовища, з урахуванням тенденцій їх зміни. Отримані результати розвивають методологічні та методичні засади інноваційного менеджменту і менеджменту знань з позицій підвищення рівня обґрунтованості рішень з управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку підприємств в умовах економіки знань.Item Управління знаннями в контексті забезпечення економічної безпеки підприємства("ІНЖЕК", 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychМетою статті є розроблення засад формування механізму управління знаннями підприємства в контексті забезпечення його економічної безпеки. Розроблено концептуальну схему організаційно-економічного механізму управління знаннями підприємства в контексті забезпечення його економічної безпеки. Теоретично обґрунтовано роль знань у забезпеченні належного рівня кожної зі складових економічної безпеки підприємства. Визначено джерела та інструменти отримання знань, що характеризують стан складових економічної безпеки підприємства, а також напрями використання знань для забезпечення достатнього рівня кожної зі складових. Розроблено укрупнену блок схема алгоритму управління знаннями в процесі забезпечення належного рівня окремих складових економічної безпеки. Уточнено склад підрозділів підприємства, що відповідають за стан окремих складових його економічної безпеки. Визначено і систематизовано функції цих підрозділів у процесі управління знаннями як засобом забезпечення економічної безпеки. Отримані результати поглиблюють теоретико-методологічні засади управління знаннями підприємства, а також управління економічною безпекою підприємстваItem Exhibition activity as a tool to promote the industrial enterprise(ATH, Bielsko-Biala, Poland, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Merkun, I.V.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaУ статті запропоновано підхід до управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. За авторським підходом проведено аналіз виставкової діяльності промислового підприємства на прикладі ТОВ «Керамейя» у системі: цілі участі, характеристики виставок, основні досягнуті результати, ефективність участі. На прикладі ТОВ «Керамейя» обґрунтовано ефективність використання виставкового стенду та супутніх рекламних і роздаткових матеріалів для формування іміджу і просування промислового підприємства на ринку. Отримані результати поглиблюють теоретико-методологічні засади управління виставковою діяльністю промислових підприємств в частині розроблення підходів до формалізації процедур управління нею.Item Проблеми реалізації інтелектуального капіталу сучасного університету(Одеський національний політехнічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia SerhiivnaОбгрунтовано необхідність формування та практичного впровадження організаційно-економічних механізмів управління розвитком інноваційної культури на макро- та мікрорівнях, що дозволить реалізувати інтелектуальний капітал вітчизняних ЗВО, а також надасть можливість активізувати процеси переходу вітчизняної економіки на шлях випереджаючого інноваційного розвитку.Item Методичний підхід до аналізу і задоволення інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації в умовах їх імовірнісної оцінки(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaУ статті запропоновано авторський методичний підхід до аналізу і кількісної оцінки ступеня узгодженості інтересів суб’єктів інноваційної діяльності організації (підприємства чи установи) в умовах неповної визначеності вектору впливу факторів зовнішнього макро- і мікросередовища. В його основу покладено визначення інтересів суб’єктів інноваційного процесу стосовно його основних параметрів, а також систематизацію факторів, що впливають на параметри інноваційного процесу. Розроблено підхід до прийняття управлінських рішень щодо внесення коректив у параметри інноваційного процесу за результатами аналізу. Авторські розробки дають змогу підвищити рівень обґрунтованості рішень з управління інноваційними проектами, знизити їх ризик і підвищити імовірність ринкового успіху за рахунок забезпечення сприятливого ставлення до проекту економічних контрагентів і контактних аудиторій організації-інноватора. Ключові слова: інноваційна діяльність організації, управління інноваційним проектом, суб’єкти інноваційного процесу, кількісна оцінка інтересів, урахування факторів неповної визначеності, узгодження інтересів суб’єктів інноваційного процесу.Item Роль виставкової діяльності у просуванні промислового підприємства на ринку(ФОП Вишемирський В.С., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaДосліджено теоретичні засади управління виставковою діяльністю підприємств, на їх основі запропонована укрупнена блок-схема алгоритму управління виставковою діяльністю на промисловому підприємстві, розроблено послідовність і зміст процедур управління, а також їх інформаційне забезпечення. Спираючись на результати аналізу виставкової діяльності ТОВ «Керамейя» доведено її високу ефективність, що підтверджує адекватність авторського підходу до управління нею.Item Застосування комп’ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів(Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВикладено аналіз багаторічного досвіду застосування комп’ютерних інформаційних технологій при підготовці студентів маркетологів на кафедрі маркетингу сумського державного університету.Item Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя"(Одеський національний економічний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В.Виконано системний аналіз застосування комплексу заходів PR і реклами на ТОВ "Керамейя" (спеціалізується на виготовленні високоякісної клінкерної цегли і бруківки) і запропоновано рекомендації щодо підвищення їх ефективності.