Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Інноваційна культура суспільства як соціокультурний механізм активізації інноваційної діяльності
    (МНВУП "ЕМПАС-ЛТД", 2015) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna
    Досліджені роль і місце інноваційної культури суспільства у системі механізмів формування в Україні середовища сприятливого для інноваційної діяльності. Уточнено склад і функції її окремих підсистем. Виконано оцінку елементів підсистем інноваційної культури суспільства, що дозволяє обґрунтовано впроваджувати систему заходів, спрямованих на її розвиток. Запропоновано систему засадничих принципів формування в Україні інноваційно-сприятливого середовища. Запропоновано рекомендації щодо раціонального вибору ступеня радикалізації розроблюваних конкретною організацією інновацій залежно від співвідношення рівня її інноваційної культури і інноваційної культури суспільства у цілому.
  • Item
    Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачи
    (Научно-аналитический центр "Этноэкономика", Институт социально-экономических исследований ДНЦ РАН, 2012) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Уточнено роль і місце маркетингу екологічних інновацій в забезпеченні переходу економіки на екологічно-орієнтований інноваційний шлях розвитку. Окреслено коло його основних задач. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29509
  • Item
    Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций
    (Актуальні проблеми економіки, 2010) Ильяшенко, Сергей Николаевич; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
    Розроблено методологічний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу інновацій який базується на приведенні у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, що генеруються ринком. Його практична реалізація дозволить цілеспрямовано управляти розробкою і впровадженням ринково-орієнтованих стратегій інноваційного розвитку вітчизняних товаровиробників. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909