Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
29 results
Search Results
Item Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування(Ужгородський національний університет, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Рудь, Марія Петрівна; Рудь, Мария Петровна; Rud, Mariia PetrivnaЗапропоновано схему еволюції у часовому розрізі видів маркетингу, узагальнено спонукальні причини еволюції видів маркетингу. Виконано системний аналіз сутності новітніх видів маркетингу, окреслено умови їх виникнення, проаналізовано сильні і слабкі сторони. Виконана їх систематизація відповідно до змін, що вони вносять у складові комплексу маркетингу 5Р. Розроблена укрупнена схема вибору промисловим підприємством видів і інструментів маркетингу, які дозволять забезпечити умови його тривалого виживання і розвитку на ринку за рахунок приведення у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім. Отримані результати можна використати як методичні рекомендації щодо управління маркетингом на промислових підприємствах з позицій посилення їх ринкових позицій.Item Моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку промислового підприємства: маркетингові аспекти(ФОП Шпак В.Б., 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaРозвинуто і поглиблено методологічні і теоретико-методичні засади управління інноваційним розвитком в частині формалізації і підвищення рівня обґрунтованості рішень щодо формування ефективних ринково орієнтованих стратегій інноваційного розвитку промислових підприємств.Item Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку(Національна металургійна академія України, 2019) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaЗапропоновано підхід до формування інформаційно-аналітичної бази для управління вибором напрямів комерціалізації знань промислового підприємства.Item Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку(НТУУ “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”; Національний університет “Києво-Могилянська академія”; Вища економіко-гуманітарна школа, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВиконано системний аналіз позицій України за даними міжнародних рейтингів інноваційного розвитку, що надає змогу укрупнено оцінити наявний інноваційний потенціал і стан його реалізації.Item Особливості класифікації маркетингових інновацій(Херсонський державний університет, 2018) Рудь, Марія Петрівна; Рудь, Мария Петровна; Rud, Mariia Petrivna; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychВиконано аналіз підходів до систематизації маркетингових інновацій. Виконана авторська класифікація маркетингових інновацій в системі складових комплексу інноваційного маркетингу промислових підприємств відповідно до концепції «5Р». Уточнено сутність і роль виділених інновацій, виконано аналіз їх сильних і слабких сторін, запропоновано рекомендації щодо їх застосування. Практичне застосування отриманих результатів дозволить підвищити ефективність інноваційної та маркетингової діяльності промислових підприємств на вітчизняному і зарубіжних ринках, сприятиме активізації процесів їх переходу на інноваційний шлях розвитку у руслі концепції інноваційного випередження.Item Засадничі аспекти визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку(Сумський національний аграрний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychМетою дослідження є розроблення методичних засад визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку господарюючих суб’єктів. Запропонована концептуальна схема вибору перспективних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта, яка відображає види і схему взаємодії актуальних комплексів знань, що покладі в їх основу. Виділено і апробовано на практиці авторські теоретико-методичні підходи, які дозволяють отримати актуальні знання щодо: потенціалу інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта; маркетингових прогнозів тенденцій зміни споживчого попиту у прогнозному періоді; оцінки стану розвитку науки і техніки, а також можливостей втілення наявних і перспективних науково-технічних розробок у нові продукти, технології їх виготовлення і способи споживання. Окреслено особливості застосування зазначених підходів. Отримані результати у сукупності поглиблюють теоретико-методичні засади менеджменту і маркетингу знань в частині формування передумов розроблення організаційно-економічного механізму управління продукуванням і комерціалізацією знань на рівні держави, галузі, регіону, окремої організації тощо які б дозволяли визначати і посилювати їх порівняльні переваги, обирати і реалізовувати на цій основі перспективні напрями їх інноваційного розвитку в перманентно нестабільних умовах сучасної економіки.Item Знання як основа потенціалу інноваційного розвитку організації(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychВизначено роль і місце знань у системі складових підсистем та елементів потенціалу інноваційного розвитку організації інноватора. Ідентифікація видів знань, що покладені в основу потенціалів підсистем та їх елементів, а також визначення джерел отримання знань створює передумови формування системи цілеспрямованого управління потенціалом інноваційного розвитку організації в контексті її інноваційного зростання в умовах становлення економіки знань.Item Методологічні засади формування механізму управління комерціалізацією інновацій в системі інноваційного розвитку підприємств та установ(Національна металургійна академія України, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii MykolaiovychЗапропоновано принципи створення і функціонування організаційно-економічного механізму ринково-орієнтованого управління комерціалізацією інноваційної продукції підприємств та установ. Визначено функції, структуру і основні підсистеми та елементи зазначеного механізму, розроблено організаційні та практичні аспекти його впровадження і функціонування.Item Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds(Prague Institute for Qualification Enhancement, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Рубан, Дар`я Андріївна; Рубан, Дарья Андреевна; Ruban, Daria Andriivna; Teletov, D.Ця монографія продовжує серію книг, що випущені за результатами міжнародних науково-практичних конференцій «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». У монографії викладено теоретико-методичні та прикладні засади ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення: держави, регіону, окремих підприємств та установ. Значну увагу приділено інструментам і методам стратегічного управління інноваційною діяльністю промислових підприємств України.Item Роль знань у виборі траєкторій інноваційного розвитку регіонів(Пороги, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaВизначено роль знань у обґрунтуванні вибору напрямів інноваційного розвитку регіону. Визначено види знань, що задіяні у процесі вибору. Визначено послідовність і зміст процедур їх взаємодії.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »