Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Internet commerce: problems and prospects for development in Ukraine(Yuri Kondratyuk National University, 2023) Кравченко, Олена Володимирівна; Кравченко, Елена Владимировна; Kravchenko, Olena Volodymyrivna; Gerbut, Ya.Стабільний і досить швидкий розвиток електронної комерції за останнє десятиліття став однією з найпомітніших змін у суспільстві. Сьогодні в Україні працює багато вітчизняних та зарубіжних інтернет-магазинів, що дозволяє споживачам мати широкий вибір та знайти найкращу ціну на потрібний товар. Сьогодні електронна комерція в Україні досить розвинена і має хороший потенціал для подальшого зростання, вирішуючи багато проблем, які були притаманні роздрібній торгівлі, але створюючи нові, які потребують уваги. У статті наведено та проаналізовано основні показники, що характеризують сучасний стан ринку електронної комерції та зроблено висновки. Визначено та охарактеризовано основні проблеми вітчизняної електронної комерції. Основними проблемами в нашій країні, які гальмують розвиток Інтернет-бізнесу, є: невисока платоспроможність і рівень життя населення, низька розвиненість законодавчої бази, недостатній рівень комп’ютерної грамотності, впровадження інноваційних методів оплати тощо. у побудові та використанні якісної системи управління, окремих елементів системи обліку, документації та оподаткування інтернет-магазинів. У статті розглянуто переваги, недоліки, слабкі та сильні сторони за допомогою SWOT-аналізу Інтернет-бізнесу та запропоновано деякі рекомендації щодо його вдосконалення. Розглянувши переваги та недоліки електронної комерції в нашій країні, у статті пропонується ряд рекомендацій, які допоможуть підвищити рівень електронної комерції в Україні. Основними напрямками стимулювання розвитку електронної комерції можна вважати гармонізацію правових норм, забезпечення правового захисту суб’єктів електронної комерції, усунення бар’єрів для розвитку міжнародного електронного бізнесу, розбудову інфраструктури ринку електронної комерції. . Стаття буде корисна фахівцям у галузі інтернет-маркетингу, підприємцям, економістам і науковцям, які займаються дослідженням ринкового попиту, викладачам і студентам вищих навчальних закладів.