Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Green development of the country: Role of macroeconomic stability
    (SAGE Publishing, 2023) Chen, Y.; Люльов, Олексій Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Квілінський, Олексій Станіславович; Kwilinski, Aleksy
    Загострення екологічних проблем спонукає до пошуку відповідних механізмів та ресурсів для їх вирішення без зниження темпів економічного зростання. Це вимагає переходу від ресурсної орієнтації до "зеленого" розвитку економіки. Це може бути реалізовано через дві цілі: досягнення макроекономічної стабільності - основного чинника економічного зростання; зменшення деградації довкілля та підвищення ефективності використання ресурсів - основних вимог зеленого розвитку. Метою статті є перевірка гіпотези про вплив макроекономічної стабільності на "зелений" розвиток країн. Об'єктом дослідження є країни Європейського Союзу з 2000 по 2020 рік. У дослідженні використано такі методи: глобальний індекс продуктивності Мальмквіста-Люенбергера - для оцінки зеленого розвитку країн; модель макроекономічної стабілізації Пентагону - для оцінки макроекономічної стабільності; оцінка щільності ядра та модель Тобіта - для перевірки впливу макроекономічної стабільності на зелений розвиток країн. Емпіричні результати показують, що Мальта з "зеленої групи" та Естонія з "жовтої групи" мають найвище значення зеленого розвитку, а Швеція та Греція - найвище значення макроекономічної стабільності. Крім того, отримані результати дозволяють підтвердити гіпотезу дослідження. Так, зростання зовнішнього виміру макроекономічної стабільності на 1 пункт призвело до зростання зеленого економічного розвитку на 0,085 (серед "зеленої групи") та 0,195 (серед "жовтої групи"). Це підтверджує, що гармонізація макроекономічної стабільності між усіма членами ЄС дозволяє досягти синергетичного ефекту.
  • Item
    Digital marketing for small and medium business
    (Sumy State University, 2021) Ponyrko, I.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, Aleksy
    Поточний бізнес більше використовує інструменти цифрового маркетингу. У свою чергу, традиційні залишаються позаду. Доречно підкреслити, що цифровий маркетинг допомагає підприємствам досягти максимальної віддачі від інвестицій. Крім того, завдяки застосуванню нових високоефективних методів, таких як таргетована реклама, вплив на потенційних споживачів збільшився, а витрати знизилися. У результаті малий і середній бізнес може швидко розростатися.
  • Item
    Порівняльний аналіз рівня транспарентності бюджетного процесу в Україні та світі
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Захаркін, Олексій Олександрович; Захаркин, Алексей Александрович; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, Aleksy; Чухно, Р.Ю.
    Дана стаття присвячена питанням забезпечення транспарентності публічних фінансів, а саме їх ключової ланки – бюджетної системи. Визначено, що питання публічності і прозорості в бюджетному процесі є важливим фактором, що сприяє підвищенню ефективності бюджетної системи країни. Розглянуто методологічні підходи до оцінювання рівня транспарентності бюджетного процесу, що використовує в своїй діяльності провідна світова організація International Budget Partnership, метою якої є сприяння більш відповідальному, ефективному та справедливому управлінню державними коштами. Проаналізовано складові дослідницького інструменту Open Budget Survey, який використовує дана організація у своїх дослідженнях транспарентності бюджетного процесу по всьому світу. Визначено тенденції та динаміку зміни складових цього інструменту щодо бюджетного процесу в Україні. За результатами роботи зроблено відповідні висновки та окреслено перспективи подальших досліджень у цьому напрямку.
  • Item
    Digital marketing for small and medium business
    (Сумський державний університет, 2021) Ponyrko, I.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, Aleksy
    Targeted advertising is defined as advertising on social networks such as Facebook or Instagram. It stands to note that it provides an accurate display of advertising. Thus, it has a more significant impact on the loyalty of potential consumers. The absence of territorial restrictions, active involvement of consumers in interaction with the brand and easy access to the resource allows reaching more consumers and reduce the advertising cost.
  • Item
    The role of modern information technologies in the enterprise marketing activity
    (Сумський державний університет, 2021) Usok, M.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, Aleksy
    Information technology's spread and rapid development are caused by the need to improve enterprise policy, including marketing. It stands to note that technology is understood as a set of methods and tools to achieve the desired result. The systematization of scientific sources showed that information technology is understood as a set of methods, processes, tools, and technical means which create a technological chain that provides collection, storage, processing, dissemination, and use of information. To provide marketing managers with the necessary information, companies implement marketing information systems.