Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
8 results
Search Results
Item Innovation, Social and Economic Challenges(Sumy State University, 2020) Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii ValentynovychProceedings of the International Scientific Online Conference “Innovation, Social and Economic Challenges” are devoted to finding a systemic solution to multidisciplinary problems in the field of international economy and globalization, national economy management, innovative trends in marketing and management, economic and social aspects of innovative development, information technology and environmental economics.Item New trends in marketing for small and medium enterprises(Sumy State University, 2020) Saienko, M.; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Білан, Юрій Валентинович; Билан, Юрий Валентинович; Bilan, Yurii Valentynovych; Kostornova, S.Матеріал присвячено аналізу нових тенденцій маркетингу для малих та середніх підприємств.Item Marketing instruments to promote green investment: declining greenwashing(Public higher education institution "Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture", 2018) Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Люльова, Лілія Юріївна; Люлева, Лилия Юрьевна; Liulova, Liliia YuriivnaУ статті авторами проаналізовано та систематизовано основні передумови розвитку та просування зелених інвестицій у вітчизняній практиці. Авторами виокремлено основні параметри та особливості зелених інвестицій. Результати аналізу досвіду країн ЄС показали, що зелені інвестиції є одним із ефективних методів залучення додаткових фінансових ресурсів для підтримки зеленого зростання країни. У даному контексті авторами було виокремлено основні бар'єри, які стримують поширення зелених інвестицій в Україні, а саме: відсутність ефективного законодавчого регулювання; відсутність універсального підходу до трактування дефініції зелені інвестиції, їх класифікації, а також принципів ідентифікації зелених активів; наявний стереотип, про неприбутковість зелених інвестицій. У статті зазначено, що одним з шляхів подолання визначених бар’єрів та стимулювання розвитку інвестиційного ринку країни є використання ефективних маркетингових інструментів з метою поширення зелених інвестицій серед основних стейкхолдерів. У статті систематизовано основні маркетингові інструменти для промоції зелених інвестицій. Результати аналізу показали, що одним з факторів, які обмежують ефективність промоції зелених інвестицій – грінвошінг. У рамках дослідження грінвошінг визначається як розрив між двома поведінками: найнижчим рівнем зеленої ефективності та декларацією зеленого іміджу. У цьому випадку, з метою розвитку зеленого бренду країни, використання грінвошінг повинно бути мінімізовано через контроль державних органів. У статті авторами запропоновано закріпити на державному рівні публічне розкриття не фінансової звітності. Визначено, що ефективне функціонування ринку зелених інвестицій та ефективний набір маркетингових комунікацій промоції зелених інвестицій опосередковано матиме позитивний вплив на зелений бренд країни. У результаті це сприятиме відновленню інвестиційного клімату в країні, що у свою чергу призведе до припливу додаткових іноземних зелених інвестицій.Item Маркетинг зелених інвестицій: механізм колаборації між основними стейкхолдерами(ДВНЗ "Приазовський державний технічний університет", 2018) Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena YuriivnaУ статті авторами проаналізовані передумови формування механізмів залучення додаткових зелених інвестицій на фінансування заходів по досягненню цілей сталого розвитку та зеленого зростання економіки країни. При цьому авторами визначено, що одним із перспективних шляхів невіліювання наявних бар’єрів (стереотипне мислення, асиметрія інформації, неузгодженість цілей та інтересів основних стейкхолдерів, тощо) є формування дієвої маркетингової програми промоції зелених інвестицій. Авторами було виокремлено основних стейкхолдерів ринку зелених інвестицій та охарактеризовано їх інтереси з урахуванням специфіки зелених інвестицій. При цьому авторами, запропоновано механізм колоборації стейкхолдерів ринку зелених інвестицій, що враховує та узгоджує їх інтереси за допомогою виокремленого економічного, мотиваційного, організаційного, нормативного та маркетингового забезпечення. У статті доведено необхідність врахування принципів системної динаміки при формуванні механізму колаборації стейкхолдерів, з метою мінімізації ймовірності виникнення ланцюгової реакції появи негативних шоків, протиріч та конфліктів у ланцюгах взаємодії між стейкхолдерами. У рамках розробленого колабораційного механізму авторами охарактеризовано маркетингову концепцію 8Р з урахуванням специфіки зелених інвестицій: ціноутворення з урахуванням зелених цілей, зелені інвестиції як продукт, позиціювання на ринку зелених інвестицій, просування бренду "зелений", формування зеленого іміджу та бренду, основні стейкхолдери ринку зелених інвестицій, державна підтримка та політичний клімат, зелене виробництво, якість та сертифікація. Окрім цього, поряд із традиційними маркетинговими інструментами колабораційного механізму авторами сформовано систему сучасних маркетингових інструментів просування зелених інвестицій. Авторами наголошено, що подальших досліджень потребує система інструментів підвищення рівня довіри основних стейкхолдерів до бренду "зелений", а також необхідним є аналіз підходів до формування зеленого бренду як на рівні країни так і компанії.Item Green branding as a driver to boost the development of green investment market(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2019) Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Чигрин, Олена Юріївна; Чигрин, Елена Юрьевна; Chygryn, Olena Yuriivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii ValentynovychThe paper deals with the analysis of the main preconditions to develop the strategy of the green brand promotion with the purpose to attract additional green investment to the company's development. In this case, the authors allocated the main features of green investment which should be taken into account during the developing of the marketing program to promote the green brand of the company. The authors identified the main approaches to define the meaning of a green brand. Thus, in the paper, the authors defined the green brand as the unique symbols, signs, words or combinations of them which developed the green imagination about the company which operations correspond to the sustainable development goals. In the paper, the authors allocated the main drivers of the green brand as follows: green brand equity, green trust and green satisfaction. Besides, green brand equity has a mediating role between green trust and green satisfaction. With the purpose to increase the efficiency of the marketing program to promote green brand the authors generalized the main principals which should be considered by the companies. The authors highlighted that using greenwashing lead to the huge reputation loses. Besides, greenwashing decreases the level of trust to the green brand among stakeholders of the green investment market. The authors proposed to solve the abovementioned problem through the publication in free access to the nonfinancial report by the company on a regular basis. In addition, it should be obligatory and to control by the government. In the paper, the theoretical basis of the linking between sustainability, green brand perception and company policy performance was identified by the authors.Item Менеджмент зелених інвестицій: маркетингові інструменти(ОНПУ, 2019) Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii ValentynovychУ статті авторами проаналізовано основні передумови розвитку концепції маркетингу зелених інвестицій. Так, визначено, що наявні екологічні, економічні, соціальні та політичні конфлікти, а також нестача фінансових ресурсів потребує залучення додаткових інвестицій в економіку країни на реалізацію індикативних цілей сталого розвитку. Авторами систематизовано основні параметри зелених інвестицій та їх стейкхолдерів з метою їх врахування при формуванні системи маркетингових інструментів ринку зелених інвестицій. Визначено, що маніпуляція принципом публічності у поєднанні з промоцією бренду «зелений» недобросовісними стейкхолдерами провокує поширення псевдо маркетингового інструменту – грінвошинг (greenwashing). На основі традиційної маркетингової концепції 8Р та враховуючі специфіку продукту-зелені інвестиції авторами було сформовано систему сучасних маркетингових інструментів ринку зелених інвестицій.Item Brand management and macroeconomic stability of the country(Interdisciplinary Centre for Mathematical and Computational Modelling UW, 2019) Білан, Юрій Валентинович; Билан, Юрий Валентинович; Bilan, Yurii Valentynovych; Лєонов, Сергій Вячеславович; Леонов, Сергей Вячеславович; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana VolodymyrivnaThe paper deals with an analysis of linking between brand’s factors and macroeconomic stability. For this purpose, the authors have checked two hypotheses such as multicollinearity between social-value determinants which form the country’s brand and linking between social-value determinants of the brand and country’s macroeconomic stability. The object of analysis deals with Lithuania, Latvia, Croatia, Bulgaria, Poland, Romania (the latest countries which joined the EU) and Ukraine. The dataset for analysis is obtained from Hofstede Insights (2018), World Data Bank, United Nations, Freedom House, etc. The methods adopted for this study are Pearson’s correlation coefficient and Generalized Least Squares model. The findings have proved the indicated hypotheses. Thus, the government should develop the strategy to manage the social-value determinates of a country’s brand with a purpose to achieve macroeconomic stability.Item Підприємництво, торгівля та біржова діяльність(Університетська книга, 2018) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Таранюк, Леонід Миколайович; Таранюк, Леонид Николаевич; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Бабій, Тетяна Володимирівна; Бабий, Татьяна Владимировна; Babii, Tetiana Volodymyrivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Димченко, О.В.; Дмитрієв, І.А.; Євдокімов, Ю.; Єрмак, С.О.; Завдов'єва, Юлія Миколаївна; Завдовьева, Юлия Николаевна; Zavdovieva, Yuliia Mykolaivna; Завражний, Костянтин Юрійович; Мишенина, Галина Анатольевна; Кубатко, Александра Викторовна; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych; Ілляшенко, Тетяна Олексіївна; Ильяшенко, Татьяна Алексеевна; Illiashenko, Tetiana Oleksiivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Карпіщенко, Олексій Іванович; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Карпищенко, Алексей Иванович; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Karpishchenko, Oleksii Ivanovych; Коваленко, Євген Володимирович; Коваленко, Евгений Владимирович; Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych; Ковальов, Богдан Леонідович; Ковалев, Богдан Леонидович; Kovalov, Bohdan Leonidovych; Коновалова, Н.І.; Мішеніна, Наталя Вікторівна; Косарева, Т.В.; Кубатко, Олександр Васильович; Кулакова, С.Ю.; Лепейко, Т.І.; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Лукаш, Ольга Анатоліївна; Лукаш, Ольга Анатольевна; Lukash, Olha Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Мишенина, Наталия Викторовна; Liulov, Oleksii Valentynovych; Мазін, Юрій Олександрович; Мазин, Юрий Александрович; Mazin, Yurii Oleksandrovych; Боронос, Вікторія Георгіївна; Маслак, О.І.; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Мельник, Леонід Григорович; Boronos, Viktoriia Heorhiivna; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Мельник, В.Л.; Боронос, Виктория Георгиевна; Міняйленко, І.В.; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Mishenina, Natalia Viktorivna; Назарова, Г.В.; Новіцький, Р.О.; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Бун, Еммануель; Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna Yosypivna; Полінкевич, О.М.; Рудаченко, О.О.; Самаль, С.О.; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Ярова, Інесса Євгенівна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Скрильник, А.С.; Соколенко, Людмила Федорівна; Соколенко, Людмила Федоровна; Sokolenko, Liudmyla Fedorivna; Старченко, Людмила Володимирівна; Старченко, Людмила Владимировна; Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna; Стеблянко, І.О.; Тамбовцева, Т.; Яровая, Инесса Евгеньевна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Таранюк, Каріна Вікторівна; Таранюк, Карина Викторовна; Taraniuk, Karina Viktorivna; Фролова, Л.В.; Харченко, Микола Олексійович; Харченко, Николай Алексеевич; Kharchenko, Mykola Oleksiiovych; Харчишина, О.В.; Бурлакова, Ирина Михайловна; Yarova, Inessa Yevhenivna; Часник, Ольга Олександрівна; Часнык, Ольга Александровна; Chasnyk, Olha Oleksandrivna; Чевганова, В.Я.; Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Шауер, П.; Шевченко, І.Ю.; Васюта, В.Б.; Шкарупа, Іван Сергійович; Шкарупа, Иван Сергеевич; Shkarupa, Ivan Serhiiovych; Валенкевич, Л.П.; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Волк, Ольга Миколаївна; Волк, Ольга Николаевна; Кубатко, Александр Васильевич; Volk, Olha Mykolaivna; Генс, Люк; Горобченко, Денис Володимирович; Горобченко, Денис Владимирович; Horobchenko, Denys Volodymyrovych; Горобченко, Тетяна Вікторівна; Горобченко, Татьяна Викторовна; Horobchenko, Tetiana Viktorivna; Горошкова, Л.А.; Григор'єва, О.В.; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Гриценко, Павло Валерійович; Гриценко, Павел Валериевич; Hrytsenko, Pavlo Valeriiovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Дерев`янко, Юрій Миколайович; Деревянко, Юрий Николаевич; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Дериколенко, Олександр Миколайович; Кубатко, Олександрa ВікторівнаПідручник містить навчальні матеріали, що забезпечують формування основних фахових компетентностей бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Викладено теоретичні положення, організаційно-економічне та методичне забезпечення діяльності суб’єктів підприємництва, торгівлі і біржової діяльності. Досліджено питання антикризового управління та трансформацій у підприємництві. Розглянуто сучасні тенденції розвитку бізнесу з урахуванням європейського вектору розвитку. Розкрито економічні аспекти соціальних відносин, логістики, ціноутворення, бізнес-планування, маркетингової діяльності, управління витратами, стратегічного планування в підприємницькій та торговельній сферах. Присвячено увагу моделюванню бізнес-процесів та їх змінам у підприємницькій діяльності, організаційній культурі та етиці в бізнесі. Підручник призначений для підготовки бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», також буде корисним для викладачів та інших фахівців з питань ефективної роботи суб’єктів підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.