Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Передумови розвитку екологічного маркетингу в Україні
    (Сумський державний університет, 2016) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Цуненко, С.М.
    Екологічний маркетинг в Україні знаходиться на початковій стадії розвитку. При цьому все більша кількість підприємств звертає увагу на екологічні проблеми. Тим самим вони намагаються використовувати у виробництві лише екологічно чисті матеріали та новітні технології при виробництві, які не спричиняють шкоду навколишньому середовищу. Населення України також почало більш детально звертати увагу на екологічні товари та усвідомлювати важливість екологічної безпеки, проте обізнаність населення щодо особливостей екологічного споживання продукції знаходиться все ще на недостатньому рівні. Необхідно інформувати суспільство про важливість збереження довкілля та про катастрофічний екологічний стан в Україні.