Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині(Запорізький державний медичний університет, 2015) Сміян, Олександр Іванович; Смиян, Александр Иванович; Smiian, Oleksandr Ivanovych; Горбась, Вікторія Анатоліївна; Горбась, Виктория Анатольевна; Horbas, Viktoriia Anatoliivna; Січненко, Петро Іванович; Сичненко, Петр Иванович; Sichnenko, Petro Ivanovych; Бинда, Тетяна Парфеніївна; Бында, Татьяна Парфеньевна; Bynda, Tetiana ParfeniivnaДистанційне навчання (ДН) студентів медичного інституту – не тільки важлива складова навчального процесу, але й набуття вмінь до самостійності. Це також дає змогу оволодіти додатковою професійною інформацією, вміння працювати з літературою, розв’язування практичних, тестових завдань. Це розширює світогляд майбутнього лікаря, формує клінічне самостійне мислення, необхідні для подальшого удосконалення знань. Саме в процесі ДН найефективніше реалізується одне з головних завдань вищої школи – навчити студентів самостійно вчитися, адже освіта – це перш за все підготовка до постійного навчання протягом всього життя, а тим більше медицина, де завжди необхідно вдосконалювати свої знання з фармакотерапії, сучасних підходів до діагностики та лікування певної патології.