Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 39
  • Item
    Технологія обробки роз’ємного з’єднання в деталях з армованих композиційних матеріалів
    (Сумський державний університет, 2018) Довгополов, Андрій Юрійович; Довгополов, Андрей Юрьевич; Dovhopolov, Andrii Yuriiovych; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    На основі проведеного експериментального дослідження було встановлено, що перевагою даного способу також є те, що обробка різьбової поверхні відбувається за один прохід, що зменшує час обробки, а отже і час контакту ріжучої кромки з АКМ також зменшується.
  • Item
    Технологія обробки роз'ємного з'єднання в деталях з армованих композиційних матеріалів
    (Сумський державний університет, 2017) Довгополов, Андрій Юрійович; Довгополов, Андрей Юрьевич; Dovhopolov, Andrii Yuriiovych; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    Сучасні підприємства виготовляють продукцію цивільного і спеціального призначення для авіаційної і ракетно-космічної галузі. Розвиток цієї наукомісткої техніки нерозривно пов'язаний з розробкою нових конструктивних рішень, прогресивних технологій, вдосконаленням існуючих або створенням нових матеріалів. Серед нових матеріалів останнім часом велика увага приділяється армованим композиційним матеріалам (АКМ), що володіють унікальними властивостями. Найпоширенішими АКМ вважаються вуглепластик та склопластик, завдяки своїм високим показникам міцності, порівняно невисокою ціною матеріалу та досить невеликою масою.
  • Item
    Підвищення ККД черв'ячної передачі
    (Сумський державний університет, 2017) Васянович, С.О.; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    Найпоширенішим способом передачі енергії обертанням є зубчасті передачі. Зубчасті передачі використовуються людством з давних давен.
  • Item
    Технологія обробки круглої зовнішньої різьби
    (Сумський державний університет, 2017) Довгополов, Андрій Юрійович; Довгополов, Андрей Юрьевич; Dovhopolov, Andrii Yuriiovych; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych; Агеєва, Є.А.
    У вітчизняній і зарубіжній гірничодобувній промисловості широко використовується буровий інструмент, кріплення якого здійснюється за допомогою круглої різьби. Використання такого різьбового з’єднання обумовлене високим терміном служби і підвищеним опором динамічним навантаженням, характерним для ударного буріння. Крім того, кругла різьба добре працює в умовах забрудненої різьбової поверхні. Круглу різьбу нарізають на виробах, що експлуатуються у важких умовах.
  • Item
    Универсальный патрон для зажима тонкостенных деталей
    (Сумский государственный университет, 2016) Довгополов, Андрій Юрійович; Довгополов, Андрей Юрьевич; Dovhopolov, Andrii Yuriiovych; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    В машиностроении, авиастроении, приборостроении, и других отраслях машиностроения, распространённым видом изделий являются нежёсткие тонкостенные детали, такие как гильзы блоков цилиндров. Обработка таких деталей связана с рядом сложностей, одна из которых – деформация детали при закреплении ее на станке. Деформации влияют на точность детали после обработки.
  • Item
    Розроблення конструкції двигуна внутрішнього згоряння зі змінним об'ємам робочої камери
    (Сумський державний університет, 2016) Кудин, С.В.; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    Відомо, що в наш час дуже поширені автомобілі. Навіть куди не поглянь навкруги одні авто, а як відомо саме головне в автомобілі це його двигун. Тому в наш час виготовляють тягові агрегати з різним об’ємом і різної потужності для задоволення потреб споживача і його вимог до експлуатаційних характеристик. Але при роботі двигуна на різних режимах він розвиває різну потужність, що не завжди є необхідним. З метою економії палива потрібно розробити двигун зі змінною величиною робочого об’єму.
  • Item
    Использование современных технологий при обучении студентов инженерных специальностей
    (Сумский государственный университет, 2016) Боровкова, Д.А.; Приходько, Д.С.; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    Современные методы обучения студентов инженерных специальностей требуют изложения материала в более сжатые сроки и предусматривают большую часть изучения на самостоятельную работу студента. В таких условиях преподаватель вынужден экономить время с целью предоставления большей информации на любых типах занятий. Поставленная задача требует перехода к новой системнодеятельной образовательной парадигме, которая, в свою очередь связана с принципиальными изменениями деятельности преподавателя. Но зачастую невозможно сократить время на контроль знаний студентов, в этом преподавателю могут помочь современные средства. Также и изменяются и технологии обучения, внедрение информационно-коммуникационных технологий открывает значительные возможности расширения образовательных рамок по каждому предмету.
  • Item
    Рознімні з'єднання деталей із вуглепластику
    (Сумський державний університет, 2016) Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych; Довгополов, Андрій Юрійович; Довгополов, Андрей Юрьевич; Dovhopolov, Andrii Yuriiovych
    В даний час в різних конструкціях, вузлах механізмів машин, будівництві, машинобудуванні, та інших галузях широко застосовуються конструкції з металів, пластмас і наповнених пластиків, що містять роз’ємні з'єднання деталей. Але основною метою вдосконалення застосовуваних конструкцій апаратів і машин є зниження їх маси і розмірів з одночасним поліпшенням характеристик міцності, підвищенням надійності і довговічності. Для вирішення поставленого завдання, в деяких галузях машинобудування проводять заміну традиційно застосовуваних металів та їх сплавів на вуглепластики, які за своїми фізико-механічними характеристиками, нічим не поступаються певним конструкційним матеріалам.
  • Item
    Алгоритм створення математичної моделі процесу довбання
    (Сумський державний університет, 2016) Рибалка, Павло Валерійович; Рыбалка, Павел Валерьевич; Rybalka, Pavlo Valeriiovych; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    Технологічні можливості сучасних багатоцільових токарних верстатів розширяють можливості використання довбальної операції у серійному виробництві деталей зі шпонковими або шліцьовими пазами, зубчатих вінців. Обробка фасонних поверхонь в отворах малого діаметру, а також при високих вимогах до точності актуалізують створення математичних моделей процесу довбання. Аналіз складання шпонкових з’єднань на прикладі ротора багатоступінчатого відцентрового насоса показав наявність проблемних ділянок на бічних поверхнях закритого шпонкового паза в отворі робочого колеса. Утворення спучень при довбанні викликають відхилення від круглості та циліндричності центрального отвору робочого колеса, що призводить до заклинювання і неможливості складання. Відомі випадки підвищення вібрації в наслідок зминання спучень в процесі експлуатації роторної машини.
  • Item
    Особенности формообразования разъемных соединений деталей из углепластика
    (Сумский государственный университет, 2016) Довгополов, Андрій Юрійович; Довгополов, Андрей Юрьевич; Dovhopolov, Andrii Yuriiovych; Некрасов, Сергій Сергійович; Некрасов, Сергей Сергеевич; Nekrasov, Serhii Serhiiovych
    В современном мире все более актуальным является повышение энергоэффективности используемых машин, механизмов, изделий и т.п. Одним из способов уменьшения потребления энергии механизмом является уменьшение его массы, поэтому использование новых материалов раскрывает новые возможности для изготовления, машин и механизмов с высоким КПД, пониженным энергопотреблением и малой массой. В последнее время, углепластик, начали широко использовать для изготовления корпусных деталей машин. Этот материал, имеет высокую предельную прочность и низкий коэффициент трения, за счет использования в своем составе, углеродных волокон. Именно благодаря данным характеристикам, считается возможным изготовление компонентов разъемных соединений деталей машин.