Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Shift in competitive balance of the global and domestic commerce markets in the pandemic period
    (OKTAN PRINT (Praha), 2021) Ярова, Інесса Євгенівна; Яровая, Инесса Евгеньевна; Yarova, Inessa Yevhenivna; Мареха, Ірина Сергіївна; Мареха, Ирина Сергеевна; Marekha, Iryna Serhiivna; Poliakova, S.S.; Denysenko, Y.I.
    Коронавірус офіційно з'явився в березні 2020 року, але виник задовго до цього часу в середині грудня 2019 року в Китаї. Це змінило життя як людей, і економіку в усьому світі. На жаль, не на краще. Станом на квітень 2020 р. передбачувані економічні збитки від коронавірусу у світі становитимуть не менше 5 доларів трлн, за даними Bloomberg. Востаннє ми бачили такі масштабні ефекти пандемії у 14 столітті під час епідемії чуми, коли європейці зіштовхнулися з нестачею робочої сили та зростанням податків. Пандемія коронавірусу змінила світ зі значним зрушенням у торгівлі. Таке зрушення стало двояким. З одного боку, вартість глобальних експортних операцій знизилася з 19 дол. трлн у 2019 році до 17,6 трлн доларів у 2020 році. З іншого боку, COVID-19 спровокував поворотний момент у цифровій та електронній комерції. На тлі уповільнення економічної активності пандемія призвела до сплеску електронної комерції та прискореної цифрової трансформації. Оскільки блокування стали новою нормою, підприємства та споживачі все більше «ставали цифровими», надаючи та купуючи більше товарів та послуг в Інтернеті, збільшивши частку електронної комерції у світовій роздрібній торгівлі з 14% у 2019 році до 17% у 2020 році. Для аналізу таких зрушень у глобальному масштабі і особливо важливим є внутрішній ринок.
  • Item
    E-commerce as an element of the global trading system.
    (Sumy State University, 2021) Ярова, Інесса Євгенівна; Яровая, Инесса Евгеньевна; Yarova, Inessa Yevhenivna; Denysenko, Y.
    У роботі досліджуються аспекти щодо актуальності розвитку електронної торгівлі як елемента глобальної торговельної системи. У дослідженні оцінюється частка електронної комерції в загальному обсязі світових роздрібних продажів.