Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Ремаркетинг футбольного бізнесу в Україні
    (Сумський державний університет, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Пігуль, П.В.
    Футбол вже давно перестав бути лише грою. На даний момент – це прибутковий бізнес, успіх в якому значною мірою залежить від фінансового становища клубу. Український футбол важко назвати прибутковим. Більшість українських клубів тримаються в змаганнях завдяки спонсорським вливанням, бо майже не отримують коштів від своєї діяльності. В світі глядачі приносять значно більше грошей в бюджет клубу, аніж меценати або олігархи. Одна третина доходів успішних європейських команд – це гроші отримані в matchday (день матчу). Футбольні вболівальники переглядають матчі, купують квитки та абонементи, продукцію із клубною символікою тощо. Ринок футбольних послуг постійно розвивається в міру збільшення кількості вболівальників.