Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Дослідження маркетингової діяльності мережі «Аптека низьких цін»(Міжнародний університет бізнесу і права, 2019) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Ілляшенко, А.Г.У статті встановлено стримуючі фактори та фактори-драйвери на фармацевтичному ринку України. Визначено характерні риси фармацевтичного ринку, а також розглянута узагальнена структура фармацевтичного ринку України. Проведено дослідження роздрібної мережі аптек «Аптека низьких цін». На основі здійсненого SWOT-аналізу, побудовано матрицю стратегічних заходів. Встановлено, що аптека має багато конкурентів, та незважаючи на це, є однією з перших в Україні, особливо по кількості торгових точок. Але недоліком цієї роздрібної мережі є відсутність цілодобового графіку роботи. Розглянуто комплекс маркетингу мережі. Проаналізовано особливості послуг, що надаються аптекою; підхід до ціноутворення, встановлено основні комунікаційні заходи; охарактеризовано фізичне оточення аптеки; розглянуто процес надання послуг, а також підхід до їх розподілу.