Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Інвестиції в освіту як фактор розвитку людського капіталу та економіки(Сумський державний університет, 2021) Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna YosypivnaРівень і темпи розвитку економік всіх країн світу все більше залежать від ступеня розвитку науки і освіти. Тому пріоритетним напрямком економічної політики багатьох країн стало підвищення рівня і якості освіти населення. Підвищення ефективності інвестицій в освіту в задля економічного розвитку можливо виключно в умовах інтеграції науки, освіти і бізнесу в підготовці кадрів в контексті нової парадигми взаємозв'язку людського капіталу та економічного зростання. Економічне зростання і пов'язані з ним інвестиції в науку стають основним фактором розвитку освіти, визначають появу нових інститутів та інструментів формування людського капіталу задля економічного розвитку. Скориставшись можливостями Google Ngram Viewer (GNV) в статті продемонстровано інтерес науковців до теми дослідження, проаналізовано інтенсивність використання дефініцій «економіка», «людськи ресурси», «освіта» в англомовних публікаціях за 1960-2019 рр. Для виявлення залежності між інвестуванням в освіту та рівнем розвитку людського капіталу, який забезпечує зростання економіки країни, порівняли дані розрахунку індексу освіти в різних країнах світу. Обгрунтовано, що рівень розвитку вищої освіти визначається рівнем розвитку науки. Запропоновано заходи державної політики, направленої на гармонізацію інвестиції в освіту, збільшення людського капіталу та підвищення темпів економічного зростання.Item Вплив інновацій на реалізацію принципів дидактики при підготовці фахівців з обліку та фінансів(Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020) Карпенко, О.В.; Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna Yosypivna; Головіна, Д.В.Сучасні інновації в освітній діяльності змінюють і викладачів, і студентів, які повинні залишатися свідоми учасниками змін у країні, нести відповідальність за досягнення цілей навчання перед собою, країною та суспільством.Item Цінність освіти для професійного становлення, економічного зростання та безпеки(Сумський державний університет, 2020) Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna Yosypivna; Карпенко, О.В.; Головіна, Д.В.Технологічний прогрес та цифрова трансформація бізнесу висувають на перший план завдання сталого розвитку економіки, заснованої на інноваціях, котрі, в свою чергу, вимагають особливих професійних компетентностей від фахівців, які займають ключове положення на ринку праці й, саме від яких залежить інноваційний потенціал та розвиток суб’єктів господарювання. У статті зроблено висновки про необхідні навички і фактори професійного успіху в контексті відповідних кар'єрних треків для доповнення поглиблення, розвитку та успішної реалізації програм поліпшення якості людського капіталу як чинника економічної безпеки як конкретного підприємства зокрема, так і держави загалом. Дослідження може бути корисним для вищих навчальних закладів, які своєю місією вбачають підготовку лідерів у професії, готових до викликів сьогодення.Item Від традиційного бухгалтерського обліку до digital обліку(Полтавська державна аграрна академія, 2020) Карпенко, О.В.; Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna Yosypivna; Головіна, Д.В.У статті акцентується увагу, що в умовах розвитку технологій, інформатизації й «цифрової економіки» необхідно актуалізувати програми підготовки фахівців обліково-фінансової сфери з урахуванням вимог часу, розвивати підвищення професійного рівня і перепідготовку кадрів, які зможуть не тільки формувати бухгалтерську (фінансову,нефінансову) звітність, а й аналізувати, а також займатися інформаційним забезпеченням управлінських рішень.Item Цифрова економіка: виклики для освіти та ринку праці в Україні (на прикладі обліково-фінансових спеціальностей)(Класичний приватний університет, 2019) Карпенко, О.В.; Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna Yosypivna; Головіна, Д.В.Стаття є продовженням низки публікацій авторів, в яких досліджуються виклики цифрової економіки для України. У ній на основі міждисциплінарного дослідження проаналізовано вплив цифрової економіки на зміну структури ринку праці, дано прогноз попиту на перспективні компетентності. Доведено, що досягнення стійкості та ефективності ринків праці не тільки дозволить реагувати на зміни кадрового попиту, зумовлені цифровізацією, а й стане передумовою соціальної стабільності. Визначено головни тренди попиту на фінансово-облікові професії за Класифікатором професій та попиту на компетенції. За матеріалами експертних інтерв’ю та оцінками, фінансово-облікові професії згруповано в чотири сегменти, які розрізняються за ступенем впливу на них цифровізації. Наведено результати анкетування серед випускників фінансово-облікових спеціальностей різних років випуску щодо попиту на іх компетентності.