Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Теоретико-методичні засади вибору каналів поширення реклами(ТОВ "ДД "Папірус", 2014) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna DmytrivnaУ наукових дослідженнях достатньо широко висвітлені теоретико-методичні аспекти маркетингової політики комунікацій. В той же час питання щодо вибору каналів поширення реклами залишаються вирішеними не в повній мірі.Item Теоретико-методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності підприємств малого бізнесу(Видавництво СумДУ, 2008) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Буднік, Т.В.Item Створення ефективної комунікації (на прикладі служби з доставки квітів у м. Суми)(Видавництво СумДУ, 2010) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Жолудєва, Анастасія Миколаївна; Zholudeva, Anastasiia Mykolaiivna; Жолудева, Анастасия НиколаевнаНа сьогоднішній день на ринку реклами простежується тенденція зростання кількості та інтенсивності рекламованих продуктів і послуг. Це призводить до того, що споживач вже не сприймає рекламу про вихід нових товарів та послуг і не відкладає в своїй пам'яті інформацію про основні характеристики якогось нововведення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14788