Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Basis of intellectual capital management providing innovation development
    (Radosław Karas NORWICH, 2018) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
    Автори дійшли висновку, що реалізація стратегії є поетапним процесом. На цьому етапі необхідно прийняти систему управління інтелектуальним капіталом організації. Ця система визначає: які підрозділи за що будуть відповідати, і які інформаційні системи потрібні для моніторингу виконання стратегії, які співробітники потребуватимуть перенавчання тощо. І останнє, але не менш важливе, це моніторинг та перегляд стратегії. Основними завданнями контролю ICM є: визначення, які параметри і як перевіряти; оцінка стану об'єкта контролю відповідно до прийнятих стандартів, нормативів чи інших інструкцій; з'ясування причин відхилень, якщо такі виявлені в результаті оцінки; внесення коригувань, якщо це необхідно і можливо. Для реалізації цих стратегій організації впроваджують конкретні програми та заходи, забезпечують допоміжну інфраструктуру, а іноді створюють стимули для мотивації окремих співробітників, команд і навіть відділів і бізнес-підрозділів працювати разом для досягнення нових цілей. Для оцінки ефективності використання інтелектуального капіталу на мікрорівні можна використовувати фактори окремих його складових у динаміці або порівнюючи їх із факторами підприємств-конкурентів.
  • Item
    Basis of intellectual capital management providing innovation development
    (Radoslaw Karas NORWICH, 2018) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
    Досліджено основи управління інтелектуальним капіталом для забезпечення інноваційного розвитку. Розкрито сутність стратегічного менеджменту інтелектуального капіталу підприємства. Розроблено алгоритм вибору стратегії управління інтелектуальним капіталом.
  • Item
    Управління зовнішнім державним боргом країни
    (Сумський державний університет, 2014) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Новак, К.С.
    Зважаючи на двоякий характер зовнішнього боргу, задача управління ним нерозривно пов’язана з проблемою забезпечення економічної безпеки країни на глобальному та національному рівнях. У цьому контексті управління зовнішнім боргом можна розглядати в широкому та вузькому розумінні. На погляд авторів, у широкому розумінні під управлінням державним боргом слід розуміти формування такої фінансової політики держави, яка б сприяла забезпеченню діяльності держави як позичальника та гаранта. У вузькому розумінні під управлінням зовнішнім боргом слід розуміти процес підготовки, випуску та розміщення боргових зобов'язань держави, надання гарантій, а також проведення операцій з обслуговування та погашення боргових зобов'язань.
  • Item
    Управление интеллектуальным капиталом предприятия машиностроительной отрасли
    (Некоммерческое партнерство "Институт анализа экономики города и региона", 2013) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriya Oleksiyivna
    У статті розглянуті фактори впливу на інноваційну активність підприємств машинобудівної галузі, представлено структуру інтелектуального капіталу підприємства, модель оцінки й управлыння інтелектуальним капіталом на різних рівнях. Описано кращі результати управлыння інтелектуальним капіталом на прикладі провідного підприємства Сумської області - ТОВ "МІКЕМ".
  • Item
    Маркетингове управління банком
    (Українська академія банківської справи Національного банку України, 2012) Пересадько, Г.О.; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Shkarupa, Olena Vasylivna
    Cутність маркетингового управління як однієї з основних функцій бізнесу і водночас як концепції управління банком полягає в процесі, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів і контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей банку (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо).