Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности(Комратский государственный университет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С.У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду.Item Імідж як фактор формування конкурентоспроможності фірми(Видавництво СумДУ, 2010) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Долгодуш, А.І.