Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis)
    (Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu.
    В статті розглядається імплікативний компонент в текстах реклами з точки зору його морфологічної представленості. З’ясовано, що ретельно обмірковане уживання прикметників і, особливо, ступенів порівняння, займенників, прислівників, іменників, дієслів використовується творцями рекламних текстів як дієвий засіб впливу на свідомість реципієнта.
  • Item
    Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів)
    (Nauka i studia, 2014) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna
    В статті розглядається імплікативний компонент в текстах реклами з точки зору його морфологічної представленості.