Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis)(Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2015) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu.В статті розглядається імплікативний компонент в текстах реклами з точки зору його морфологічної представленості. З’ясовано, що ретельно обмірковане уживання прикметників і, особливо, ступенів порівняння, займенників, прислівників, іменників, дієслів використовується творцями рекламних текстів як дієвий засіб впливу на свідомість реципієнта.Item Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів)(Nauka i studia, 2014) Ємельянова, Олена Валеріанівна; Емельянова, Елена Валериановна; Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina YuriivnaВ статті розглядається імплікативний компонент в текстах реклами з точки зору його морфологічної представленості.