Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Analysis of the innovative development directions for industrial enterprises
    (Revista ESPACIOS, 2019) Захаркін, Олексій Олександрович; Захаркин, Алексей Александрович; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Басанцов, Ігор Володимирович; Басанцов, Игорь Владимирович; Basantsov, Ihor Volodymyrovych; Мирошниченко, Юлія Олександрівна; Мирошниченко, Юлия Александровна; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
    Метою статті є аналіз напрямів інноваційного розвитку промислових підприємств. Інноваційний розвиток розглядається як драйвер національної безпеки. Проведено порівняння векторів інноваційного розвитку промислових підприємств в Україні та світі. Проведено аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на інноваційну активність підприємств. Визначено структуроутворюючі та пріоритетні вектори галузевого розвитку. Запропоновано інструменти стимулювання та державної підтримки інноваційної діяльності.
  • Item
    Роль інформації і знань у сучасному виробництві
    (Сумський державний університет, 2013) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Щербаченко, Вікторія Олексіївна; Щербаченко, Виктория Алексеевна; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna
    Виробництво знань, інвестиції в науку та освіту визначають сьогодні ступінь соціально-економічного розвитку країн. За даними Світового банку 85% сукупних світових інвестицій у науку здійснюють країни – члени ОЕСР, 11% – Індія, Китай, Бразилія та нові технологічно розвинуті країни Східної Азії і лише 4% – решта країн світу, до яких належить і Україна. Розрив у ступені розвитку науки та освіти, у свою чергу, визначає розрив у рівні розвитку економіки і добробуту народу між розвинутими країнами і рештою світу, а також ступінь нерівності всередині країн. Отже, високе інвестування науки та освіти забезпечує їх значне зростання, а результати наукових досліджень і широка та якісна підготовка кадрів визначають досягнення в економіці, культурі і добробуті народів. Якщо наука і освіта у своєму розвитку відстають, то це неминуче позначається на поглибленні нерівності між країнами за рівнем розвитку. Західні вчені помітили і визначили, що розрив у рівні технологій, особливо інформаційних, між країнами світу ще серйозніший, ніж відмінності за соціально-економічними ознаками, і для його подолання потрібні величезні зусилля.