Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Economic and environmental convergence of transformation economy: the case of China
    (LLC “Consulting Publishing Company “Business Perspectives”, 2019) Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Кубатко, Олександр Васильович; Кубатко, Александр Васильевич; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Rui, Li
    Швидкі економічні реформи та належне зростання ВВП у Китаї вплинули на регіональний розвиток китайських провінцій. Це дослідження має на меті оцінити ступінь економічних та екологічних диспропорцій у китайських провінціях для розробки рекомендацій щодо політики щодо регіональної трансформації. Скорочена лінійно-лінійна специфікація моделі ендогенного зростання використовується для оцінки коефіцієнтів конвергенції в китайських провінціях. Емпіричні результати доводять, що збільшення ВВП на 1% базового року на 1% зменшує темпи економічного зростання на 0,1% у звітному році. Таким чином, відношення середнього доходу на душу населення в найбагатшій групі до найбідніших провінцій склало 9,6 у 1995 році та 4,1 у 2015 році, що означає зменшення непропорційного розвитку. Також були виявлені тенденції зближення навколишнього середовища, і менш забруднені провінції з часом збільшують викиди вищими темпами, ніж спочатку забруднені. З плином часу всі провінції переходять у однаковий стабільний стан за параметрами навколишнього середовища. Швидкість зближення економіки та навколишнього середовища в провінціях Китаю є досить повільною, і економічне зростання було досягнуто великими жертвами навколишнього середовища, оскільки всі провінції прагнуть до однакового стабільного стану з точки зору збільшення забруднення. Промислово розвинені регіони через наявність значних фінансових ресурсів повинні приділяти більше уваги захисту навколишнього середовища, використовуючи весь наявний економічний потенціал. У той же час, як спочатку бідні провінції, так і багаті повинні глибше розвивати сільське господарство, туризм, рекреацію та інші екологічно чисті галузі для покращення економічних показників.
  • Item
    Marketing of social tourism
    (2020) Rahmanov, F.; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych
    Автори досліджують проблеми маркетингу соціального туризму як рушійного інструменту забезпечення регіонального соціально-економічного розвитку. У рамках концепції соціального туризму взаємодіє велика кількість суб’єктів місцевого ринку, тому доцільно звернути увагу на його дослідження. У рамках дослідження висувається гіпотеза про те, що та ж сама регіональна структура, що розвивається у сфері соціального туризму, сприймається суб'єктами, які з нею взаємодіють. Зокрема, сприймана якість послуг та рівень доступної інформації будуть різними для представників різних регіонів однієї національності. Було проведено опитування респондентів, які користувалися послугами типового регіонального суб’єкта господарювання, що надає медичні послуги для місцевих жителів, працівників містоутворюючого промислового підприємства та населення України. Відповіді проаналізовані з використанням програми Smart PLS. Було обрано цільову зовнішню та внутрішню змінні моделі. Автори отримали дискретні результати. В обох випадках однаковим результатом був коефіцієнт рішучості, який визначав лояльність споживачів. У той самий час для респондентів з інших регіонів змінні, що визначали їхні очікування від майбутнього споживання послуг, були більш важливими. Для працівників підприємства фактично сприймана якість послуг була вирішальною. У першому випадку переважає емоційна та інформаційна підтримка надання послуг, а у другому - раціональні мотиви споживання. Така психологічна особливість сприйняття послуг повинна враховуватися регіональним бізнесом у сфері соціального туризму при формуванні маркетингових програм розвитку.