Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Mетодичні аспекти діагностики маркетингової політики розподілу підприємства(Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, 2017) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Івашова, Надія Василівна; Ивашова, Надежда Васильевна; Ivashova, Nadiia VasylivnaВизначено, що маркетингова політика розподілу поширюється на всі види діяльності підприємства і об'єднує галузі постачання, виробництва і розподілу. Також запропоновано етапи діагностики маркетингової політики розподілу на підприємстві. До них відносяться: 1) аналіз факторів внутрішнього і зовнішнього середовища; 2) аналіз внутрішньої системи маркетингової політики розподілу на підприємстві; 3) виявлення ризиків продажів, які впливають або можуть вплинути на маркетингову політику розподілу.