Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Influencer marketing in blood service facilities(Національний університет "Чернігівська політехніка", 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaІнструменти традиційного маркетингу поступово втрачають ефективність. З кожним роком зростає кількість інтернет-користувачів і стає популярною взаємодія з компанією через соціальні медіа. Це стимулює розвиток нових напрямів маркетингової діяльності компанії. Виникає необхідність в пошуку більш сучасних і разом з цим ефективних маркетингових інструментів. Одним із них є маркетинг впливу. Дослідженню маркетингу впливу все більше уваги приділяють маркетингові та PRагенства, SMM-фахівці та маркетологи; серед науковців Гвоздецька І. В., Дяченко К. В., Куева-Естрада Дж., Бєлова Т. Г., Кислицина А. А., Журило В. та інші. Хоча з кожним роком збільшується кількість публікацій щодо маркетингу в службі крові, однак відсутні наукові публікації щодо взаємодії з лідерами думок в закладах служби крові. Метою роботи є визначення можливих форматів роботи з лідерами думок, аналіз позитивного досвіду використання маркетингу впливу в службах крові за кордоном, розробка рекомендацій щодо його використання в українських закладах крові. У роботі було визначено можливі цілі та формати роботи з лідерами думок, критерії вибору блогерів та показники для оцінки ефективності взаємодії з ними. Були проаналізовані досвід використання маркетингу впливу в закладах служби крові, зокрема в кампанії «Date 2 Donate» в Великобританії, співпраця з письменником та блогером в Італії, пост блогерів в Сінгапурі та ПАР. Було розроблено рекомендації для застосування маркетингу впливу в закладах служби крові України. Служба крові України може взаємодіяти з блогерами через пости в блозі; запрошення до центру крові; відеоролики з показом процесу здачі крові; прямі ефіри; ведення акаунту або рубрики центру крові в соціальних мережах; проведення конкурсів в соціальних мережах та інші.Item Дослідження проблем ринку служби крові України(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav ViktorovychУ статті подано результати дослідження проблем ринку служби крові України. Завданнями роботи є виявлення сучасних проблем в службі крові України; систематизація та класифікація їх, та виокремлення тих, які можна вирішувати за допомогою інструментів маркетингу. Спираючись на статистичні дані та експертні оцінки щодо служби крові України, було визначено найбільш актуальні проблеми служби крові України. Їх було систематизовано та класифіковано на групи: інформаційні, логістичні, виробничі, проблеми безпеки, фінансові та політичні. З’ясовано, що за допомогою інструментів маркетингу можна вирішити лише інформаційні (відсутність достатньої бази кадрових донорів; з боку держави не проводиться належна популяризація добровільного донорства та логістичні) та логістичні (недостатня кількість донорів; проблема забезпечення медичної галузі компонентами та препаратами донорської крові в достатній кількості; проблема доступності компонентів та препаратів крові для галузей медицини; великий відсоток списання еритроцитарної маси).Item Semiotic Analysis of Logos as a Marketing Promotion Tool for Blood Service Enterprises(Хмельницький національний університет, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaУ статті проведено порівняльний аналіз логотипів закладів служби крові, виявлено особливості їх складових елементів для подальшої розробки нового логотипу або для ребрендингу існуючого та запропоновано шляхи підвищення його ефективності. Було знайдено 100 логотипів різних закладів служби крові в мережі Інтернет, зокрема на офіційних сайтах закладів та офіційних сторінках в соціальних мережах, з них 43 – Європа (з них 12 – Україна), 13 – Азія, 19 – Південна та Північна Америка, 15 – Африка, 10 – Австралія та Океанія. Було досліджено наступні аспекти: використання символьних та шрифтових елементів в логотипі, кольори, що використовуються та їх кількість, головні посили айдентики та регіональні відмінності. Під час проведення дослідження використовувались загальнонаукові аналітичні методи, а також методи аналогії та прототипів для отримання практичних результатів. Результати даного дослідження свідчать про те, що для більшості закладів служби крові регіону характерні комбіновані композиції в логотипах - це поєднання шрифту з візуальною складовою, але з досить прямим підтекстом. Найпопулярніші кольори в службі крові - червоний і синій разом з чорно-білим шрифтом. У логотипах найчастіше використовується 2 кольори (крім білого), рідше 1 або 3. Найчастіше використовуються такі символи служби крові: крапля крові, серце, хрест, людина і руки. Також зустрічаються коло, півмісяць, пелікан, зірка і метелик. Вони стимулюють певний тип поведінки та впливають на почуття. Результати даного дослідження дозволяють створити гарне відокремлення від конкурентів і в кілька разів підвищити маркетингові показники нової створеної або існуючої організації. Результати даного дослідження можуть бути використані установами служби крові при ребрендингу організації, а також власниками організацій для розробки айдентики майбутнього бренду.Item Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects(E3S Web of Conferences, 2021) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясниковський, А.The work aims to analyse the youth by lifestyle and divide it into segments for more effective interaction in advertising campaigns. The object of the study is young people aged from 18 to 35 living in Sumy, Ukraine. It was performed a cluster analysis using the k-means method in the program Statistica 10 to divide into segments. There were selected 5 clusters. The main parameter for segment division is the age and previous experience of donation or its absence. There are also important: types of family, existence of children, the type of employment, the number of far trips for rest. Demographics is important first and, to a lesser extent, lifestyle. For two clusters it is recommended to use the recruitment strategy; for others - retention strategy with aspects considered in this work. The clusters of respondents identified by the authors also provide an opportunity to divide the residents of the study region in relation to the health problems of the location of their residence in relation to life and activities.Item Маркетингова програма утримання донорів як складова маркетингового менеджменту в закладах служби крові світу(Луцький національний технічний університет, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliya Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav ViktorovychВ результаті аналізу маркетингової активності служб крові в країнах з високим індексом людського розвитку (ІЛР) виявлено, що більшість маркетингових зусиль у діяльності закладів служби крові спрямовані на утримання існуючих донорів. В основі дослідження – проаналізувати маркетингові програми у службах крові країн з високим ІЛР для розроблення ефективної програми утримання донорів для малих та середніх підприємств даної галузі. В закладах служби крові світу використовується велика кількість інструментів маркетингових комунікацій: прямий маркетинг, паблік рилейшнз, реклама та стимулювання збуту. Було проаналізовано маркетингові програми служб крові у 9 країнах із високим ІЛР та визначено інструменти маркетингових комунікацій, які вони використовують для досягнення своїх цілей. Для первинних донорів, щоб заохотити повторне пожертвування, доцільно розробити посвідчення донора, наклейку на телефон «Я донор» та листівку з інформацією про вигоди для донора та основні вказівки щодо його поведінки. Після другого здавання крові бажано подарувати брелок із групою крові та білети в кіно чи театр. За 5, 10, 25 та 50 здачі крові можна використовувати поштові подяки та сертифікати від спонсорів. Для нагадування бажано використовувати сайт, соціальні мережі та мобільний додаток. Відгуки можна отримувати через дзвінки та анкети електронною поштою. Про факт використання крові слід повідомити через SMS або повідомлення на Viber / Telegram / WhatsApp. Доцільно проводити донорську діяльність раз на місяць: конкурси малюнків, віршів або пісень про здачу крові. Також можна вибрати кращого донора та пропагандиста. Для донорів, які здавали кров більше 25 разів, можна організовувати пікніки, піші прогулянки тощо. Утримання донорів – це складний і довгостроковий процес, який вимагає розроблення маркетингової програми із використанням цілого ряду маркетингових інструментів. Але це може забезпечити значний соціальний вплив, що значно перевищує маркетингові витрати.Item Аналіз реклами служби крові в друкованих ЗМІ (на прикладі Сумського обласного центру служби крові)(Галицький економічний вісник, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliya Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav ViktorovychСлужба крові – одна зі стратегічно важливих галузей охорони здоров’я у світі, яка рятує мільйони життів щорічно. Згідно з даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) у 60 країнах світу добровільні безоплатні донори забезпечують 100% запасів крові. Це їм вдається завдяки ефективним маркетинговим програмам. В Україні не вистачає донорської крові, а кількість донацій крові майже втричі менша, ніж рекомендовано ВООЗ. Тому важливо проаналізувати позитивний досвід провідних закладів служби крові. Метою дослідження є визначення ролі реклами в друкованих ЗМІ як складової маркетингової діяльності закладу служби крові. Було систематизовано переваги та недоліки реклами в друкованій пресі. Проаналізовано 71 статтю, опубліковану про Сумську станцію переливання крові в 11 друкованих виданнях за 1991 – травень 2020 рр. Виявлено друковані видання, в яких найбільше опубліковано статей. Для аналізу використано методи аналізу та логічного узагальнення, тренд-аналіз та контент-аналіз. Визначено основні тематики статей на кожному етапі становлення: акцент на співучасть у вирішенні проблем, на боротьбу з некомпетентними діями, на донора як основу функціонування закладу служби крові. Для формування залучення людей до донорського руху доцільно використовувати друковану рекламу з основним позивом "кожен може легко допомогти іншим людям, які потребують кров". Слід регулярно нагадувати в періодичній локальній пресі про заклад служби крові. Оскільки сучасні друковані ЗМІ мають друковану версію видання й інформаційний інтернет-сайт, можна донести необхідну закладу інформацію до широких кіл місцевої громадськості. Зокрема доцільно розміщувати приклади якомога більшої кількості людей та організацій, які здають кров, розповідати про внутрішню діяльність закладу, яку ніхто не бачить, показувати людей, які найактивніші в просуванні донорства, щоб вони залучали більшу кількість людей до донорства, показувати приклади успішно вирішених проблем закладу та доводити до відома ідею: бути донором просто і корисно як для донора, так і суспільства. У майбутньому це дозволить оптимізувати рекламу в друкованих ЗМІ та підвищити її ефективність, а також розробити повноцінну маркетингову програму з високими показниками залучення й утримання донорів.Item Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Любчак, Владислав Вiкторович; Любчак, Владислав Викторович; Liubchak, Vladyslav ViktorovychМета роботи – проаналізувати маркетингові програми у службах крові країн з високим індексом людського розвитку для розроблення ефективної програми утримання донорів для малих та середніх підприємств служби крові. В службі крові світу використовується велика кількість інструментів маркетингових комунікацій: прямий маркетинг, паблік рилейшнз, реклама та стимулювання збуту. Було проаналізовано маркетингові програми служб крові у 9 країнах із високим індексом людського розвитку та визначено інструменти маркетингових комунікацій, які вони використовують для досягнення своїх цілей. Таким чином, служба крові повинна використовувати комбінацію різних інструментів маркетингу, щоб утримати існуючих донорів крові. Для первинних донорів, щоб заохотити повторне пожертвування, доцільно розробити посвідчення донора, наклейку на телефон "Я донор" та листівку з інформацією про вигоди для донора та основні вказівки щодо його поведінки. Після другого здавання крові бажано подарувати брелок із групою крові та білети в кіно чи театр. За 5, 10, 25 та 50 здачі крові можна використовувати поштові подяки та сертифікати від спонсорів. Для нагадування бажано використовувати сайт, соціальні мережі та мобільний додаток. Відгуки можна отримувати через дзвінки та анкети електронною поштою. Про факт використання крові слід повідомити через SMS або повідомлення на Viber / Telegram / WhatsApp. Доцільно проводити донорську діяльність раз на місяць: конкурси малюнків, віршів або пісень про щдачу крові. Також можна вибрати кращого донора та пропагандиста. Для донорів, які здавали кров більше 25 разів, можна організовувати пікніки, піші прогулянки тощо.