Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Supply chain management and innovative decisions’ commercialization: world experience
    (Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, 2019) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида Любов Олексіївна; Сигида Любовь Алексеевна; Syhyda Liubov Oleksiivna
    Важливість ланцюгів поставок зростає. На світовому рівні все більше підприємств розуміють, що неможливо ефективно функціонувати без налагоджених зв’язків. Ланцюги постачання складні та цілісні. Отже, управління ланцюгами поставок є складним процесом і включає такі елементи, як координація, орієнтація потоку (матеріальна, фінансова, інформаційна), інтеграція, партнерство, ефективність, орієнтація на споживача, створення вартості, ефективність роботи, зниження витрат, стійкість, екологічність.
  • Item
    Формування теоретичного підходу до управління внутрішніми комунікаціями підприємства на основі збалансованої системи показників
    (Хмельницький національний університет, 2018) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Євдокимова, Альона Вікторівна; Евдокимова, Алена Викторовна; Yevdokymova, Alona Viktorivna
    У статті подано сформований теоретичний підхід до управління внутрішніми комунікаціями промислового підприємства на основі збалансованої системи показників (ЗСП). Авторами систематизовано основні цілі підприємства, встановлено причинно-наслідкові зв'язки між окремими стратегічними цілями на основі побудови стратегічної карти збалансованих показників з урахуванням внутрішніх комунікацій (ВК). Визначені причинно-наслідкові зв’язки цілей підприємства підтверджують доцільність управління внутрішніми комунікаціями як одним із факторів впливу на базові цілі будь-якого підприємства – максимізація прибутку та зменшення витрат. Результати даної роботи створюють підґрунтя для формування загальної стратегії управління внутрішніми комунікаціями підприємства з урахуванням стратегій управління кожною складовою збалансованої системи показників, а також відповідних варіантів управлінських рішень.
  • Item
    Построение организационно-экономического механизма управления коммуникациями промышленного предприятия
    (СибАК, 2013) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    У статті розглянуті основні складові механізму управління, визначено сутність і систему внутрішніх комунікацій промислового підприємства. На підставі проведеного дослідження запропонована система взаємозв'язків елементів організаційно-економічного механізму управління комунікаціями.
  • Item
    Управління ланцюгами поставок як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
    (Сумський державний університет, 2016) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У сучасних умовах нестабільного та мінливого середовища функціонування виграш у конкурентній боротьбі уже не визначається наявністю високотехнологічного обладнання чи інноваційних розробок тощо, додатково підприємства мають володіти інформацією та відповідати за діяльність бізнес-партнерів з метою більш досконалого обслуговування кінцевого клієнта.
  • Item
    The definition of strategic alternatives as an element of internal communications management at the enterprise
    (Klaipeda University, 2016) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna
    Результати цього дослідження надають можливість розробляти стратегічні дії з удосконалення системи управління внутрішніми комунікаціями підприємства. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку є розроблення інструментарію, що дозволить враховувати ступінь впливу різних категорій факторів внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства на результативність визначених заходів у межах обраної стратегії