Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколого-экономической безопасности международной экономической деятельности(2020) Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Бурнакова, В. Ю.У статті розкрито стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни, визначено основу макромаркетингового напряму. Аналіз іміджевого аспекту на основі конкурентоспроможності національного бренду..Item Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности(Комратский государственный университет, 2020) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С.У статті висвітлено стратегічний аспект забезпечення еколого-економічної безпеки країни. Розглядається використання маркетингового підходу до державного управління. Досліджено аналіз іміджевого аспекту конкурентоспроможності національного бренду.Item Стратегический маркетинг, как основа обеспечения эколого-экономической безопасности(Ткачов О.О., 2016) Касьяненко, Володимир Олексійович; Касьяненко, Владимир Алексеевич; Kasianenko, Volodymyr Oleksiiovych; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia YuriivnaВ современных условиях развития мирового хозяйства исследования вопросов эколого-экономической безопасности как государства, так и отдельного субъекта хозяйствования приобретают приоритетное значение. Особенно важно это на государственном уровне, ведь эколого-экономическая безопасность одного государства влияет на безопасность соседних государств. В этом контексте необходимо использование инструментов стратегического управления, предполагает не только долгосрочный аспект, но и способность к корректировке организационных форм и ключевых направлений деятельности в условиях меняющейся внешней среды в соответствии с поставленными задачами.Item Управление земельным фондом Украины(Некоммерческое партнерство "Институт анализа экономики города и региона", 2014) Школа, Вікторія Юріївна; Школа, Виктория Юрьевна; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Костенко, Вікторія Василівна; Костенко, Виктория Васильевна; Kostenko, Viktoriia VasylivnaУ статті розглянута структура земельного фонду України, система управління земельними ресурсами, виділені економіко-правові проблеми управління землекористуванням. Сформульовані концептуальні положення процедури вибору методів управління земельними ресурсами. Обґрунтовані напрями раціонального використання земельного фонду територіїItem Научные основы маркетинга инноваций(ООО "Печатный дом "Папирус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Тригорьевич; Pererva, Petro Grigorovich; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Кобєлєва, Е.; Кобелева, Е.; Kobeleva, E.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ткачова, Н, П.; Tkachova, N. P.У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено підходи до організаційно-економічного забезпечення інноваційного процесу на основі принципів маркетингу, інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності. Запропоновано інноваційні технології формування й оцінки кон'юнктури ринку. Розкрито практичні аспекти управління інноваційними ризиками. Показано роль об'єктів інтелектуальної власності в маркетинговій і інноваційній діяльності підприємства. Удосконалено підходи до мотивації споживання продуктових інновацій, а також до оцінки ефективності маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31392