Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
12 results
Search Results
Item Students’ professional development via foreign languages learning(Сумський державний університет, 2023) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaПрофесійна культура майбутніх спеціалістів має велике значення в процесі формування особистості. Вивчення/викладання іноземної мови необхідно розглядати крізь призму їх професійної діяльності. Тому викладач повинен допомогти першокурсникам у професійній адаптації, з одного боку, а з іншого – у вивченні іноземної мови. Крім того, викладач повинен надати магістрантам практично орієнтовані матеріали, які стануть у нагоді їм у майбутньому. У такому випадку студенти вивчатимуть будь-яку іноземну мову не тому, що їм це потрібно, а тому, що їм це дійсно цікаво.Item Learner autonomy in a distance language learning/teaching context(Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.Item Characteritics of a Teacher in the Context of Virtual Education Environment(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДинаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.Item Preparation of teachers in the context of virtual education environment(Суми : ФОП Цьома С.П, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДинаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.Item The Role of the Teacher in a Virtual Learning Environment(Київ: Національний авіаційний університет, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДинаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.Item Scribing as innovative means of teaching in the foreign language classroom(Національний авіаційний університет, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaСкрайбінг – це інноваційна технологія аудіовізуальної підтримки навчального процесу. Головним у змістовій інтерпретації поняття скрайбінг є візуалізація інформації, а його головним завданням – відтворення інформації у привабливій для слухача і глядача формі для кращого її запам’ятовування і засвоєння. Використання скрайбінгу надає роботі привабливості, творчого характеру, сприяє зацікавленню студентів у набутті нових предметних знань і технологічних умінь.Item To the problem of individualized learning/teaching in higher educational institutions(Гнозис, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Gluboka, N.У статті розглядається проблема індивідуалізації навчання / викладання у вищих навчальних закладах. Беручи до уваги, що учень – це індивід, і всі інновації допомагають певною мірою покращити освіту та навчання, нам потрібна система, яка дозволяє вибирати як навчальний план, так і спосіб, у який він буде представлений для кожного окремого учня – індивідуалізація системи навчання. Персоналізація орієнтована на учня, диференціація та індивідуалізація є в центрі уваги вчителя. Індивідуалізована система є загальною освітньою програмою, що включає всі корисні концепції, які відомі для покращення процесу навчання. Її успіх залежить від оптимального балансу між самооцінкою студента та порадою вчителя - студент не прогресує самостійно у своїй навчальній програмі. У статті описані стратегії викладання іноземної мови, які можуть бути використані як під час навчальної роботи, так і самостійної роботи. Завдання вчителя - знайти ключ до кожного студента, створити атмосферу доброзичливості та найбільш комфортних умов для навчання студентів, підвищити їх мотивацію та зберегти інтерес до навчання.Item Розвиток навчальної автономії у системі дистанційного викладання іноземної мови(ВД «Ельдорадо», 2018) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.Item До проблеми автономії в аспекті дистанційного викладання/вивчення іноземної мови(Гнозис, 2017) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Лещенко, Ольга Іллівна; Лещенко, Ольга Ильинична; Leshchenko, Olha IllivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови. Існує два основних підходи до інтерпретації поняття автономії у дистанційній освіті. Перша підкреслює необхідність незалежності студентів дистанційного навчання, тобто здатність слухачів працювати без прямої підтримки викладачів або інших студентів. Друга концепція базується на поняттях взаємозалежності та взаємного контролю як основної риси автономії. Очікуваним педагогічним ефектом роботи є формулювання принципів підходу, який дозволяє комбінувати ці дві концепції в залежності від навчального контексту, кількості слухачів, їх характеристик, та інших факторів конкретного навчального курсу.Item The role of information and communication technologies in the foreign language classroom(Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2017) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaУ статті розглядається роль інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови. Інформатизація істотно вплинула на процес придбання знань. Нові технології навчання на основі інформаційно-комунікативних дозволяють збільшити швидкість сприймання, розуміння та глибину засвоєння величезних масивів знань. Сучасний викладач – це генератор ідей, організатор, режисер, який визначає ролі і процес навчання, поєднуючи традиційні і новітні методики, прийоми і засоби. У статті є деякі рекомендації для людей, які беруть безпосередню участь в освітньому контексті і тих, хто зацікавлений в інтеграції ІКТ у сфері своєї професійної діяльності.