Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    Impact of malocclusion of class іі1 according to angle’s classification method on facial esthetics
    (Aluna Publishing, 2021) Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla Viktorivna; Halych, L.B.
    The aim: There is no information on the esthetic features of the face, which are typical of the patients with late mixed occlusion with maxillodental anomalies of Angle’s class II1 depending on the types of mandible growth in domestic and foreign literature. To study the esthetic peculiarities in the face profile, which are typical of the patients aged 10-13 with maxillodental anomalies of Angle’s class II1 with different types of mandible growth. Materials and methods: 55 patients aged 10-13 with maxillodental anomalies of Angle’s class II1 were examined. Teenagers were divided into five groups depending on the type of mandible growth. 82 photostatic images in profile were analyzed. Soft tissue analysis was performed using the Viasis method. Results: Face profile was studied based on the following indicators: convexity angle of the face profile Viazis (
  • Item
    Аномалії положення окремих зубів. Етіологія, патогенез, клініка, профілактика і лікування
    (2018) Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla Viktorivna
  • Item
    Аномалии отдельных зубов. Этиология, патогенез, клиника, диагностика, профилактика и лечение
    (Сумский государственный университет, 2018) Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla Viktorivna
    Лекция по ортодонтии для русскоязычных иностранцев.
  • Item
    Використання сучасних технологій візуального навчання при викладанні стоматологічних дисциплін
    (Сумський державний університет, 2017) Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii Volodymyrovych; Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych; Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla Viktorivna; Тимошенко, Олексій Олексійович; Тимошенко, Алексей Алексеевич; Tymoshenko, Oleksii Oleksiiovych; Черненко, Володимир Миколайович; Черненко, Владимир Николаевич; Chernenko, Volodymyr Mykolaiovych
    Особливістю підготовки майбутнього лікаря-стоматолога є готовність до самостійної професійної діяльності в амбулаторно-поліклінічних установах безпосередньо після закінчення вузу. При реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі необхідно використовувати різні методи при вивченні дисциплін професійного циклу. Одна з вимог до умов реалізації основних освітніх програм на основі освітніх стандартів є широке використання в навчальному процесі активних та інтерактивних форм проведення занять з метою формування і розвитку професійних навичок і компетенцій студентів. Серед таких форм проведення занять є використання аудіовізуальних засобів. Ці засоби призначені для подання зорової та слухової інформації.
  • Item
    «Симуляційні пацієнти» як форма компетентно-орієнтованого навчання
    (Сумський державний університет, 2017) Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla Viktorivna; Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii Volodymyrovych; Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych
    Однією з головних задач підготовки майбутніх стоматологів – набуття ними мануальних навичок, без яких неможлива професійна робота лікаря. Додипломна підготовка фахівців умовно складається з двох етапів: доклінічного і клінічного. На першому етапі оволодіння студентами практичними навичками відбувається завдяки використанню муляжів, фантомів та симуляторів. Проте на клінічному етапі підготовки лікаря-стоматолога через певні юридичні бар'єри та недосконалість законодавства у сфері охорони здоров’я студенти під час навчання для набуття базового досвіду та опрацювання своїх мануальних навичок практично не мають допуску до самостійної роботи з пацієнтами. До того ж, на практичних заняттях не завжди є можливість продемонструвати тематичного хворого у зв’язку з низькою розповсюдженістю захворювання. Тому треба знаходити такі підходи в навчанні, які б могли вирішити цю проблему, наблизити до набуття професійних компетентностей майбутнього спеціаліста.
  • Item
    Dependence of morphometric parameters of the dental occlusion on the type of the lower jaw growth in children with class II dentofacial anomalies who line in the northern Ukraine
    (Georgian Association of Business Press, 2017) Галич, Людмила Вікторівна; Галич, Людмила Викторовна; Halych, Liudmyla Viktorivna; Kuroedova, V.; Лахтін, Юрій Володимирович; Лахтин, Юрий Владимирович; Lakhtin, Yurii Volodymyrovych; Galich, L.B.; Москаленко, Павло Олександрович; Москаленко, Павел Александрович; Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych
    Метою роботи було вивчення структури зубощелепних аномалій у дітей і підлітків міста Суми та Сумської області, виявлення зубоальвеолярних морфологічних особливостей прикусу у пацієнтів 10-13 років з аномаліями ІІ1 класу за Енглем з різним типом росту нижньої щелепи. Проведено ретроспективний аналіз 2236 амбулаторних стоматологічних карток міських і сільських пацієнтів з ортодонтичною патологією, а також обстежено 76 пацієнтів з аномаліями ІІ1 класу за Енглем у віці 10-13 років. Для визначення типу росту нижньої щелепи дітям проводили ортопантомографічне дослідження, виготовляли діагностичні моделі і по ним розраховували біометричні показники з метою виявлення ступеня тяжкості морфологічних змін. Встановлено, що у всіх вікових групах домінували аномалії окремих зубів і зубних рядів (71,24%). Серед аномалій прикусу значна частина припадає на ІІ клас за Енглем (19,18%). У третини цих пацієнтів спостерігається нейтральний тип росту нижньої щелепи (36,84 ± 5,53%), горизонтальний і вертикальний типи росту становлять 18,42 ± 4,47% і 19,74 ± 4,56% відповідно. Поєднання нейтрального і вертикального типу росту нижньої щелепи зустрічається в 1,7 рази більше, ніж поєднання нейтрального з горизонтальним. Найбільш виражені морфологічні зміни спостерігалися в групі пацієнтів з горизонтальним типом росту нижньої щелепи. При плануванні лікувально-профілактичних заходів серед пацієнтів ортодонтического профілю необхідно враховувати особливості як поширеності патології в регіоні, так і морфологічні зміни зубних рядів щелеп різного ступеня тяжкості.