Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
10 results
Search Results
Item Формування мотивації до занять фізичною культурою і спортом у студентської молоді(Сумський державний університет, 2019) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaСтавлення студентів до фізичної культури і спорту одна з актуальних соціально-педагогічних проблем. Крім безлічі задач, які стоять у педагогів з фізичної культури, однією з основних є формування мотиваційного ставлення до фізичної культури, установки на здоровий спосіб життя, потреби в систематичних заняттях спортом. Сучасне студентство, на жаль, веде малорухливий спосіб життя, стикається з низкою труднощів, пов’язаних з навчальними навантаженнями, завантаженістю робочого дня, проблемами в міжособистісному спілкуванні. Усе це веде до зниження мотивації або навіть її відсутності до занять фізичною культурою і спортом, що як результат призводить до зниження рівня здоров’я, розумової і фізичної працездатності всього населення. Мета. Визначити шляхи формування мотиваційної зацікавленості в заняттях фізичною культурою і спортом у студентської молоді.Item Професійно орієнтована програма занять за методикою пілатес для студенток економічних спеціальностей(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2018) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena PavlivnaОбґрунтовано експериментальну професійно орієнтовану програму занять за методикою пілатес для студенток економічних спеціальностей, через цільове застосування обраних засобів з метою покращення їх професійно важливих якостей. Основоположною метою програми було покращення професійно важливих якостей студенток економічних спеціальностей які є необхідними для майбутньої професійній діяльності. Розвиток та удосконалення професійно важливих якостей студенток забезпечується диференційованим співвідношенням виконуваних вправ в кожному блоці експериментальної програми. Встановлено: зростання рівня мотивації до занять фізичними вправами у студенток; використання обраної методики дозволило покращити рівень психофізіологічних якостей студенток економічних спеціальностей; виявлено покращення важливих для майбутньої професій фізичних якостей.Item Analysis of the functional state of students in the process of healthy training exercises in different phases of the ovarian-menstrual cycle(Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2017) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna VasylivnaНауково обґрунтувано впровадження раціональної програми оздоровчо-тренувальних занять у навчальний процес із фізичного виховання зі студентками. Урахування біологічної функції жіночого організму необхідно при плануванні оздоровчо-тренувальних занять. Ефективність запропонованої методики занять на основі диференційованого застосування засобів оздоровчого фітнесу, була достовірно підтверджена результатами покращення основних досліджуваних показників у студенток експериментальної групи: підвищенням рівня функціонального стану, покращенням показників фізичної працездатності, оптимізацією ОМЦ (зниження больового відчуття, зниження дратівливості), а також підвищенням інтересу до занять.Item Оздоровчі фітнес-технології у фізичному вихованні студенток(Сумський державний університет, 2017) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Леоненко, К.О.Фітнес-технології відносять до інновацій в області оздоровчої фізичної культури, зокрема – до інноваційних оздоровчих технологій. Незважаючи на велику кількість робіт, пов’язаних з застосуванням різних фітнес-технологій у фізичному вихованні студентської молоді, і які мають велике науково-практичне значення, проблема збереження здоров’я молодого покоління залишається актуальною. Наукові роботи вітчизняних (О. В. Андрєєва, Т. Ю. Круцевич, О. А. Томенко) і зарубіжних фахівців (Р. В. Эрл, Т. Р. Бехль) переконливо доводять, що фізична культура, яка використовує інноваційні технології, розглядається як ефективний засіб оздоровлення, і стає чинником, який сприяє зростанню мотивації до занять фізичними вправами і спортом, та здорового способу життя [1; 3].Item Методи міні-футболу у процесі фізичного виховання студентів(Сумський державний університет, 2017) Черненко, Є.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaДане дослідження пояснюється тим, що заняття міні-футболом впливають на оздоровчо-гігієнічні процеси розвитку організму та зміцнення майже всіх м’язів людини [2]. Отже, отримані результати дадуть змогу самостійно створити систему вправ, які найкращим чином сприятимуть гармонійному формуванню як окремих частин, так і всього тіла людини.Item Черлідинг як складова системи фізичного виховання студентів(Сумський державний університет, 2017) Глубока, Н.А.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaНавчання у вищих навчальних закладах – важка і напружена розумова праця в умовах дефіциту часу на фоні різкого зниження рухової активності студентів. Педагогічний процес з фізичного виховання передбачає теоретичну, методичну і практичну направленість впливів з метою формування у студентів особистої фізичної культури . Особиста фізична культура має декілька компонентів, які характеризують її рівень, це стан здоров’я, фізичний розвиток, фізична працездатність, фізична підготовленість, фізична досконалість як їх сукупність [3].Item Досягення у сфері спортивних інновацій та ефективність їх використання(Сумський державний університет, 2017) Кириченко, Д.О.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaІнновації в системі фізичного виховання і спорту, як і в багатьох інших сферах діяльності людини, стають природним явищем. У міру накопичення знань в області фізичної культури, набуття науково-педагогічного досвіду, появи нового спортивного інвентарю та обладнання, народжуються нові ідеї перетворення навчально-виховного і спортивно-тренувального процесів, забезпечення зміцнення здоров'я учнів і студентів, поліпшення їх фізичної підготовленості, досягнення високих спортивних результатів [1; 2].Item Інноваційні технології фізичного виховання у вищих навчальних закладах(Сумський державний університет, 2017) Захарова, А.О.; Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaУ практиці фізичного виховання студентів достатньо широкої популярності набули різні інноваційні педагогічні технології: ігрові, технології навчання руховій діяльності, технології олімпійської освіти, суб’єкт суб’єктної взаємодії, рейтингового оцінювання, самостійних занять фізичними вправами, технології орієнтування студента на здоровий спосіб життя, сучасні фізкультурно-оздоровчі технології. Але, незважаючи на велику кількість досліджень у цьому напрямку, ще недостатньо уваги приділено розробці й використанню інноваційних технологій навчання, які б комплексно сприяли покращенню стану здоров’я, формуванню стійкої мотивації до занять фізичними вправами та системи знань у галузі фізичної культури і спорту [3].Item Інновації у фізичному вихованні студентської молоді(Сумський державний університет, 2016) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaВ умовах стрімкого розвитку сучасної освіти, під час модернізації вищих навчальних закладів до високого європейського рівня навчання, особливого значення набуває інноваційна діяльність у освітянській сфері. Актуальність даної проблеми не обходить також і процесу фізичного виховання студентської молоді. Українські дослідники активно вивчають і впроваджують сучасні інноваційні технології в процес фізичного виховання студентів.Item Аналіз фізичного стану студентів економічних спеціальнстей(ЛДУФК, 2011) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia VolodymyrivnaНа основі результатів дослідження заключних актів медичного профогляду зроблені висновки про фізичний стан студентів економічних спеціальностей Української академії банківської справи Національного банку України. Встановлено, що більшість студентів мають фізичний стан «середній» або «нижче середнього». Показано вплив програми занять з аквафітнесу на фізичний стан студентів економічних спеціальностей. Виявлено, що запропонована програма з аквафітнесу сприяє формуванню у студентів потреби до фізичного самовдосконалення, а також до оволодіння ними методами зміцнення свого здоров’я.