Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
56 results
Search Results
Item Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу(Луцький національний технічний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychСформовано комплекс завдань, розв’язання яких дозволить вітчизняним товаровиробникам ефективно управляти їх конкурентоспроможністю, що в свою чергу, дасть можливість успішно просувати їх продукцію на вітчизняний і зарубіжні ринки, посилювати свої ринкові позиції, знизити ринкові ризики, у перспективі зайняти позиції лідера на обраних цільових ринках, забезпечити умови розвитку української економіки в цілому.Item Засадничі аспекти визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку(Сумський національний аграрний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychМетою дослідження є розроблення методичних засад визначення перспективних напрямів продукування нових знань як основи інноваційного розвитку господарюючих суб’єктів. Запропонована концептуальна схема вибору перспективних напрямів випереджаючого інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта, яка відображає види і схему взаємодії актуальних комплексів знань, що покладі в їх основу. Виділено і апробовано на практиці авторські теоретико-методичні підходи, які дозволяють отримати актуальні знання щодо: потенціалу інноваційного розвитку господарюючого суб’єкта; маркетингових прогнозів тенденцій зміни споживчого попиту у прогнозному періоді; оцінки стану розвитку науки і техніки, а також можливостей втілення наявних і перспективних науково-технічних розробок у нові продукти, технології їх виготовлення і способи споживання. Окреслено особливості застосування зазначених підходів. Отримані результати у сукупності поглиблюють теоретико-методичні засади менеджменту і маркетингу знань в частині формування передумов розроблення організаційно-економічного механізму управління продукуванням і комерціалізацією знань на рівні держави, галузі, регіону, окремої організації тощо які б дозволяли визначати і посилювати їх порівняльні переваги, обирати і реалізовувати на цій основі перспективні напрями їх інноваційного розвитку в перманентно нестабільних умовах сучасної економіки.Item Управління знаннями в контексті підвищення рівня потенціалу інноваційного розвитку організації(Хмельницький національний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychОкреслено роль і місце знань у системі складових підсистем та елементів потенціалу інноваційного розвитку організації-інноватора. Уточнено їх джерела і інструменти отримання, відповідальні за них підрозділи організації, напрями використання. Запропоновано схему взаємодії комплексів знань, що впливають на посилення і реалізацію потенціалу інноваційного розвитку організації, а також підхід до формалізованої оцінки знань, які визначають рівень його складових потенціалів підсистем. Розроблено алгоритм визначення доцільності отримання (продукування) додаткових знань, необхідних для приведення у відповідність потенціалу інноваційного розвитку організації умовам зовнішнього середовища. Отримані результати формують засади організаційно-економічного механізму управління знаннями організацій в контексті забезпечення умов їх інноваційного розвитку.Item Знання як основа потенціалу інноваційного розвитку організації(Одеський національний політехнічний університет, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychВизначено роль і місце знань у системі складових підсистем та елементів потенціалу інноваційного розвитку організації інноватора. Ідентифікація видів знань, що покладені в основу потенціалів підсистем та їх елементів, а також визначення джерел отримання знань створює передумови формування системи цілеспрямованого управління потенціалом інноваційного розвитку організації в контексті її інноваційного зростання в умовах становлення економіки знань.Item Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds(Prague Institute for Qualification Enhancement, 2018) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Strielkowski, W.; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Наталія Віталіївна; Гайдабрус, Наталия Виталиевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Мельник, Юлія Миколаївна; Мельник, Юлия Николаевна; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Омельяненко, Віталій Анатолійович; Омельяненко, Виталий Анатольевич; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Ващенко, Тетяна Володимирівна; Ващенко, Татьяна Владимировна; Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna; Провозін, Микола Васильович; Провозин, Николай Васильевич; Provozin, Mykola Vasylovych; Рот-Сєров, Євгеній Володимирович; Рот-Серов, Евгений Владимирович; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych; Рубан, Дар`я Андріївна; Рубан, Дарья Андреевна; Ruban, Daria Andriivna; Teletov, D.Ця монографія продовжує серію книг, що випущені за результатами міжнародних науково-практичних конференцій «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». У монографії викладено теоретико-методичні та прикладні засади ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення: держави, регіону, окремих підприємств та установ. Значну увагу приділено інструментам і методам стратегічного управління інноваційною діяльністю промислових підприємств України.Item Інноваційна діяльність і економічна безпека держави(ТОВ «Триторія», 2017) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Шипулина, Юлия Сергеевна; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Ильяшенко, Наталия Сергеевна; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychДосліджено вплив інноваційних факторів на економічну безпеку держави з метою пошуку шляхів цілеспрямованого управління інноваційною політикою для підтримання економічної безпеки України як у цілому, так і у розрізі її окремих складових.Item Competitive and sustainable technological development: focus on business enterprises(Entrepreneurship and Sustainability Center, 2017) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Шевлюга, Олена Геннадіївна; Шевлюга, Елена Геннадьевна; Shevliuha, Olena HennadiivnaСтаття присвячена інноваційним та сталим стратегіям та підходам до реалізації технічного та технологічного розвитку на підприємствах з метою зміцнення їх конкурентних позицій на ринку та підвищення економічної безпеки. Використано тематичне дослідження України з метою надання практичного прикладу розвитку підприємництва. Стаття аналізує позиції України в глобальному конкурентному середовищі. Крім того, показано зв'язок між технічним, технологічним та інноваційним розвитком підприємств та зроблено певні висновки з цих порівнянь. На основі аналізу та наших емпіричних результатів запропоновано заходи, спрямовані на підвищення рівня технічного та технологічного розвитку.Item Особливості комплексу маркетингу санаторно-курортної сфери (на прикладі санаторію «Токарі»)(Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2017) Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Данилюк, Юлія Миколаївна; Данилюк, Юлия Николаевна; Danilyuk, Julia NikolaevnaУ статті проаналізовано комплекс маркетингу санаторно-курортних послуг на прикладі санаторію «Токарі». Розглянуто кожний елемент комплексу маркетингу. Наведено характеристики особливостей використання додаткових «Р» для санаторно-курортної сфери. За результатами виконаного дослідження проаналізовано комплекс маркетингу «10Р», що враховує всі особливості досліджуваної галузі. Аналіз показав, що для санаторно-курортної сфери варто приділити увагу таким Р: programming, packing, partnership. Даний підхід можна охарактеризувати як орієнтир на майбутнє, адже він допоможе покращити ефективність впровадження маркетингу на підприємстві, що надає послуги. Подальші дослідження доцільно проводити в руслі практичного застосування запропонованих рекомендації та досліджувати зміни, що відбудуться в результаті впровадження. Також необхідно звернути увагу на досвід іноземних підприємств в досліджуваній галузі.Item Analysis of theoretical and methodological approaches to marketing testing of product innovations(Ужгородський національний університет, 2017) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychУ статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій.Item Показники-індикатори маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу(Сумський державний університет, 2017) Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen IhorovychВ сучасних умовах господарювання пріоритетним завданням є перехід до сталого еколого-орієнтованого інноваційного розвитку. Однак даний перехід неможливий без розвитку вітчизняного ринку екологічних, в тому числі, інноваційних екотоварів та екопослуг.