Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
18 results
Search Results
Item Research of predisposition to risk of participants of extreme sports(Editorial Cuadernos de Sofia, 2020) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Щербак, Тетяна Іванівна; Щербак, Татьяна Ивановна; Shcherbak, Tetiana Ivanivna; Кузіков, Борис Олегович; Кузиков, Борис Олегович; Kuzikov, Borys Olehovych; Blynova, O.; Vavryniv, O.; Khmiliar, O.; Popovych, I.The purpose of the research is a theoretical analysis and experimental study of predisposition to risk of participants of extreme sports and establishment of recommendations for the development of personal qualities for successful and safe activities. The study involved representatives of extreme sports (n = 180): skydivers (n = 60), base jumping representatives (n = 60) and motorcyclists (n = 60). The behavioral patterns of respondents engaged in extreme sports have been revealed and substantiated. Levels of predisposition to risk, self-confidence, nervous mental stability and search for thrills of representatives of motorcycle sports, parachuting and base jumping have been determined. The dynamics of the level of predisposition to risk, nervous mental stability and the scale of search for thrills depending on the experience of extreme activity of the respondents have been observed. The relationship between the level of predisposition to risk and such indicators as nervous mental stability, self-confidence, the search for thrills has been established (p ≤ .05). Recommendations for the development of the necessary personal qualities for successful extreme activities have been developed.Item Вплив соціально-психологічного клімату навчальних груп на особистісну та пізнавальну успішність студентів(Вид-во СумДУ, 2010) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Жарик, Т.І.Основною метою статті є дослідження соціально-психологічного клімату в студентських колективах та виявлення його впливу на результати навчальної діяльності студентів університету. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21743Item Внутрішня мотивація як спонука успішної навчальної діяльності(Вид-во СумДУ, 2010) Парфененко, Юлія Вікторівна; Парфененко, Юлия Викторовна; Parfenenko, Yuliia Viktorivna; Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana BorysivnaItem Механізм суб'єктного становлення студентів ВНЗ(Видавництво СумДУ, 2008) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana BorysivnaItem Соціалізація як формування свідомої активності студенства(Видавництво СумДУ, 2009) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Балко, М.Item Трансформація ціннісних орієнтацій студентів в процесі фахової підготовки(Видавництво СумДУ, 2009) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Нитка, І.Метою даної статті є вивчення системи ціннісних орієнтацій у студентів-екологів I-х та V-х курсів СумДУ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18219Item Изучение проблемы эффективного освоения материала дисциплины: "Общая физика"(Видавництво СумДУ, 2008) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Коваль, Віталій Вікторович; Коваль, Виталий Викторович; Koval, Vitalii ViktorovychItem Емоційний інтелект як фактор успішності та лідерства(Видавництво СумДУ, 2009) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Подужайло, О.Item Емоційне становлення як регулятор процесу пізнання(Видавництво СумДУ, 2009) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Жаловага, В.О.У роботі доведено, що найкращим каталізатором підвищення емоційності занять є застосування у викладацькій практиці гуманістичної психології навчання, яка базується на забезпеченні співробітництва у прийнятті рішень між усіма учасниками навчального процесу; наданні можливостей для довільного вибору, творчого і радісного навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17944Item Особливості освітніх ігор як модернізаційного механізму технологій навчання вищої школи(2008) Кузікова, Світлана Борисівна; Кузикова, Светлана Борисовна; Kuzikova, Svitlana Borysivna; Овраменко, О.С.