Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
13 results
Search Results
Item Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работ(Казак университеті, 2010) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaДане дослідження констатує, що поняття «товарна політика», поширене за межі конкретного підприємства на регіон, державу і може бути використано для створення інноваційних механізмів. Саме тому, регулювання механізмів товарної політики на всіх рівнях у державі є суттєвим поштовхом у розвитку, завдяки якому можна значно зберегти ресурси та зробити кожного покупця і державу в цілому суттєво заможнішими.Item Если работник допустил брак продукции: опыт машиностроительного предприятия(Видавництво «Професійні видання», 2010) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaУ роботі на базі чинного законодавства України викладено сутність та види браку. Грунтуючись на досвіді великого машинобудівного підприємства визначені посадові особи, що контролюють виготовлення продукції та несуть відповідальність за її якість, беруть участь у встановленні браку, його можливого усунення, оплати. Визначено документи та їх зразки при виявленні, реєстрації, виправленню брака. Запропоновано поетапний порядок та строки проходження документів про брак, встановлена відповідальність посадових осіб при заповненні відповідних документівItem Дополнительные по сравнению с законодательством трудовые и социально-бытовые льготы(Видавництво «Професійні видання», 2010) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Радчук, А.М.У роботі на базі чинного законодавства України викладено практичні основи до формування додаткових трудових та соціально-побутових пільг, що можуть міститися у колективному договорі підприємства.Item Инновации как фактор опережающего развития экономики: зарубежный опыт("Деловая полиграфия", 2014) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Рудь, М.П.Виконано аналіз інноваційних моделей країн як фактора випереджального розвитку економіки, що надало можливість визначити їх основні риси і ефективність з точки зору впливу на економічне зростання При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36011Item Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях(Центр научного знания «Логос», 2013) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaВ статье предложены этапы оценки текущего состояния маркетинговых каналов на промышленном предприятии. Определены показатели, на основе которых целесообразно оценивать финансовое и маркетинговое состояние каналов. Выбраны соответствующие стратегии управления маркетинговыми каналами в зависимости от их состояния. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33076Item Научные основы маркетинга инноваций(ООО "Печатный дом "Папирус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Мельник, Леонід Григорович; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Башук, Тетяна Олександрівна; Башук, Татьяна Александровна; Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Карпіщенко, Марина Юріївна; Карпищенко, Марина Юрьевна; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Нагорний, Євген Ігорович; Нагорный, Евгений Игоревич; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Олефіренко, Олег Михайлович; Олефиренко, Олег Михайлович; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Пересадько, Галина Олександрівна; Пересадько, Галина Александровна; Peresadko, Galina Oleksandrivna; Троян, Марія Юріївна; Троян, Мария Юрьевна; Troian, Mariia Yuriivna; Горобченко, Денис Володимирович; Горобченко, Денис Владимирович; Horobchenko, Denys VolodymyrovychУ монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено авторські підходи до формування товарної інноваційної політики підприємства, ринкового тестування промислових продуктових інновацій. Розкрито особливості ціноутворення на інновації в сфері телекомунікаційних послуг, стратегічні аспекти просування продуктових інновацій. Запропоновано методичний підхід до оцінки збутового потенціалу підприємства, показана його роль у просуванні продуктових інновацій. Визначено специфіку системи розподілу інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31390Item Каналы в системе маркетинговой политики распределения инноваций(Курск: "Деловая полиграфия", 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaСформульовано авторський підхід до визначення понять ланцюга розподілу, каналу розподілу, каналу постачання, каналу збуту інновацій та визначено взаємозв'язок між ними. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29645Item Классификация маркетинговых каналов при распределении инновационной продукции(Курск: «Деловая полиграфия», 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaВ даній статті досліджено маркетингові канали в розрізі інновацій, запропоновано авторське визначення маркетингового каналу інноваційної продукції та інноваційного маркетингового каналу. Розроблено підходи до класифікації інноваційних маркетингових каналів та розглянуто їх види відповідно до запропонованих автором класифікаційним ознакам. Кожен з видів маркетингових каналів досліджено з точки зору використання для інноваційної продукції. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29615Item Анализ влияния упаковки пищевой продукции на сознание потребителей(Деловая полиграфия, 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дар'я Олександрівна; Михайленко, Дарья Александровна; Mykhailenko, Daria OleksandrivnaДосліджено сутність упаковки та її функції, проаналізовано процес створення упаковки товарів, розглянуті інновації в упаковці харчової продукції, проведено маркетингове дослідження для визначення впливу упаковки різних груп харчової продукції на споживчий вибір і сприйняття споживачами інновацій в упаковці. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29581Item Характеристика процесса восприятия товара при покупке(Издательство СумГУ, 2006) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Попов, Олександр Аркадійович; Попов, Александр Аркадьевич; Popov, Oleksandr Arkadiiovych