Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Мотиваційна політика як фактор підвищення іміджу промислового підприємства в контексті управління людськими ресурсами
    (Мукачівський державний університет, 2017) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Тетяна Володимирівна; Кириченко, Татьяна Владимировна; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Савченко, Олена Юріївна; Савченко, Елена Юрьевна; Savchenko, Olena Yuriivna
    У статті проведено аналіз сутності понять «мотивація» та «імідж». Розглянуто основні різновиди мотивації персоналу та іміджу підприємства в системі управління трудовим потенціалом підприємства. Виявлено, що ефективним способом управління персоналом є мотивація трудової діяльності. При цьому мотиваційна по- літика є фактором підвищення іміджу підприємства, адже високо мотивований персонал є додатковим фак- тором рекламування та просування підприємства.
  • Item
    Мотивація як детермінанта успішного розвитку трудового потенціалу на промисловому підприємстві
    (Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2017) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Тетяна Володимирівна; Кириченко, Татьяна Владимировна; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Савченко, Олена Юріївна; Савченко, Елена Юрьевна; Savchenko, Olena Yuriivna
    У статті розглянуто основні види та методи мотивації, фактори впливу та активізації трудової діяльності працівників, висвітлено основні вимоги до системи мотивації в рамках управління трудовим потенціалом промислового підприємства. Виявлено, що ефективним способом управління персоналом є мотивація трудової діяльності. В умовах існуючої ринкової конкуренції кожне підприємство прагне розробити та реалізувати свою мотиваційну політику, яка повинна відповідати ряду вимог та слугувати майданчиком для подальшого розвитку підприємства за рахунок раціонального використання трудового потенціалу.
  • Item
    Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу
    (Сумський державний університет, 2014) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В.
    В умовах пануючої жорсткої конкуренції, реалізація концепції маркетингу на підприємствах вимагає створення відповідної служби, яка вивчає маркетингове середовище, аналізує ринкову ситуацію та надає консультації щодо успішного існування на ринку. Для створення такої служби маркетингу потрібно мати висококваліфікований персонал, який, в умовах постійних змін зовнішнього середовища потрібно постійно оцінювати та навчати.