Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
7 results
Search Results
Item Управління розподілом інноваційної продукції промислових підприємств: сутність, механізм, стратегії та оцінка ефективності(Дніпровський державний аграрно-економічний університет; ТОВ "ДКС Центр", 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaЗапропоновано визначення сутності та розроблено схему елементів механізму управління розподілом інноваційної продукції промислового підприємства. Зокрема, під управлінням розподілом інноваційної продукції промислового підприємства автор розуміє процеси своєчасного, раціонального та ефективного управління доставкою інноваційної продукції і послуг споживачам від місць їх походження до місць використання на основі застосування елементів логістичної концепції на всіх етапах з метою отримання підприємством прибутку, що орієнтує інноваційну діяльність на потреби споживачів, здійснює аналіз, моделювання відповідних каналів і систем товароруху, на підставі чого проводить регулювання і зміни, що максимально відповідають стану зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. На основі порівняльного аналізу за критеріями основних завдань підприємства з’ясовано особливості стратегії управління розподілом для інноваційної продукції. Досліджено підходи до трактування сутності ефективності, з’ясовано її зміст, види та принципи оцінювання при управлінні розподілом інноваційної продукції промислового підприємства. Визначено систему показників та принципів, що комплексно оцінюють ефективність розподілу.Item Принципи управління маркетинговою політикою розподілу промислових підприємств та показники її ефективності(Національний університет «Львівська політехніка», 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ сучасних економічних умовах важливим аспектом діяльності підприємств є розроблення та впровадження ефективної маркетингової політики розподілу. Адже саме маркетингова політика розподілу допомагає підприємству установити тривалі та надійні зв’язки зі споживачами його продукції, що сприяє формуванню позитивного іміджу підприємства та посиленню його позицій у довгостроковому періоді, що є особливо важливим для промислових підприємств.Item Маркетингова політика розподілу: принципи управління та показники ефективності(Національний університет «Львівська політехніка», 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaПроаналізовано існуючі підходи до формування систем управління та запропоновано управління маркетинговою політикою розподілу базувати на принципах 5Р-4S-5C. Визначено, що ефективність маркетингової політики розподілу можна визначати на основі показників, які доцільно об’єднати в такі групи: показники визначення частки ринку підприємства, показники визначення прибутковості збутової діяльності, показники визначення ефективності збутових витрат, показники визначення товарних запасів та показники визначення рівня обслуговування.Item Наукові засади формування мотиваційних механізмів управління в регіональній економіці(Вісник Української академії банківської справи, 2015) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaУ статті досліджено наукові засади формування мотиваційних механізмів управління в регіоні та проаналізовано основні складові. Запропоновано етапи та принципи регіональної взаємодії підприємств. Обґрунтовано необхідність використання мотиваційних механізмів для ефективного розвитку регіону.Item Управление товарной политикой как средство коммерциализации результатов научно-исследовательских и исследовательско-конструкторских работ(Казак университеті, 2010) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaДане дослідження констатує, що поняття «товарна політика», поширене за межі конкретного підприємства на регіон, державу і може бути використано для створення інноваційних механізмів. Саме тому, регулювання механізмів товарної політики на всіх рівнях у державі є суттєвим поштовхом у розвитку, завдяки якому можна значно зберегти ресурси та зробити кожного покупця і державу в цілому суттєво заможнішими.Item Аналіз необхідності підприємств і установ Сумської області у фахівцях зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю»(Вид-во СумДУ, 2011) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Журбенко, Анна Сергіївна; Журбенко, Анна Сергеевна; Zhurbenko, Anna SerhiivnaУ роботі виконано аналіз необхідності підприємств і установ Сумської області у фахівцях зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30433Item Управління товарною політикою у системі розподілу інноваційної продукції(Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, 2012) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaРозглянуто основні принципи управління товарною політикою інноваційної продукції При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29629