Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
54 results
Search Results
Item Understanding assessing oracy online(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaЦя робота спрямована на те, щоб зробити внесок у процес більш точного документування проблем і викликів при оцінюванні онлайн-ораторії в онлайн-курсах. Методи, використані в цьому дослідженні, зосереджені на теоретичних, що дозволило опрацювати наукові джерела, визначити сутність та особливості принципів оцінювання як на місці, так і в режимі онлайн, розкрити основні інструменти та підходи до оцінювання ораторського мистецтва. Результати вивчення теоретичної бази свідчать про наявність проблем в онлайн-навчанні, навчанні та оцінюванні. Необхідні подальші дослідження, щоб отримати більш чітке розуміння специфічних і академічних факторів оцінки ораторської грамотності в онлайн-навчанні.Item Students' motivational engagement through distance education(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Алієва, Рафіга Алі КизиУ статті зроблено спробу зробити теоретичну основу методів дистанційного навчання та висвітлити їх вплив на ефективне навчання. Дослідження аналізує результати дистанційної роботи студентів першого курсу на освітній інтерактивній платформі Пірсон з розвитком початкових мовних навичок за сучасними технологіями та методами. Останній глобальний обвал пандемії поставив перед університетами безліч освітніх проблем. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів мали проблеми з безболісним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності. Дослідження розкриває результати анкетування студентів першого курсу фізичної реабілітації та спорту Сумського державного університету для визначення їх оцінки про онлайн-курс англійської мови на інтерактивній платформі Пірсон. Результати дослідження виявляють значний взаємозв’язок між сучасним та високотехнологічним дизайном та методами в онлайн-інструкціях та мотивації та самоорганізації учнів, що призводить до кращого набуття та результатів. Беручи до уваги принципи розробки мотиваційного курсу, такого як інтерактивна платформа Пірсон, викладачі університету можуть використовувати цей шаблон для створення своїх онлайн-курсів з використанням вправ критичного мислення, рефлексивних практик, вдосконаленого ІТ-інтерфейсу, різноманітності завдань, додавання конкурентних елементів у дизайн, що в цілому значно підвищить ефективність дистанційного навчання.Item Legal English: Англійська мова юридичного спрямування(Кафедра, 2013) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Василенко, Валентина Анатоліївна; Василенко, Валентина Анатольевна; Vasylenko, Valentyna AnatoliivnaНавчальний посібник вміщує 14 уроків, юридичний словник, граматичний довідник, тестові завдання для самоперевірки та контролю засвоєння знань, що спрямовано на розвиток граматичних і лексичних навичок, на розвиток усного та писемного мовлення. Видання орієнтовано на студентів, які навчаються за програмою першого курсу вищих навчальних юридичних закладів із поглибленим та інтенсивним вивченням іноземних мов, аспірантів, фахівців, які проходять стажування за кордоном, та тих, хто самостійно вивчає англійську мову.Item Law in English: Англійська мова юридичного спрямування(Кафедра, 2013) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Василенко, Валентина Анатоліївна; Василенко, Валентина Анатольевна; Vasylenko, Valentyna Anatoliivna; Сергієнко, Т.М.Посібник включає 11 уроків за темами, юридичний словник із тлумаченням термінів англійською мовою, секції творчих завдань для розвитку мовлення (Warming Up Section), довідково-інформаційні дані з граматики, таблиці неправильних дієслів, варіанти завдань для самостійної та інди- відуальної контрольної робіт, орієнтовані на закріплення і використання лексичних і граматичних навичок. Видання розраховано на студентів другого курсу, які навчаються у вищих навчальних юридичних закладах за програмою з поглибленим та інтенсивним вивченням іноземних мов, аспірантів і тих, хто самостійно вивчає англійську мову.Item Development of Students’ Disciplinary Literacy through Reflective Practice: Ukrainian Case.(Journal of Educational Sciences and Psychology, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaБільшість досліджень критичного мислення концентруються на розробці стратегій для досягнення кращих результатів у навчанні та житті. Недостатньо досліджень розглядає критичне мислення як одну з найважливіших складових професійної компетентності. Таким чином, це дослідження досліджує, як розвиток навичок критичного мислення пов’язаний із професійною компетентністю, яка формує дисциплінарну грамотність. Зокрема, це дослідження припускає, що застосування рефлексивних стратегій у професійному спілкуванні суттєво розвиває навички критичного мислення. Спочатку з академічної та наукової літератури було синтезовано концептуальні основи важливості критичного мислення у практиці та житті. Потім на етапі спостереження було проаналізовано рівень рефлексії груп студентів українських університетів. Після визначення поганих результатів студентів навчали рефлексивного курсу стратегії, який значно підвищував необхідні навички критичного мислення для їх професійних ситуацій. Заходи кореляції використовувались для опису взаємозв'язку між рефлексивними стратегіями та покращеними результатами в навичках критичного мислення. Результати забезпечили підтримку концептуальних основ завдяки підвищенню професійної компетентності студентів з проблемних питань спілкування в їх професійній обстановці. Вивчення рефлексивних стратегій може бути відповідним способом формування у студентів навичок критичного мислення. Наслідки для науковців, викладачів та дослідників у цій галузі полягають у тому, що рефлексивні стратегії є одним із інструментів вдосконалення критичного мислення та навичок вирішення проблем як невід’ємної частини дисциплінарної грамотності.Item Critical Thinking Strategies as the Influential Tool in Growing Disciplinary Literacy(Slovene Association of LSP Teachers, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaПостійний розвиток сучасних технологій вимагає навичок та навичок високого рівня для підготовки аспірантів до конкретних ситуацій у житті. Освітня система повинна використовувати більш ефективні підходи для підвищення основних навичок для сучасних життєвих та трудових ситуацій. Головною метою дослідження є визначення відповідної системи навчання навичок глибшого мислення для розвитку конкретної трудової діяльності зі студентами. Академічна важливість дослідження полягає у виявленні нових зв'язків між навичками критичного мислення та дисциплінарної грамотності у сфері ESP та його використанні для підготовки майбутніх фахівців. Контекстуальна структура структури дисциплінарної грамотності була синтезована із відповідної літератури. Вплив навичок критичного мислення було доведено експериментально в групі студентів. Результати забезпечили підтримку концептуальної бази з критичним мисленням як важливою складовою дисциплінарної грамотності для майбутніх фахівців. За винятком основних навичок, таких як читання, аудіювання, письмо, які використовуються для розвитку специфічних знань у межах дисципліни, найважливішим компонентом професійної реалізації є навички критичного мислення, що реалізуються у професійній культурі.Item Students Perceptions of ESP Course for Cynological Translators(Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaСучасні вимоги до освітніх професіоналів у будь-якій галузі виникають у будь-якій спеціальності, навіть у новій та що розвивається. Фактичний попит на підготовку асистентів кінологічних перекладачів суддів виставок стає дедалі актуальнішим. Таким чином, це дослідження зосереджене на сприйнятті студентами курсу ESP для кінологічних перекладачів для підвищення ефективності курсу та навчання студентів, що, як вважають, є першим дослідженням у цій галузі. Використовуючи дані опитування студентів з двох перших груп курсу ESP щодо підготовки цих фахівців, ця стаття досліджує взаємозв'язок між структурними компонентами курсу та покращеними досягненнями студентів, використовуючи підтверджуючий факторний аналіз. Ми також вивчили можливі пропозиції щодо вдосконалення дизайну курсу. Результати забезпечили підтримку нашої теорії дій щодо використання структурного дизайну системи з практичним стажуванням, що призводить до поліпшення досягнень учнів. Результати довели загальну цінність курсу із збільшенням абсолютних досягнень студентів та якісних досягнень та методом кореляції рангу.Item Developing undergraduate students’ motivation for study through distance learning(Дрогобич: ТзОВ "Трек - ЛТД", 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaНещодавня ситуація зі світовим пандемічним колапсом породила низку освітніх проблем для університетів. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше швидко. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів боролися з плавним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності.Item Esp online course as a means of enhancing graduate students’ employability opportunities-case of Sumy state university(Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla VadymivnaПоряд із наданням великих можливостей на ринку праці, постійне зростання різних технологій у широкому діапазоні галузей в даний час створює високий рівень конкурентоспроможності випускників. Питання працевлаштування, яке є найважливішим питанням вищих навчальних закладів, сьогодні стає актуальним серед роботодавців, освітян, дослідників та майбутніх фахівців. Це дослідження має на меті визначити механізми, за допомогою яких дистанційний курс ESP може сприяти підвищенню рівня працевлаштування серед аспірантів. Хоча ідея впровадження дистанційного навчання у професійну підготовку не є новою, послідовних досліджень щодо того, як зробити завдання в Інтернеті більш збагачувальними для майбутньої професійної діяльності і, таким чином, що призводять до підвищення рівня працевлаштування, поки що не пропонується. Опитування, проведене в рамках дослідження, виявляє взаємозв'язок між завданнями навичок критичного мислення в рамках курсу ESP та зростанням професійної компетентності як інтегрованого компонента працевлаштування. Отримані дані перевірені статистичним аналізом. Ще одна інвестиція у сферу працевлаштування була зроблена завдяки пропозиціям, як правильно розробляти онлайн-завдання.Item Reflective practice as a means of critical thinking development in distance learning with university students(БДПУ, Бердянськ, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaДистанційне навчання є одним із найпопулярніших і неминучих методів навчання та викладання сьогодні, який наполегливо змінює вектор в освіті. Проте, освітня політика спрямована на досягнення найвищого рівня якості навчання та викладання, оскільки зі змінами технологій зростають вимоги до відповідного рівня професійної компетентності, зокрема, високо розвинених навичок 21-го століття у випускників. Викладачі університетів змушені підбирати ефективні технології для онлайн-навчання, щоб зберегти мотивацію студентів та розвинути важливі навички, необхідні для майбутнього професійного розвитку. Питання пошуку ефективних шляхів онлайн-навчання стає одним із провідних пріоритетів в організації процесу навчання. Це дослідження має на меті проаналізувати сучасні літературні джерела про ефективні методи дистанційного навчання не лише для розвитку компетентності критичного мислення як найважливіших навичок професійного портрету, але й для підвищення мотивації студентів до навчання. Робота також досліджує теоретичні передумови, пов'язані з рефлективною практикою в університетському навчанні, досліджує можливі способи застосування рефлективних практичних стратегій як інструменту розвитку навичок критичного мислення. Аналіз останніх досліджень виявив найбільш затребувані способи рефлективних практичних стратегій, які можна широко використовувати у дистанційному навчанні. Результат аналізу джерел виявив ряд розповсюджених методів, які довели практичну цінність застосування їх в різних експериментах та практичних наслідках, наприклад, електронних портфелях, рефлективних журналах, блогах, MOOC, що значно підвищує критичне мислення студентів. Практичне застосування цього дослідження можна побачити у практичній розробці онлайн-курсів та завдань для студентів у навчальному процесі сучасного університету.