Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 12
  • Item
    Assessing oracy skills in online courses
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2023) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Ця наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навчання стає все більш популярним, і багато закладів освіти переходить на цей режим, все ще існує недостатньо емпіричного уявлення про створення онлайн-курсів, які враховують правильну оцінку. Дослідження має на меті заповнити цю прогалину, зокрема щодо викликів та стратегій, пов'язаних з оцінкою навичок усного мовлення онлайн. Стаття підкреслює багатогранність оцінки усного мовлення та комунікативної компетенції. Оцінка навичок усного мовлення потребує гнучкості, оскільки студенти зростають і переходять з одного вікового періоду в інший. Також обговорюються виклики онлайн-оцінки, включаючи наукову нечесність, яка може заважати справедливій оцінці. Плагіат, перевірка ідентичності та обман визначаються як ключові виклики при онлайн-оцінці. Крім того, додатковими бар'єрами в онлайн-навчанні студенти є відсутність мотивації, нереалістична інформація та недостатнє спілкуванням з викладачами. У відповідь на ці виклики стаття визначає різноманітні стратегії та технології, які можуть бути використані для оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах. Серед них формативні онлайн-тести, які забезпечують швидкий зворотній відгук та допомагають розвивати впевненість і підтримувати практику, а також сумативні тести, які випливають з формативних тестів. Стаття пропонує педагогам зосередитися на позитивних сприйняттях та результативності студентів в онлайн-навчанні, щоб розробляти кращі практики. Загалом, підкреслюється важливість розуміння особливостей оцінювання навичок усного мовлення в онлайн-курсах та надає інсайти щодо викликів та стратегій, пов'язаних з цим процесом. Ураховуючи різноманітні фактори, які можуть впливати на онлайн-оцінювання, педагоги можуть розробляти більш ефективні та залучаюти онлайн-курси, що сприяють успіху студентів.
  • Item
    Understanding assessing oracy online
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Ця робота спрямована на те, щоб зробити внесок у процес більш точного документування проблем і викликів при оцінюванні онлайн-ораторії в онлайн-курсах. Методи, використані в цьому дослідженні, зосереджені на теоретичних, що дозволило опрацювати наукові джерела, визначити сутність та особливості принципів оцінювання як на місці, так і в режимі онлайн, розкрити основні інструменти та підходи до оцінювання ораторського мистецтва. Результати вивчення теоретичної бази свідчать про наявність проблем в онлайн-навчанні, навчанні та оцінюванні. Необхідні подальші дослідження, щоб отримати більш чітке розуміння специфічних і академічних факторів оцінки ораторської грамотності в онлайн-навчанні.
  • Item
    Students' motivational engagement through distance education
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Алієва, Рафіга Алі Кизи
    У статті зроблено спробу зробити теоретичну основу методів дистанційного навчання та висвітлити їх вплив на ефективне навчання. Дослідження аналізує результати дистанційної роботи студентів першого курсу на освітній інтерактивній платформі Пірсон з розвитком початкових мовних навичок за сучасними технологіями та методами. Останній глобальний обвал пандемії поставив перед університетами безліч освітніх проблем. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів мали проблеми з безболісним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності. Дослідження розкриває результати анкетування студентів першого курсу фізичної реабілітації та спорту Сумського державного університету для визначення їх оцінки про онлайн-курс англійської мови на інтерактивній платформі Пірсон. Результати дослідження виявляють значний взаємозв’язок між сучасним та високотехнологічним дизайном та методами в онлайн-інструкціях та мотивації та самоорганізації учнів, що призводить до кращого набуття та результатів. Беручи до уваги принципи розробки мотиваційного курсу, такого як інтерактивна платформа Пірсон, викладачі університету можуть використовувати цей шаблон для створення своїх онлайн-курсів з використанням вправ критичного мислення, рефлексивних практик, вдосконаленого ІТ-інтерфейсу, різноманітності завдань, додавання конкурентних елементів у дизайн, що в цілому значно підвищить ефективність дистанційного навчання.
  • Item
    Esp online course as a means of enhancing graduate students’ employability opportunities - case of Sumy State University
    (University of Nis, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Along with providing plentiful job market opportunities, the ongoing growth of various technologies in a wide range of fields is currently creating a high level of graduates competitiveness. The issue of employability, which is the crucial concern of higher education institutions, is getting vital these days among employers, educators, researchers, and future professionals. This study aims to determine the mechanisms through which an ESP distance course can facilitate employability enhancement with graduate students. Although the idea of implementing distance learning in the professional training is not new, coherent research on how to make online tasks more enriching for future professional activity and thus resulting in enhanced employability has not been proposed so far. A survey conducted within the framework of the study reveals a correlation between critical thinking skills tasks as part of an ESP course and growing professional competence as an integrated component of employability. The data obtained have been verified by statistical analysis. Another investment in the employability field has been made through suggestions on how to design online tasks properly.
  • Item
    Developing undergraduate students’ motivation for study through distance learning
    (Дрогобич: ТзОВ "Трек - ЛТД", 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Нещодавня ситуація зі світовим пандемічним колапсом породила низку освітніх проблем для університетів. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше швидко. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів боролися з плавним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності.
  • Item
    Reflective practice as a means of critical thinking development in distance learning with university students
    (БДПУ, Бердянськ, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Дистанційне навчання є одним із найпопулярніших і неминучих методів навчання та викладання сьогодні, який наполегливо змінює вектор в освіті. Проте, освітня політика спрямована на досягнення найвищого рівня якості навчання та викладання, оскільки зі змінами технологій зростають вимоги до відповідного рівня професійної компетентності, зокрема, високо розвинених навичок 21-го століття у випускників. Викладачі університетів змушені підбирати ефективні технології для онлайн-навчання, щоб зберегти мотивацію студентів та розвинути важливі навички, необхідні для майбутнього професійного розвитку. Питання пошуку ефективних шляхів онлайн-навчання стає одним із провідних пріоритетів в організації процесу навчання. Це дослідження має на меті проаналізувати сучасні літературні джерела про ефективні методи дистанційного навчання не лише для розвитку компетентності критичного мислення як найважливіших навичок професійного портрету, але й для підвищення мотивації студентів до навчання. Робота також досліджує теоретичні передумови, пов'язані з рефлективною практикою в університетському навчанні, досліджує можливі способи застосування рефлективних практичних стратегій як інструменту розвитку навичок критичного мислення. Аналіз останніх досліджень виявив найбільш затребувані способи рефлективних практичних стратегій, які можна широко використовувати у дистанційному навчанні. Результат аналізу джерел виявив ряд розповсюджених методів, які довели практичну цінність застосування їх в різних експериментах та практичних наслідках, наприклад, електронних портфелях, рефлективних журналах, блогах, MOOC, що значно підвищує критичне мислення студентів. Практичне застосування цього дослідження можна побачити у практичній розробці онлайн-курсів та завдань для студентів у навчальному процесі сучасного університету.
  • Item
    Developing undergraduate students’ motivation for study through distance learning
    (Дрогобич : ТзОВ "Трек - ЛТД", 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Недавня ситуація зі світовим пандемічним колапсом породила низку освітніх проблем для університетів. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше швидко. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів боролися з плавним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили засоби для онлайн-освіти, швидко впорались із вимогами сучасних викликів.
  • Item
    ESP Online Course as a Means of Enhancing Graduate Students Employability Opportunities – Case of Sumy State University
    (Univezitet u Nišu, 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Along with providing plentiful job market opportunities, the ongoing growth of various technologies in a wide range of fields is currently creating a high level of graduates competitiveness. The issue of employability, which is the crucial concern of higher education institutions, is getting vital these days among employers, educators, researchers, and future professionals. This study aims to determine the mechanisms through which an ESP distance course can facilitate employability enhancement with graduate students. Although the idea of implementing distance learning in the professional training is not new, coherent research on how to make online tasks more enriching for future professional activity and thus resulting in enhanced employability has not been proposed so far. A survey conducted within the framework of the study reveals a correlation between critical thinking skills tasks as part of an ESP course and growing professional competence as an integrated component of employability. The data obtained have been verified by statistical analysis. Another investment in the employability field has been made through suggestions on how to design online tasks properly.
  • Item
    Blended Education: Patterns of Implementation at Sumy State University
    (Lumen Publishing, 2019) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Гнаповська, Людмила Вадимівна; Гнаповская, Людмила Вадимовна; Hnapovska, Liudmyla Vadymivna
    Останні роки були відзначені зростаючої глобальної тенденцією впровадження методів змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Ця тенденція посилюється в українських вузах. Хоча в даний час змішане освіту в Україні, схоже, зростає, ефективність використання змішаного навчання все ще залишається неясною. Сьогодні більшість університетів почали використовувати дистанційне навчання і перехід на змішану систему навчання в класах. Вчені сперечаються про переваги і недоліки звичайного і змішаного освіти, оскільки обидва методи мають свої позитивні сторони і недоліки. Успішна інтеграція змішаного освіти в освітній процес була підтверджена численними дослідженнями. Це дослідження було розроблено, щоб визначити вплив змішаного освіти на навчальний процес. Першим питанням у дослідженні було виявлення основних сфер змішаного освіти, що впливають на освітній процес. Друге питання був направлений на визначення готовності студентів Сумського державного університету до переходу на змішаний освітній процес. На першому етапі було узгоджено технічне завдання, розроблено програму і інструменти, розроблений графік збору інформації. На другому етапі було підготовлено збір інформації, збір анкет, їх комп'ютерна обробка, сформовані таблиці і звіти. Відповіді, отримані від служби студентів, показали, що більшість студентів чітко розуміють систему змішаного навчання, позитивно ставляться до неї і більш мотивовані в своєму навчанні. Цей досвід пілотування поклав початок позитивної практики впровадження змішаного освіти в навчальний процес, де настійно рекомендується використовувати елементи змішаного освіти в навчальній діяльності в якості додаткової індивідуальної роботи у віртуальній онлайн-середовищі як розширює ефект шкільної роботи з допомогу сучасних електронних пристроїв і технологій.
  • Item
    Переваги дистанційного навчання
    (Science and education LTD, 2015) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Розглядаються перспективи дистанційного навчання у системі освіти, підкреслюються переваги його застосування.