Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
6 results
Search Results
Item Disciplinary Literacy Development in the Professional Online Course for Cynological Translators: Ukrainian Case(Lumen Publishing House, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Bula, L.Постійний розвиток сучасних технологій вимагає високого рівня вмінь і навичок у завершенні підготовки студентської молоді до конкретних ситуацій життя. Освітня система має використовувати більш ефективні підходи до підвищення необхідних навичок для сучасних життєвих і робочих ситуацій. Основною метою дослідження є визначення відповідної системи навчання основних і більш глибоких навичок перекладачів-кінологів для виконання ними специфічної трудової діяльності. Академічне значення дослідження полягає у виявленні нових зв'язків між дисциплінарною грамотністю та сферою ESP у підготовці кінологічних перекладачів із практичним значенням для майбутнього застосування. Слухачів дистанційного курсу з підготовки перекладачів-помічників кінологів опитували про основні складові, необхідні для виконання ними роботи. Результати перевірені методом статистичної обробки. Результати забезпечили підтримку концептуальної основи з ключовими елементами дисциплінарної грамотності для кінологічних перекладачів. Крім первинних навичок, які застосовуються для розвитку конкретних знань, основним компонентом професійної реалізації є набуття конкретного словникового запасу та вміння оперувати ним на практиці . Наслідки цього дослідження можуть стосуватися більш різноманітного обсягу дисциплінарної грамотності кінологічних перекладачів.Item Educational trends 2022: essence and innovation potential(EDITORIAL PRIMMATE SAS, 2022) Gumennykova, T.; Ilchenko, P.; Базиль, Олена Олександрівна; Базиль, Елена Александровна; Bazyl, Olena Oleksandrivna; Ilchenko, A.; Vydrych, O.The paper aims to analyze the educational trends of the year 2022 and determine whether they are relevant in the future, whether they are a response to the challenges of the present. Also, attention is paid to the method of SWOT-analysis, with the help of which the strengths and vulnerabilities of distance learning are identified. The results analyze the future of distance education, in particular, special attention is paid to the experience of implementing hybrid education as a likely promising direction of further learning. Another aspect is the introduction of STEM education, media education (as a counteraction to intentional propaganda), and Education for Sustainable Development as important elements of the modern learning process in the United States and European countries. In conclusion, it is concluded that these areas of educational activities will be trends in the next decade in the recurrence of the crisis. The scientific novelty of the work consists in the fact that for the first time at the synthetic level modern educational trends were studied, their prospects and risks of use were characterized.Item Students' motivational engagement through distance education(Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Алієва, Рафіга Алі КизиУ статті зроблено спробу зробити теоретичну основу методів дистанційного навчання та висвітлити їх вплив на ефективне навчання. Дослідження аналізує результати дистанційної роботи студентів першого курсу на освітній інтерактивній платформі Пірсон з розвитком початкових мовних навичок за сучасними технологіями та методами. Останній глобальний обвал пандемії поставив перед університетами безліч освітніх проблем. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів мали проблеми з безболісним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності. Дослідження розкриває результати анкетування студентів першого курсу фізичної реабілітації та спорту Сумського державного університету для визначення їх оцінки про онлайн-курс англійської мови на інтерактивній платформі Пірсон. Результати дослідження виявляють значний взаємозв’язок між сучасним та високотехнологічним дизайном та методами в онлайн-інструкціях та мотивації та самоорганізації учнів, що призводить до кращого набуття та результатів. Беручи до уваги принципи розробки мотиваційного курсу, такого як інтерактивна платформа Пірсон, викладачі університету можуть використовувати цей шаблон для створення своїх онлайн-курсів з використанням вправ критичного мислення, рефлексивних практик, вдосконаленого ІТ-інтерфейсу, різноманітності завдань, додавання конкурентних елементів у дизайн, що в цілому значно підвищить ефективність дистанційного навчання.Item Developing undergraduate students’ motivation for study through distance learning(Дрогобич: ТзОВ "Трек - ЛТД", 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaНещодавня ситуація зі світовим пандемічним колапсом породила низку освітніх проблем для університетів. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше швидко. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів боролися з плавним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності.Item Developing undergraduate students’ motivation for study through distance learning(Дрогобич : ТзОВ "Трек - ЛТД", 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna VolodymyrivnaНедавня ситуація зі світовим пандемічним колапсом породила низку освітніх проблем для університетів. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше швидко. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів боролися з плавним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили засоби для онлайн-освіти, швидко впорались із вимогами сучасних викликів.Item Feedback in a distance course(Сумський державний університет, 2013) Муліна, Наталія Ігорівна; Мулина, Наталия Игоревна; Mulina, Nataliia IhorivnaDistance education has a long history that vividly represents a way not only of how learning develops but also how it is dependent on the advancements in communication technologies. It can be traced back from the first attempts to use postal services in the 18th century. However, the beginning of the 21st century is claimed to involve electronic and IT tools in delivering teaching materials and implementation of learning practices. In general, distance education is considered as such that provides learning opportunities for those who are geographically distant. Once computers have been used there an electronic component is inseparably associated with distance education. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33288