Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Digital marketing for small and medium business
    (Sumy State University, 2021) Ponyrko, I.; Ус, Яна Олександрівна; Ус, Яна Александровна; Us, Yana Oleksandrivna; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Квілінський, Олексій Станіславович; Квилинский, Алексей Станиславович; Kwilinski, Aleksy
    Поточний бізнес більше використовує інструменти цифрового маркетингу. У свою чергу, традиційні залишаються позаду. Доречно підкреслити, що цифровий маркетинг допомагає підприємствам досягти максимальної віддачі від інвестицій. Крім того, завдяки застосуванню нових високоефективних методів, таких як таргетована реклама, вплив на потенційних споживачів збільшився, а витрати знизилися. У результаті малий і середній бізнес може швидко розростатися.
  • Item
    Problems and prospects of small business development
    (Sumy State University, 2021) Вороненко, В'ячеслав Ігорович; Вороненко, Вячеслав Игоревич; Voronenko, Viacheslav Ihorovych; Мазін, Юрій Олександрович; Мазин, Юрий Александрович; Mazin, Yurii Oleksandrovych; Гриценко, Павло Валерійович; Гриценко, Павел Валериевич; Hrytsenko, Pavlo Valeriiovych; Globa, A.
    Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Імперативи економічного зростання в Україні та ЄС у контексті сталого розвитку» присвячені пошуку системного вирішення багатодисциплінарних проблем у сфері сталого розвитку та економічного зростання з урахуванням досліджень ЄС. Для науковців, науковців, студентів, аспірантів, представників бізнесу та громадських організацій та вищих навчальних закладів та широкого кола читачів.
  • Item
    Justification of the franchising economic efficiency
    (Sumy State University, 2017) Besedin, D.
    The main focus of regeneration and socio-economic development of all regions of Ukraine, without any exceptions, is support and development of small and medium enterprises. Moreover, it is urgent to develop and implement new and adapt existing economic tools and methods including modern conditions of the economy. Analysis of international experience shows that one of the perspective directions of strengthening small and medium business is the development and support of franchising.