Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
    (Высшая Школа Экономико-Гуманитарная, 2016) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna
    У статті визначено етапи діагностики маркетингової політики розподілу. На першому етапі пропонується проаналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На другому етапі пропонується аналізувати внутрішню систему маркетингової політики розподілу на підприємстві. На третьому етапі передбачається визначення внутрішніх і зовнішніх ризиків.