Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
5 results
Search Results
Item Marketing management in blood service enterprises(The Academic Research and Publishing UG, 2024) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Римарь, Юрій Володимирович; Rymar, Yurii VolodymyrovychУ службі крові обсяг зібраних компонентів крові залежить від наявності донорів. Високі вимоги потребують високої якості продукції (щодо безпеки тощо). Якість компонентів крові залежить від стану здоров'я донорів. Терміни зберігання компонентів крові обмежені і вимагають певних умов. Підприємства служби крові повинні розташовуватися в межах досяжності пацієнтів, і переважно у великих містах з великою кількістю населення. На якість і кількість зібраної крові впливає рівень захворюваності, що призводить до відведення донорів і збитків закладів служби крові. Отже, ефективність роботи центру крові багато в чому залежить від успішності маркетингових заходів: кількості донорів та рекрутингових кампаній. Водночас здача крові добровольцями можлива лише завдяки успішній та систематичній рекламі користі донорства для здоров’я. Підтримка належного стану здоров'я залежить від кампаній утримання та встановлення довгострокових відносин між центрами крові та донорами за допомогою прямого маркетингу. Заходи стимулювання збуту змушують людей вперше здавати кров і створюють стійку звичку щомісяця відвідувати центр крові. Найбезпечніша кров від звичайного донора, а маркетинг утримання допомагає перетворити основного донора на звичайного. У статті проведено бібліометричний аналіз робіт Web of Science за 1991-2023 рр., присвячених маркетингу на підприємствах служби крові. Аналіз довів деякі факти. По-перше, потребує додаткового вивчення тема функціонування служби крові (їх всього 304 роботи). По-друге, ми бачимо зростання дослідницького інтересу (32,5% від усіх робіт за 2019-2023 рр.) і майже удвічі більше щорічних цитувань з 2019 року. По-третє, лідують учені зі США, Німеччини, Австралії, Англії, Франції та Іспанії за кількістю досліджень. У статті узагальнено проблеми служби крові України. Їх можна вирішити за допомогою маркетингового управління (безпекова, управлінська, інформаційна, економічна детермінанти). У статті визначено цілі та завдання, основні етапи та принципи управління маркетингом для підприємств служби крові. Розроблено систему з 20 критеріїв оцінки ефективності заходів маркетингового менеджменту на підприємствах служби крові. Результати дослідження складають основу загального уявлення про управління маркетингом на підприємствах служби крові.Item Some elements of marketing activities in blood service companies: content strategy of the site(Сумський державний університет, 2020) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaКонтентна стратегія є складовою PR-діяльності. Вона безпосередньо впливає на формування позитивного іміджу компанії в очах споживача. Успішний контент дозволяє сформувати імідж компанії як експерта у своїй галузі, підвищити довіру цільової аудиторії, лояльність до неї, збільшити продажі. Було проаналізовано теми публікацій на сайті Сумського обласного центру служби крові протягом 2016 - травня 2020 р. та визначено основні тематики публікацій. Оскільки лояльність аудиторії та рівень довіри до центру не розраховуються конкретними цифрами, ефективність такої діяльності може оцінювати за допомогою непрямих показників: залучення людей до соціальних мереж (рівень активності, зростання коментарів), запитання донорів, кількість повторних відвідувань, збільшення часу перебування на сайті. Таким чином, дуже важливо мати добре підготовлену контентну стратегію для всіх підприємств. Особливо це важливо для центрів крові: добре підготовлена контентна стратегія дозволяє закладу поступово формувати необхідний позитивний імідж центру та пропагує ідею донорства серед населення.Item Some elements of marketing activities in blood service companies: content strategy of the site(Sumy State University, 2020) Khomenko, L.M.Розглядаються аспекти маркетингової діяльності типів компаній, що надають послуги з крові.Item Personnel aspects of marketing activity reengineering at the industrial enterprises(LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2018) Таранюк, Леонід Миколайович; Таранюк, Леонид Николаевич; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Кобизький, Денис Сергійович; Кобизский, Денис Сергеевич; Kobyzkyi, Denys Serhiiovych; Таранюк, Каріна Вікторівна; Таранюк, Карина Викторовна; Taraniuk, Karina Viktorivna; Dimitrova, V.Впроваджуючи радикальні перетворення, такі як реінжиніринг бізнес-процесів у роботі промислових підприємств, існує потреба у підвищенні ефективності роботи персоналу при переробці бізнес-процесів. Необхідно терміново посилити контроль з боку вищого керівництва компаній для дотримання процедури та стандартів реінжинірингу бізнес-процесів на підприємствах з метою підвищення його економічної ефективності. Тому актуальність предмета наукового дослідження незаперечна. Проаналізовано наукові роботи економістів-академістів щодо особливостей кадрового забезпечення для реінжинірингу бізнес-процесів компаній. Розроблено шляхи подолання опору персоналу на організаційні зміни промислових підприємств. Опис ефективних членів команди реінжинірингу в роботі компанії вдосконалено шляхом формування особливих особливостей кожного члена команди реінжинірингу. Особисті та професійні компетенції персоналу формуються та пропонуються як найбільш ефективні для успішного здійснення реінжинірингу маркетингової діяльності на промислових підприємствах. У рамках аналізу та підбору персоналу під час реінжинірингу маркетингової діяльності на промислових підприємствах була розроблена анкета. Отриманий компонент опитувальника був розроблений для прийняття управлінського рішення щодо підбору персоналу в командах з реінжинірингу.Item Marketing promotion in medium business of Ukraine(Сумський державний університет, 2017) Bezugla, K.M.Sales of products is an important final stage of the money circulation of the company. Marketing management helps to do sales of products. It helps to choose target markets and to deal with customers. Today most Ukrainian enterprises experience difficulties in adapting to their activities to rapidly changing in business conditions. The difficult economic situation forces industrial enterprises to seek new ways of surviving in the nowadays market. A business entity without a marketing service can not effectively carry out its activities on the basis of market relations.