Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management
    (International University of Sarajevo, 2019) Тєлєтов, Олександр Сергійович; Телетов, Александр Сергеевич; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna
    У статті аналізується сутність мовної гри, різні підходи до інтерпретації даної категорії, її потенціал для створення ефекту комунікативного впливу на споживача в рекламному тексті. Мовна гра розглядається як свідоме порушення мовних норм, правил мовної поведінки, викривлення мовних кліше з метою надати більшої експресивної сили тексту рекламного повідомлення. Показано, що ігрові стратегії реалізуються в рекламних творах трьох типів – рекламних текстах, слоганах та рекламних іменах (брендах). Зазначається, що в різних видах реклами (друкованій, зовнішній, радіо- та телерекламі, Інтернет-рекламі) існують різні можливості для реалізації мовної гри. Виявлено арсенал ігрових прийомів, що допомагають якомога привабливіше «упакувати» рекламний продукт, їх роль у формуванні установки на подальший перегляд та засвоєння рекламної інформації. Констатується, що практично всі рівні мови мають значний потенціал для реалізації функцій мовної гри в рекламному тексті. Детально описуються та наводяться приклади різноманітних прийомів використання фонетичної і графічної гри, способів лексичної та словотвірної гри, виявляється ігровий потенціал граматичних засобів. Особлива увага приділяється обігруванню прецедентних текстів як одному з найпоширеніших прийомів мовної гри в рекламі. Рекламні повідомлення, у яких наявні інтертекстуальні посилання, виразніші, експресивніші й мають більший вплив на споживача (читача, слухача, глядача). Поєдання різних типів мовної гри стало звичайним явищем для її реалізацїї в рекламі. Зроблено висновок, що мовна гра дозволяє втілити в життя основоположний принцип створення яскравого рекламного повідомлення: на мінімумі тексту – максимум експресії. Використання зазначених засобів відображає одну з основних тенденцій мови сучасної реклами – установку на оригінальність, креативність, неординарність.